Ateşten geçtik (konusuz video)

Katılım
14 Ağu 2011
Mesajlar
0
Evet. Biz denedik, merak ettik, kendi başımıza olabilir mi dedik, sonunda becerdiğimize inanıyoruz. Lakin kaşığın sığmamasına ve Yörsan'a takılmadan izlerseniz Amsterdam kafasını yakalayabilirsiniz bir nebze :)
Ayrıca uslu bir çocuk olursanız şirinleri bile görebilirsiniz :) Yalnız yörsan'ın hakkını yemeyelim, öyle böyle değildi, afiyetle yidik, hakkını verdik açıkçası.

sizinle tanışmamızın bu vesileyle olması ayrı bir hoşluk olmuştur diye düşündüm.
herkese selam ve merhaba.

[yt]8w-9QDXPWhE[/yt]
http://www.youtube.com/watch?v=8w-9QDXPWhE
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
çekoslavakyalilastiramadiklarimizdanmisiniz?
 
Katılım
14 Ağu 2011
Mesajlar
0
je ne parle pas français. et en turch tu devais écrire "mısınız" séparé.

fransızca anlamayanlara gelsin:
fransızca konuşmuyorum ve türkçe'de "mısınız" 'ı ayrı yazmalısın.
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
je ne parle pas français. et en turch tu devais écrire "mısınız" séparé.

fransızca anlamayanlara gelsin:
fransızca konuşmuyorum ve türkçe'de "mısınız" 'ı ayrı yazmalısın.

O zaman en uzun kelime rekoru olmuyor.
Koskoca yillarin ritüelini bir "misiniz"a kurban edemeyiz kusura bakmayin.
Seker fazla gelmis ayrica.:p

Hem sizde de "h" çok galiba fazla fazla serpistirmissin.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Asıl olayı bu değil bunun, asıl absinthe kaşıkları...vs var. O şekilde daha iyi yürüyor ritüel.

Ayrıca Türkçe'deki duyarlılık ve bu bilinç gözlerimi yaşarttı. Bu ayrı "mısınız" muhabbetini benden başka savunan olduğunu bilmezdim...
 
Katılım
14 Ağu 2011
Mesajlar
0
Asıl olayı bu değil bunun, asıl absinthe kaşıkları...vs var. O şekilde daha iyi yürüyor ritüel.

Ayrıca Türkçe'deki duyarlılık ve bu bilinç gözlerimi yaşarttı. Bu ayrı "mısınız" muhabbetini benden başka savunan olduğunu bilmezdim...

2cb68b85.jpg


Süpersin. şukunu verdim. bunu bilen çıkacağını sanmazdım valla züpper oldu bu. siteye ilk mesajlarım bunlar. kib. bye.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Asıl olayı bu değil bunun, asıl absinthe kaşıkları...vs var. O şekilde daha iyi yürüyor ritüel.
.

Neden geri kaldik bu kadar?
Tesis yok kardesim!!!
Simdi benim guzel memleketimin guzel insanlarinda o kasiktan olsa bôyle igne deliginden deve geçirmeye çalisirlarmiydi?
Imkan yok.
Ne biçim memleket arkadas yahu?
Motora binecek pist yok.
Baska biseye binecek tesis yok.
Karamel yapacak kasik yok.
Neyseki internet var da gazimizi atiyoz.
Onu da gevur bulmus.:p
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
@Enovo, benim Muhittin, ne var ne yok?

@coq, Ben yine alışıldığı üzere kaya ve minibüsümü koyayım şuraya o zaman ne olur ne olmaz... Enovo'ya özel de delikli kaşık koyarım artık, en kısa zamanda bir adet de getirir hediye ederim hatta; hevesli arkadaşları yarı yolda bırakmamak lazım...
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
ya din muhabbetine girmiycem ama ramazanda içemeyenlere (içmemek için kendini tutanlara) saygıdan ötürü bunu paylaşmamalıydınız bence.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
ya din muhabbetine girmiycem ama ramazanda içemeyenlere (içmemek için kendini tutanlara) saygıdan ötürü bunu paylaşmamalıydınız bence.
Absinthe de herkesin her dakika bulduğu bir şey değil; içebilene (nisbeten başarısız da olsa:p) saygı duydum ben şu anda... Herkesin tuttuğu kendine:p deyip geçmek lazım sanki...

Valla ne var ne yok bakıyorum şimdilik, muhi. burada aradığım tadı buldum gibi şu anki gidişata bakarak valla :)

o değil de white russian yolundan ilerliyoruz burada, big lebowski kafasında..
White Russian arayışlarına girdim şu anda, gece gece bu kadar da hedeften vurulmaz ki...
 
Katılım
14 Ağu 2011
Mesajlar
0
ya din muhabbetine girmiycem ama ramazanda içemeyenlere (içmemek için kendini tutanlara) saygıdan ötürü bunu paylaşmamalıydınız bence.
Tamam da herkes kendini tutmak zorunda ve gereğinde olmayabilir. kaldı ki buna öykünüyor da değiliz. keyif amaçlı bir eğlenti videosuna bu kadar ciddi yaklaşmanın gereği de yok yahu :)
Neticede hepimiz kardeşiz, dedikleri gibi, değil mi?
:)

Aha!!!
Hadi bakalim cevap ver Enova.
:pl:

oldu? :)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Güzel kafa bu.
Severim.:bounce:
Ben kaçayim, sabah ezani okuycam daha.:)
 
Katılım
14 Ağu 2011
Mesajlar
0
Arkadan ben de Alllahh! diye bağırırım. Bazen de aminnn derim... :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst