Ramazan geldi böyle oldu , harbi pide yemek isteyene..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Mezit eğer kısmet olur ve bir aksi durum olmazsa Karamürsel'e geleceğim. Eğer sende gelmek istersen araba ile gideriz.Malum sen 100 küsur kg+ ben 90 küsur kg yolda motorun canı çıkar.Yalnız bana gidip gitmeyeceğini haber ver ona göre araçla geleyim.Telefonumu biliyorsun senin tel e ulaşamadım.
ben kaytaz derede olacağım abi ben seni ararım ama çok büyük bi ihtimal gideceğim.. . arabada iyi olur valla tel kapalı benim sende geliyon süper olu valla iyi eğleniriz...
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
eksik varsa ekleyelim şimdilik gördüğüm bu

1-sametagir
2-mezit
3-unnamaed
4-tek teker ramço
5-metehan
6-f54
7-ethem76
8-alper41
9-piyanist_irf
10- cbr1100xx
11- siyah atmaca
12- Onur Y.
13-speedy2 +2
14-arjantinli69+1
15-cenk şenver...
16-mahonyy+1
17- byhazin +1 (mustafa )
18-UgurVolkan

İrfan kardeş senin işin zor valla ,Allah yardımcın olsun,eger yardım lazım olursa erken gelebilirim söylemen yeterli :)
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
336
aman kardeşim yolar ıslak dikkatli, ol karamürsele erken düşersen beni çaldır ...:)

valla ben her ihtimale karşı geç kalmamak için sahurda yollara düşücem Allah nasip kısmet ederse erken düşerim diye tahmin ediyorum. Bende yanınıza erken gelirim belki bir yardımım dokunur. numaran var bende zaten geldiğimde ararım :)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
eksik varsa ekleyelim şimdilik gördüğüm bu

1-sametagir
2-mezit
3-unnamaed
4-tek teker ramço
5-metehan
6-f54
7-ethem76
8-alper41
9-piyanist_irf
10- cbr1100xx
11- siyah atmaca
12- Onur Y.
13-speedy2 +2
14-arjantinli69+1
15-cenk şenver...
16-mahonyy+1
17- byhazin +1 (mustafa )
18-UgurVolkan
19-MotoSeyyah
20-........

İrfan kardeş senin işin zor valla ,Allah yardımcın olsun,eger yardım lazım olursa erken gelebilirim söylemen yeterli
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
valla ben her ihtimale karşı geç kalmamak için sahurda yollara düşücem Allah nasip kısmet ederse erken düşerim diye tahmin ediyorum. Bende yanınıza erken gelirim belki bir yardımım dokunur. numaran var bende zaten geldiğimde ararım :)

Dikkat yollarda kardeşim....allaha emanet ol...
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
eksik varsa ekleyelim şimdilik gördüğüm bu

1-sametagir
2-mezit
3-unnamaed
4-tek teker ramço
5-metehan
6-f54
7-ethem76
8-alper41
9-piyanist_irf
10- cbr1100xx
11- siyah atmaca
12- Onur Y.
13-speedy2 +2
14-arjantinli69+1
15-cenk şenver...
16-mahonyy+1
17- byhazin +1 (mustafa )
18-UgurVolkan
19-MotoSeyyah
20-Serdar
21-
22-

eksik isim varsa ekleyelim sonradan sıkıntı olmasın,İrfan kardeşime :)
birde son buluşma saati 15:30 pendik köprü altı dimi
köprü altında fazla durmamakta yarar var ne olur ne olmaz belki müşteri filan gelir :queen:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
eksik varsa ekleyelim şimdilik gördüğüm bu

1-sametagir
2-mezit
3-unnamaed
4-tek teker ramço
5-metehan
6-f54
7-ethem76
8-alper41
9-piyanist_irf
10- cbr1100xx
11- siyah atmaca
12- Onur Y.
13-speedy2 +2
14-arjantinli69+1
15-cenk şenver...
16-mahonyy+1
17- byhazin +1 (mustafa )
18-UgurVolkan
19-MotoSeyyah
20-Serdar
21-
22-

eksik isim varsa ekleyelim sonradan sıkıntı olmasın,İrfan kardeşime
birde son buluşma saati 17:30 pendik köprü altı dimi
köprü altında fazla durmamakta yarar var ne olur ne olmaz belki müşteri filan gelir
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
eksik varsa ekleyelim şimdilik gördüğüm bu

1-sametagir
2-mezit
3-unnamaed
4-tek teker ramço
5-metehan
6-f54
7-ethem76
8-alper41
9-piyanist_irf
10- cbr1100xx
11- siyah atmaca
12- Onur Y.
13-speedy2 +2
14-arjantinli69+1
15-cenk şenver...
16-mahonyy+1
17- byhazin +1 (mustafa )
18-UgurVolkan
19-MotoSeyyah
20-........

İrfan kardeş senin işin zor valla ,Allah yardımcın olsun,eger yardım lazım olursa erken gelebilirim söylemen yeterli


sağolasın tamer abim şimdilik sıkıntı yok inşallah sabah ola hayrola diyelim :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
bu gece gökyüzünde ayı görmek moral verdi bana yarın hava güzel olacak :)
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
47
Arkadaşlar tahinliler bu akşam yola çıktılar ve tatlı bir gece yolculuğunun ardından yarın sizlerle olacaklar. Afiyet olsun. :cherry:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
bu gece gökyüzünde ayı görmek moral verdi bana yarın hava güzel olacak :)

yarın iftarda kaç tane göreceksin haberin varmı???:queen::queen::queen:

yarın pendik köprüsü altında 17:30 da buluşup kısa sürede yola çıkarız..
ancak Tünal abim daha erken gelecek ve biz buluşup sahilde camiye gideceğiz..sonra köprüda katılırız size...
Tamer istersen sende erken gel...olmazmı?
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst