Motosiklet Eğitmeni
- Katılım
- 27 Ocak 2008
- Mesajlar
- 11,727
Al birde burdan yak.
arkadaşlar allah için neyle neyi kıyaslıyorsunuz bi yerde 25-30 milyarlık motor bi yerdel en fazla 3-4-5 milyarlık motor. ducati cok güzel motordur bence. deveyLe eşeği kıyaslamanız cok yanlış bence.
Abicim niye kiyaslamayalim?
Ducati kaç yapiyor?
En fazla 250km/h
Kuba kaç yapiyor?
En az 100km/h
Simdi basit bir hesap yapalim.
Ducati en az 30bin
Kuba en fazla 5bin
bir tane Ducati alip 250km/h hiz yapacagina
3 tane Kuba alsan, tanesi 100km/h den 300 km/h yapabiiyorsun.
Hem de Ducati'nin yari parasina.
Istersen bir tane de fazla al 400 yap.::deliir::
Mantıklı....
Abicim niye kiyaslamayalim?
Ducati kaç yapiyor?
En fazla 250km/h
Kuba kaç yapiyor?
En az 100km/h
Simdi basit bir hesap yapalim.
Ducati en az 30bin
Kuba en fazla 5bin
bir tane Ducati alip 250km/h hiz yapacagina
3 tane Kuba alsan, tanesi 100km/h den 300 km/h yapabiiyorsun.
Hem de Ducati'nin yari parasina.
Istersen bir tane de fazla al 400 yap.::deliir::
hastasıyım düz mantığın[
biber acıdır
hayat acıdır
o halde hayat biberdir:rendeer::cat:
Bundan 20 sene evvel ilk motorum Ducati'nin 100'lük bir cub motosikletiydi.
Servisten çıkamadan sattım.
Abicim niye kiyaslamayalim?
Ducati kaç yapiyor?
En fazla 250km/h
Kuba kaç yapiyor?
En az 100km/h
Simdi basit bir hesap yapalim.
Ducati en az 30bin
Kuba en fazla 5bin
bir tane Ducati alip 250km/h hiz yapacagina
3 tane Kuba alsan, tanesi 100km/h den 300 km/h yapabiiyorsun.
Hem de Ducati'nin yari parasina.
Istersen bir tane de fazla al 400 yap.::deliir::
Yok ben herkese içten teşekkür ettim sadece, bilgelik taslamak ne haddimize? Bu başlık kapanmayacak anlaşılanşşşşşşştttttbilmemek değil öğrenmemek ayıp...bilenler gırgır şamataya vurmuşlar,bilmeyenlerde bilgelik taslamışlarrrrr
![]()
Ben de bir tane Hayabusa nasıldır hızı sesi iyi midir? diye bir başlık açmayı düşünüyordum vazgeçtim :cherry:
Ducati candır...
azıcık maydonozdan zarar gelmezbu ne garip iş ya ducati yi ben çok iyi bi marka olarak biliyordum çinlilerle nasıl kıyaslanabiliyor anlamadım ducati italyan değilmiydi mondial ne alaka kuba ne alaka)