efe tolga Katılım 10 Haz 2011 Mesajlar 444 14 Ağu 2011 #21 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Absint öyle mi içiliyor ? Ben sek diye biliyordum,nezaman sek içsem ölecekmişim gibi hissediyorum gerçi.
Absint öyle mi içiliyor ? Ben sek diye biliyordum,nezaman sek içsem ölecekmişim gibi hissediyorum gerçi.