- Katılım
- 8 Ocak 2008
- Mesajlar
- 3,328
ben kaytaz derede olacağım abi ben seni ararım ama çok büyük bi ihtimal gideceğim.. . arabada iyi olur valla tel kapalı benim sende geliyon süper olu valla iyi eğleniriz...Mezit eğer kısmet olur ve bir aksi durum olmazsa Karamürsel'e geleceğim. Eğer sende gelmek istersen araba ile gideriz.Malum sen 100 küsur kg+ ben 90 küsur kg yolda motorun canı çıkar.Yalnız bana gidip gitmeyeceğini haber ver ona göre araçla geleyim.Telefonumu biliyorsun senin tel e ulaşamadım.