Ramazan geldi böyle oldu , harbi pide yemek isteyene..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
İrfan kardeş ALLAH kabul etsin şimdikten hayırlı iftarlar diliyorum .Çok güzel insanlar bir araya gelmiş .Bende olmayı çok isterdim fakat daha önceden sözümüz olduğu için bu keyfi sizinle yaşıyamıyorum inşallah başka bir sefer görüşmek dileğiyle hepinize afiyet olsun sağlıcakla kalın


teşekkür ederim sevgili nadrov inşallah arkadaşım allah sağlık sıhhat versin öncede sonra nasıl olsa bir gün buluşuruz :) :rendeer::cat:

---------- Post added at 02:43 ---------- Previous post was at 02:41 ----------

o zaman ben e 5 ten geleceğim pendik köprüsünde buluşuruz belki samet le daha önce buluşursam size yetişirim yarın akşam belli olur sonuçta abbas yolcu xx tutulmaz....


:cherry::cat::cat::rendeer:

---------- Post added at 02:46 ---------- Previous post was at 02:43 ----------

bu arada ( ınnovacı ) murat abiye ulaşabilen varmı tünal abi sen bilirsin belki ? ben siteden mesaj attım fakat telefon numarası bende yok :)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Benden diyet cola he he he

---------- Post added at 00:30 ---------- Previous post was at 00:28 ----------

arkadaşlar buluşma yerleri saat lütfen kesin yazalım da cumartesi ona göre kendimizi ayarlayalım derim

abicim biz saat 17:00 da buluşsak ve işlerimizi halledip 17:30 da köprünün orda tayfaya katılsak diyordum...bizi beklerler nasılsa...
gerçi beklemeselerde farketmez ama.....:queen::queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
evet arkadaşlar yan çizmek yok ben yağmurluğumu da hazırladım nede olsa harbi motorcuyuz ya gelecez dedik mi geliriz.... yağmur yağarsa çizme yağmurluk var onları da giyeriz sorun yok
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
abicim biz saat 17:00 da buluşsak ve işlerimizi halledip 17:30 da köprünün orda tayfaya katılsak diyordum...bizi beklerler nasılsa...
gerçi beklemeselerde farketmez ama.....:queen::queen:

Tamamdır kardeşim....17.00 da köprüde olacağım pendik köprüsünde...e 5 ten geliyorum :queen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
yaðmurluk lazým banada....

ebubekir cumartesi sabah 11 den sonra hava gunesli bulutluya. dönüyor kardeşim
an ve an hava raporlarını takip ediyorum.

ama sen yinede temkinli olmandan. zarar gelmez.

---------- Post added at 15:49 ---------- Previous post was at 15:44 ----------

ramazan kötü haberim var bizim buranýn yerel kavunu daha olmamýþ dýþardan gelen kavunlardan var. anca onlardan getirebilirim.

onurcum. sen sağ salim buraya duste. gerisi sorun değil kardeşim.

zaten babacan 2 tane karpuz aldım.
ınan birtane. de eve almıştım. çürük. dişimi agritti. o kadar tatlı kavunu yollarda getireceğim diye yük etme kendine.

hadi sağ salim gel bekliyoruz....
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
arkadaşlar hava güzel olacak takmayın bu kadar yağmur meselesini.. pideyi mekanı düşünün.....:cherry: benim aklımda motosikletten sonra hep yemek vardır.....

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:14 ----------

1-sametagir
2-mezit
3-unnamaed
4-tek teker ramço
5-metehan
6-f54
7-ethem76
8-alper41
9-piyanist_irf
10- cbr1100xx
11- siyah atmaca
12- Onur Y.
13-speedy2 +2
14-arjantinli69
15-cenk şenver...
16-mahonyy+1
17- byhazin +1 (mustafa )
18-
güncel liste bu .... 22 kişi.... ebubekir senin kuzen gelecekse ekle.....
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
arkadaþlar hava güzel olacak takmayýn bu kadar yaðmur meselesini.. pideyi mekaný düþünün.....:cherry: benim aklýmda motosikletten sonra hep yemek vardýr.....

---------- Mesajlar birleþtirildi - 16:23 ---------- bir önceki mesaj zamaný 16:14 ----------

1-sametagir
2-mezit
3-unnamaed
4-tek teker ramço
5-metehan
6-f54
7-ethem76
8-alper41
9-piyanist_irf
10- cbr1100xx
11- siyah atmaca
12- Onur Y.
13-speedy2 +2
14-arjantinli69
15-cenk þenver...
16-mahonyy+1
17- byhazin +1 (mustafa )
18-
güncel liste bu .... 22 kiþi.... ebubekir senin kuzen gelecekse ekle.....




afferim. ulem. ramco. liste guncel. demi?
Speedy. özer abi 4 kisimi geliyor acaba?

bide ebubekirin. kuzeniyle. artı 3 kişi toplamda 25 kişi yapıyor dogrumu ?

o zaman liste 25 oluyor.

evet beyler bu kadarcık mı ?

---------- Post added at 18:58 ---------- Previous post was at 18:52 ----------

bu sevindirici haberin için teþekkür ediyorum aðabeyim:)

kafamda 50 tane tilki. dolaşıyor ama birinin kuyrugu diğerine degmiyor. bişey değil gozumcum

havadan yana kimsenin sıkıntısı olmasın metodoloji balonunu saldim gökyüzüne bana soyluyo .
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
afferim. ulem. ramco. liste guncel. demi?
Speedy. özer abi 4 kisimi geliyor acaba?

bide ebubekirin. kuzeniyle. artı 3 kişi toplamda 25 kişi yapıyor dogrumu ?

o zaman liste 25 oluyor.

evet beyler bu kadarcık mı ?

Ben şu an 2 motorsiklet bir artçı toplam 3 kişiyim yarın da mutu dahil olursa 3 motorsiklet olacak
Saygılar şelale..:):)
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
336
bu arada arkadaşlar şimdi sivas koyulhisarda yağmur yağdı. ama tavuk döner ben yolumdan dönmem sahurdan hemen sonra düşücem yollara gelicem yanınıza Allah nasip kısmet ederse :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
beyler Pendik köprüsü altında 17 de mi buluşacaz 17.30 da mı onu bi netleştiriverin...
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
bu arada arkadaşlar şimdi sivas koyulhisarda yağmur yağdı. ama tavuk döner ben yolumdan dönmem sahurdan hemen sonra düşücem yollara gelicem yanınıza Allah nasip kısmet ederse :)


aman kardeşim yolar ıslak dikkatli, ol karamürsele erken düşersen beni çaldır ...:)
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
47
Arkadaşlar İrfan Abiyle biraz önce telefonlaştım. Allah'ın izniyle tahinlileriniz bu akşam yola çıkıp yarın sabaha Karamürselde olacaklar. :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Arkadaşlar İrfan Abiyle biraz önce telefonlaştım. Allah'ın izniyle tahinlileriniz bu akşam yola çıkıp yarın sabaha Karamürselde olacaklar. :)

inşallah mustafacım otobüseteki muavine telefon numaramı verdinmiydi olay tamamdır :) ne turizm di aga firmanın adı ??? unuttum yavvvv :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst