Motor ile tatil tavsiyesi

Katılım
17 May 2011
Mesajlar
309
Bu hafta izine çıkıyorum. 3 haftalık bir tatilim var. İlk olarak önümüzdeki hafta bir Marmara Adası ve Avşa'ya gitmek istiyorum. Oradan dönünce de motorla çok uzak olmaması şartı ile güneye inmek istiyorum. Yalnız GT250R ve kız arkadaşım ile gidicem.Avantajları ve dezavantajlarıyla nereye veya nerelere gitmemi tavsiye edersiniz ? Ya da o motorla artçıyla gidilmez otur oturduğun yerde de diyebilirsiniz :)

Teşekkürler.
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
50
10 gün kadar önce 4 günlüğüne 140kg artçı ile bolu yedigöller abant zonguldak vs dolaştık durduk ilk başta o kadar kilolu artçı ile bunca yol yapılırmı edilirmi dediler ama gerçekten gezmeye kararlı isen artçı martçı bence çok sorun değil.

Nerelere gidip gitmeme konusunda ise ben bayramda yine artçı ve 45lt'lik sırt çantamla birlikte önce çanakkale ardından ayvalık dönüştede balıkesir bandırma yapmayı planlıyorum.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
309
10 gün kadar önce 4 günlüğüne 140kg artçı ile bolu yedigöller abant zonguldak vs dolaştık durduk ilk başta o kadar kilolu artçı ile bunca yol yapılırmı edilirmi dediler ama gerçekten gezmeye kararlı isen artçı martçı bence çok sorun değil.

Nerelere gidip gitmeme konusunda ise ben bayramda yine artçı ve 45lt'lik sırt çantamla birlikte önce çanakkale ardından ayvalık dönüştede balıkesir bandırma yapmayı planlıyorum.

sırt çantasını artçı taşıyacak ? artçı yorulmuyo mu ?
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
525
Altınoluk akçay civarına gelirseniz güzel bir seçim yapmış olursunuz. Hem çok güneyde değildir hem de havası ve denizi çok güzeldir. Eğer bana da haber verirseniz size rehberlik etmekten keyif duyarım :)
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
Bursa-Antalya yaklaşık 708km yol gittim arttçımla. Motosikletim GT250R idi. Gündüz-Gece yolculuklarım oldu. Kesinlikle ne tıkanma ne de hararet yaptı. Yalnız bir tek oturuş pozisyonundan kaynaklı geçici bel ağrım oldu. artçımında bacak ve toto uyuşmaları oldu.:) uzun yol yapılır ama bir touring, enduro konforu aramayın:)
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
50
sırt çantasını artçı taşıyacak ? artçı yorulmuyo mu ?

140 kg adam yorulurmu yahuu :) artı tüm yol masraflarını ben karşıladım adam bedavaya tatil yaptı birde sırt çantasını taşıyorum diye söylenseydi oracıkta bırakırdım onu ama işin şakası bir yana kız arkadaşınla gitmeye niyetin varsa artçı için yolculuk birazcık zor oluyor tutunmak - sıcak - frenleme olayları kızları deli ediyor biliyorsun onun için uzun yola çıkmadan önce iyi düşün iyi taşın şahsen ben kız arkadaşımla istanbul - çanakkaleden öte hiç bir yere gitmiyorum çünkü çok söylenebiliyorlar.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
309
Altınoluk akçay civarına gelirseniz güzel bir seçim yapmış olursunuz. Hem çok güneyde değildir hem de havası ve denizi çok güzeldir. Eğer bana da haber verirseniz size rehberlik etmekten keyif duyarım :)

Benim de aklımdan oralar geçiyordu. Altınoluk, akçay, ayvalık gibi gidilecek yerler de var. Seçeneklerden en ağır basanı bu.

Bursa-Antalya yaklaşık 708km yol gittim arttçımla. Motosikletim GT250R idi. Gündüz-Gece yolculuklarım oldu. Kesinlikle ne tıkanma ne de hararet yaptı. Yalnız bir tek oturuş pozisyonundan kaynaklı geçici bel ağrım oldu. artçımında bacak ve toto uyuşmaları oldu.:) uzun yol yapılır ama bir touring, enduro konforu aramayın:)

Yok konfor beklemiyorum zaten :) benim bel ağrısı sıkıntım hiç olmadı niyeyse. Ancak kollarım ve ellerim aşırı yoruluyor gidona yüklendiğim için :) bir de pişik durumu var tabi..

katılmak isteyen olursa İstanbul tarafından Hem Avşadaki tatile hem bu geziye..beklerim.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
ister motorla ister arabayla ister uçakla olsun tatile kız arkadaşla gitmek hata.
Yaz aşkı diye bi şey hiç duymadınız mı yahu :) Tatile tekil gidin, gittiğiniz yerde çiftleşin :queen:
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
309
140 kg adam yorulurmu yahuu :) artı tüm yol masraflarını ben karşıladım adam bedavaya tatil yaptı birde sırt çantasını taşıyorum diye söylenseydi oracıkta bırakırdım onu ama işin şakası bir yana kız arkadaşınla gitmeye niyetin varsa artçı için yolculuk birazcık zor oluyor tutunmak - sıcak - frenleme olayları kızları deli ediyor biliyorsun onun için uzun yola çıkmadan önce iyi düşün iyi taşın şahsen ben kız arkadaşımla istanbul - çanakkaleden öte hiç bir yere gitmiyorum çünkü çok söylenebiliyorlar.

