arkadaşlar allah için neyle neyi kıyaslıyorsunuz bi yerde 25-30 milyarlık motor bi yerdel en fazla 3-4-5 milyarlık motor. ducati cok güzel motordur bence. deveyLe eşeği kıyaslamanız cok yanlış bence.
arkadaşlar allah için neyle neyi kıyaslıyorsunuz bi yerde 25-30 milyarlık motor bi yerdel en fazla 3-4-5 milyarlık motor. ducati cok güzel motordur bence. deveyLe eşeği kıyaslamanız cok yanlış bence.
komik olma arkadaşım. sadece yorumumu yazdımadam aynştayn beyler
beyler vurmayın artık adam öldü..
BossLife selamlar. Arkadaşlar biraz(!) eğlenmişler =) Sorduğun soru sana mantıklı geliyordur eminim ama motosikletle biraz haşırneşir olmuş birisine komik geliyor tabi bu soru. Öylece foruma girip "ducati nasıldır?" diye sormuşsun. Bu yaptığın, bir otomobil forumuna girip "arkadaşlar ben Ferrari 599 GTO alacam. Sesi iyi midir? Sağlam mıdır?" diye sormaya benziyor. Yaşın henüz genç, motosiklette "ses ve görüntü" istemenin temel sebebi burdan geliyor sanırım. Ama bu motora maddi açıdan gücün yetiyorsa bile; henüz oluşmamış motosiklet disiplinin, bu motoru kullanmaya yetmeyecektir. Senin hızlı veya yavaş kullanmandan bağımsız olarak bu motorun ağırlığı, gaz tepkisi, fren tepkisi seni aşacaktır. İyi ihtimalle sakatlanırsın. Kötü ihtimali ezan okunurken söylemek istemiyorum =)
Bu forumu iyice oku. Bir arkadaş da Altın Elbiseli Adam'ın motora başlangıç vidyosunu bulup ekleyebilirse bu arkadaşımız için çok faydalı olur. Vidyoda izleyeceğin adam inan bana doğruyu söylüyor.
başlangıç olarak ninja 250 alıcam ama bi motorda hedefimde olmalı değilmi![]()
Öpülesi eller,nerde olsa hakikati yazar hemde doğruya parmak basar...ducatiyi soran arkadaş bu yorumun üzerine konuyu kapatmalı bence...beyler vurmayın artık adam öldü..
BossLife selamlar. Arkadaşlar biraz(!) eğlenmişler =) Sorduğun soru sana mantıklı geliyordur eminim ama motosikletle biraz haşırneşir olmuş birisine komik geliyor tabi bu soru. Öylece foruma girip "ducati nasıldır?" diye sormuşsun. Bu yaptığın, bir otomobil forumuna girip "arkadaşlar ben Ferrari 599 GTO alacam. Sesi iyi midir? Sağlam mıdır?" diye sormaya benziyor. Yaşın henüz genç, motosiklette "ses ve görüntü" istemenin temel sebebi burdan geliyor sanırım. Ama bu motora maddi açıdan gücün yetiyorsa bile; henüz oluşmamış motosiklet disiplinin, bu motoru kullanmaya yetmeyecektir. Senin hızlı veya yavaş kullanmandan bağımsız olarak bu motorun ağırlığı, gaz tepkisi, fren tepkisi seni aşacaktır. İyi ihtimalle sakatlanırsın. Kötü ihtimali ezan okunurken söylemek istemiyorum =)
Bu forumu iyice oku. Bir arkadaş da Altın Elbiseli Adam'ın motora başlangıç vidyosunu bulup ekleyebilirse bu arkadaşımız için çok faydalı olur. Vidyoda izleyeceğin adam inan bana doğruyu söylüyor.
şşşşşşştttttArkadaşlar, aralıksız 15 dakikadır gülüyorum :mrgreen: Konuyu açandan da yorum yapanlardan da Allah razı olsun :thumleft:
arkadaşlar allah için neyle neyi kıyaslıyorsunuz bi yerde 25-30 milyarlık motor bi yerdel en fazla 3-4-5 milyarlık motor. ducati cok güzel motordur bence. deveyLe eşeği kıyaslamanız cok yanlış bence.