- Konu Yazar
- #1
Evet. Biz denedik, merak ettik, kendi başımıza olabilir mi dedik, sonunda becerdiğimize inanıyoruz. Lakin kaşığın sığmamasına ve Yörsan'a takılmadan izlerseniz Amsterdam kafasını yakalayabilirsiniz bir nebze 
Ayrıca uslu bir çocuk olursanız şirinleri bile görebilirsiniz
Yalnız yörsan'ın hakkını yemeyelim, öyle böyle değildi, afiyetle yidik, hakkını verdik açıkçası.
sizinle tanışmamızın bu vesileyle olması ayrı bir hoşluk olmuştur diye düşündüm.
herkese selam ve merhaba.
[yt]8w-9QDXPWhE[/yt]
http://www.youtube.com/watch?v=8w-9QDXPWhE
Ayrıca uslu bir çocuk olursanız şirinleri bile görebilirsiniz
sizinle tanışmamızın bu vesileyle olması ayrı bir hoşluk olmuştur diye düşündüm.
herkese selam ve merhaba.
[yt]8w-9QDXPWhE[/yt]
http://www.youtube.com/watch?v=8w-9QDXPWhE