Önceden sen beceremezsin, sıkılırsın, yorulursun, korkarsın diye gazı verince söylenmeyi bırakıyolar..Test ettim onayladım :)

---------- Post added at 14:55 ---------- Previous post was at 14:53 ----------

ister motorla ister arabayla ister uçakla olsun tatile kız arkadaşla gitmek hata.
Yaz aşkı diye bi şey hiç duymadınız mı yahu :) Tatile tekil gidin, gittiğiniz yerde çiftleşin :queen:

yaramı deşme :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Bayram tatilinde bende çanakkale yada karasu ya gitmeyi düşünüyorum ama artçı almıyıcam ben :) artcı olarak çantamı ve çanakkaleye gidersem çadır vs yi koyucam :)
motordan yana bi sıkıntın olacağını hiç sanmıyorum ama yola sabah erken saatte çık varış saatini iyi ayarla yoksa yaz sıcağında korumalıklı ceketle cayır cayır yanarsın :)
ama dolaşarak gidicem diyosan problem yok öğle saatlerinde çekersin güzel manzaralı bi yere takılırsın güneş etkisini azalttığında yola devam edersin :)
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
Benim de aklımdan oralar geçiyordu. Altınoluk, akçay, ayvalık gibi gidilecek yerler de var. Seçeneklerden en ağır basanı bu.



Yok konfor beklemiyorum zaten :) benim bel ağrısı sıkıntım hiç olmadı niyeyse. Ancak kollarım ve ellerim aşırı yoruluyor gidona yüklendiğim için :) bir de pişik durumu var tabi..

katılmak isteyen olursa İstanbul tarafından Hem Avşadaki tatile hem bu geziye..beklerim.


dostum bende kız arkadaşımla önümüzdeki hafta salı-çrş yola çıkmayı düşünüyorum...güzergahlarımdan biri avşa oradan erdek,assos oradan ayvalık planlıyorum...belki irtibatta olmalıyız derim? :)
 
Katılım
28 Tem 2011
Mesajlar
26
Bursa-Antalya yaklaşık 708km yol gittim arttçımla. Motosikletim GT250R idi. Gündüz-Gece yolculuklarım oldu. Kesinlikle ne tıkanma ne de hararet yaptı. Yalnız bir tek oturuş pozisyonundan kaynaklı geçici bel ağrım oldu. artçımında bacak ve toto uyuşmaları oldu.:) uzun yol yapılır ama bir touring, enduro konforu aramayın:)

Dostum sen o yolu arttçına sor istersen :D Belli bir km yaptıktan sonra 45 dakika da bir mola verdik... ayrıca o yol 808 km olmasın... ;)
 
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1,095
arkadaşlar hazır onusu açılmışken bende akhisrada ikamet ediyorum günü birlik akhisardan akçay yada dikiliye gitmek istiyorum gidilebilirmi sizce bu motorla. bu arada bendeki motor yuki 100lük 100-7 paşa modeli.cub motor yani
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
ister motorla ister arabayla ister uçakla olsun tatile kız arkadaşla gitmek hata.
Yaz aşkı diye bi şey hiç duymadınız mı yahu :) Tatile tekil gidin, gittiğiniz yerde çiftleşin :queen:

Duygularıma tercuman oldunuz :cherry:
Bence işin en önemli ve tehlikeli kısmı burası :p
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
Benim de aklımdan oralar geçiyordu. Altınoluk, akçay, ayvalık gibi gidilecek yerler de var. Seçeneklerden en ağır basanı bu.

Kesinlikle akçay. Havası da güzel suyu da. Gezmek görmek için gidilmeli. O kadar gidecekseniz Ayvalığa da gitmeden olmaz. Eh o kadar gitmişkende bir Sarımsaklı yapılır. Sarımsaklıda da Şeytan sofrasına çıkmadan dönmek olmaz. Ben her yaz akçaya gidiyorum yazlığımız var orda. Kesinlikle kalınacak yer. Fiyatlar gayet uygun. Bir marmaris gibi değil. Döner fiyatı sabit 2 tl, 3 sene önce marmariste 5 tl'ydi. :)

Bakalım Hyo neler yapabiliyor. :) Umarım herşey istediğiniz gibi olur. Yolunuz açık olsun.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
309
dostum bende kız arkadaşımla önümüzdeki hafta salı-çrş yola çıkmayı düşünüyorum...güzergahlarımdan biri avşa oradan erdek,assos oradan ayvalık planlıyorum...belki irtibatta olmalıyız derim? :)

avşaya da motor ile gitmeyi düşünüyosun sanırım..eğer öyle birşey olursa ben de motor ile gidebilirim..avşa da kaç gün kalmayı düşünüyosunuz ?
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
O kadar eşya ile kız arkadaşına eziyet etme derim artçı olmak 250r'da cidden yorucu. Eğer eşyaları bağlayabileceğin top case gibi arkaya doğru bişey yaparsan gidilir tabi. fearlesboyy vardı onungt250r'ını görmüşsen arkaya bagaj için aparat yapmıştı(sitede fotolar vardı) öyle bişeyler yap. Yoksa kız arkadaşın daha yolun yarısında nazlanacaktır otobüsle gitseydik gitmeseydik falan filan...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst