Ducati 848 hakkındaki görüşlerinizi öğrenmek istiyorum arkadaşlar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
586
arkadaşlar allah için neyle neyi kıyaslıyorsunuz bi yerde 25-30 milyarlık motor bi yerdel en fazla 3-4-5 milyarlık motor. ducati cok güzel motordur bence. deveyLe eşeği kıyaslamanız cok yanlış bence.
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
bende ducati ile başlamıştım 6 ay kullandım servisten çıkamadım en sonunda mondial aldım kurtuldum sende bir düşün derim
 
Katılım
25 Ara 2010
Mesajlar
199
O değilde, eskiden "haojin" diye bi marka vardı. o noldu?
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
beyler vurmayın artık adam öldü..

BossLife selamlar. Arkadaşlar biraz(!) eğlenmişler =) Sorduğun soru sana mantıklı geliyordur eminim ama motosikletle biraz haşırneşir olmuş birisine komik geliyor tabi bu soru. Öylece foruma girip "ducati nasıldır?" diye sormuşsun. Bu yaptığın, bir otomobil forumuna girip "arkadaşlar ben Ferrari 599 GTO alacam. Sesi iyi midir? Sağlam mıdır?" diye sormaya benziyor. Yaşın henüz genç, motosiklette "ses ve görüntü" istemenin temel sebebi burdan geliyor sanırım. Ama bu motora maddi açıdan gücün yetiyorsa bile; henüz oluşmamış motosiklet disiplinin, bu motoru kullanmaya yetmeyecektir. Senin hızlı veya yavaş kullanmandan bağımsız olarak bu motorun ağırlığı, gaz tepkisi, fren tepkisi seni aşacaktır. İyi ihtimalle sakatlanırsın. Kötü ihtimali ezan okunurken söylemek istemiyorum =)

Bu forumu iyice oku. Bir arkadaş da Altın Elbiseli Adam'ın motora başlangıç vidyosunu bulup ekleyebilirse bu arkadaşımız için çok faydalı olur. Vidyoda izleyeceğin adam inan bana doğruyu söylüyor.
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
beyler vurmayın artık adam öldü..

BossLife selamlar. Arkadaşlar biraz(!) eğlenmişler =) Sorduğun soru sana mantıklı geliyordur eminim ama motosikletle biraz haşırneşir olmuş birisine komik geliyor tabi bu soru. Öylece foruma girip "ducati nasıldır?" diye sormuşsun. Bu yaptığın, bir otomobil forumuna girip "arkadaşlar ben Ferrari 599 GTO alacam. Sesi iyi midir? Sağlam mıdır?" diye sormaya benziyor. Yaşın henüz genç, motosiklette "ses ve görüntü" istemenin temel sebebi burdan geliyor sanırım. Ama bu motora maddi açıdan gücün yetiyorsa bile; henüz oluşmamış motosiklet disiplinin, bu motoru kullanmaya yetmeyecektir. Senin hızlı veya yavaş kullanmandan bağımsız olarak bu motorun ağırlığı, gaz tepkisi, fren tepkisi seni aşacaktır. İyi ihtimalle sakatlanırsın. Kötü ihtimali ezan okunurken söylemek istemiyorum =)

Bu forumu iyice oku. Bir arkadaş da Altın Elbiseli Adam'ın motora başlangıç vidyosunu bulup ekleyebilirse bu arkadaşımız için çok faydalı olur. Vidyoda izleyeceğin adam inan bana doğruyu söylüyor.


http://www.youtube.com/watch?v=Hvunr0meJt0
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler vurmayın artık adam öldü..

BossLife selamlar. Arkadaşlar biraz(!) eğlenmişler =) Sorduğun soru sana mantıklı geliyordur eminim ama motosikletle biraz haşırneşir olmuş birisine komik geliyor tabi bu soru. Öylece foruma girip "ducati nasıldır?" diye sormuşsun. Bu yaptığın, bir otomobil forumuna girip "arkadaşlar ben Ferrari 599 GTO alacam. Sesi iyi midir? Sağlam mıdır?" diye sormaya benziyor. Yaşın henüz genç, motosiklette "ses ve görüntü" istemenin temel sebebi burdan geliyor sanırım. Ama bu motora maddi açıdan gücün yetiyorsa bile; henüz oluşmamış motosiklet disiplinin, bu motoru kullanmaya yetmeyecektir. Senin hızlı veya yavaş kullanmandan bağımsız olarak bu motorun ağırlığı, gaz tepkisi, fren tepkisi seni aşacaktır. İyi ihtimalle sakatlanırsın. Kötü ihtimali ezan okunurken söylemek istemiyorum =)

Bu forumu iyice oku. Bir arkadaş da Altın Elbiseli Adam'ın motora başlangıç vidyosunu bulup ekleyebilirse bu arkadaşımız için çok faydalı olur. Vidyoda izleyeceğin adam inan bana doğruyu söylüyor.
Öpülesi eller,nerde olsa hakikati yazar hemde doğruya parmak basar...ducatiyi soran arkadaş bu yorumun üzerine konuyu kapatmalı bence...
 
Katılım
20 Haz 2011
Mesajlar
165
Arkadaşlar, aralıksız 15 dakikadır gülüyorum :mrgreen: Konuyu açandan da yorum yapanlardan da Allah razı olsun :thumleft:
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar, aralıksız 15 dakikadır gülüyorum :mrgreen: Konuyu açandan da yorum yapanlardan da Allah razı olsun :thumleft:
şşşşşşşttttt :) bilmemek değil öğrenmemek ayıp...bilenler gırgır şamataya vurmuşlar,bilmeyenlerde bilgelik taslamışlarrrrr :)
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kanuni racer 200 de seni datmin edebilir
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Önümüzde ki sene 1199 çıkıcak onu al. O daha dayanıksız olucakmış diyorlar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst