- Katılım
- 17 May 2011
- Mesajlar
- 309
- Konu Yazar
- #1
Bu hafta izine çıkıyorum. 3 haftalık bir tatilim var. İlk olarak önümüzdeki hafta bir Marmara Adası ve Avşa'ya gitmek istiyorum. Oradan dönünce de motorla çok uzak olmaması şartı ile güneye inmek istiyorum. Yalnız GT250R ve kız arkadaşım ile gidicem.Avantajları ve dezavantajlarıyla nereye veya nerelere gitmemi tavsiye edersiniz ? Ya da o motorla artçıyla gidilmez otur oturduğun yerde de diyebilirsiniz 
Teşekkürler.
Teşekkürler.