Ducati 848 hakkındaki görüşlerinizi öğrenmek istiyorum arkadaşlar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
309
Ducati 848 = çift silindir, yüksek torka sahip bir motordur. Ancak cadde için tasarlanmamıştır. Yarış motorudur bildiğin. Ergonomisi olsun, reaksiyonları olsun caddede kullanıma elverişli değildir.

Suzuki GSX-600R. Pahalı gelirse de 600RR düşünebilirsin.
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
siz varya cem yılmaza bile papucunu ters giydirirsiniz :) :)
 
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1,095
arkadaş kaç gündür giremiyordum bugün girebildim ama tam girdimişim yani :D çatladım gülmekten yaa :D ducati iyimi sağlam mı? fiyatı 25 - 30 bin TL'lik motorla 3 -5 bin TL'lik motor ducati o kadar ucuz mu ki??? 2. eli bile bu motorun 13500 euro sıfırı ne alemde Allah bilir. yalnışım varsa affola
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
arkadaşlar allah için neyle neyi kıyaslıyorsunuz bi yerde 25-30 milyarlık motor bi yerdel en fazla 3-4-5 milyarlık motor. ducati cok güzel motordur bence. deveyLe eşeği kıyaslamanız cok yanlış bence.

Abicim niye kiyaslamayalim?
Ducati kaç yapiyor?
En fazla 250km/h
Kuba kaç yapiyor?
En az 100km/h

Simdi basit bir hesap yapalim.
Ducati en az 30bin
Kuba en fazla 5bin
bir tane Ducati alip 250km/h hiz yapacagina
3 tane Kuba alsan, tanesi 100km/h den 300 km/h yapabiiyorsun.
Hem de Ducati'nin yari parasina.
Istersen bir tane de fazla al 400 yap.::deliir::
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
Abicim niye kiyaslamayalim?
Ducati kaç yapiyor?
En fazla 250km/h
Kuba kaç yapiyor?
En az 100km/h

Simdi basit bir hesap yapalim.
Ducati en az 30bin
Kuba en fazla 5bin
bir tane Ducati alip 250km/h hiz yapacagina
3 tane Kuba alsan, tanesi 100km/h den 300 km/h yapabiiyorsun.
Hem de Ducati'nin yari parasina.
Istersen bir tane de fazla al 400 yap.::deliir::

Mantıklı....
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
221
Abicim niye kiyaslamayalim?
Ducati kaç yapiyor?
En fazla 250km/h
Kuba kaç yapiyor?
En az 100km/h

Simdi basit bir hesap yapalim.
Ducati en az 30bin
Kuba en fazla 5bin
bir tane Ducati alip 250km/h hiz yapacagina
3 tane Kuba alsan, tanesi 100km/h den 300 km/h yapabiiyorsun.
Hem de Ducati'nin yari parasina.
Istersen bir tane de fazla al 400 yap.::deliir::

hastasıyım düz mantığın
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Bundan 20 sene evvel ilk motorum Ducati'nin 100'lük bir cub motosikletiydi.
Servisten çıkamadan sattım.
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
Abicim niye kiyaslamayalim?
Ducati kaç yapiyor?
En fazla 250km/h
Kuba kaç yapiyor?
En az 100km/h

Simdi basit bir hesap yapalim.
Ducati en az 30bin
Kuba en fazla 5bin
bir tane Ducati alip 250km/h hiz yapacagina
3 tane Kuba alsan, tanesi 100km/h den 300 km/h yapabiiyorsun.
Hem de Ducati'nin yari parasina.
Istersen bir tane de fazla al 400 yap.::deliir::

:cherry: :cherry:
 
Katılım
20 Haz 2011
Mesajlar
165
şşşşşşşttttt :) bilmemek değil öğrenmemek ayıp...bilenler gırgır şamataya vurmuşlar,bilmeyenlerde bilgelik taslamışlarrrrr :)
Yok ben herkese içten teşekkür ettim sadece, bilgelik taslamak ne haddimize? Bu başlık kapanmayacak anlaşılan :) Ben de bir tane Hayabusa nasıldır hızı sesi iyi midir? diye bir başlık açmayı düşünüyordum vazgeçtim :cherry:
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
Ben de bir tane Hayabusa nasıldır hızı sesi iyi midir? diye bir başlık açmayı düşünüyordum vazgeçtim :cherry:

Hayabusa Suzuki'nin commuter motoru muydu? Çok az yakıyor kesinlikle tavsiye ederim ama bence biraz daha para katıp cbf 150 al :cherry:

Şaka gençler vurmayın hemen:flower:
 
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
250
bu ne garip iş ya ducati yi ben çok iyi bi marka olarak biliyordum çinlilerle nasıl kıyaslanabiliyor anlamadım ducati italyan değilmiydi mondial ne alaka kuba ne alaka:))
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu ne garip iş ya ducati yi ben çok iyi bi marka olarak biliyordum çinlilerle nasıl kıyaslanabiliyor anlamadım ducati italyan değilmiydi mondial ne alaka kuba ne alaka:))
azıcık maydonozdan zarar gelmez :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst