MT bilgisayar oyun severler

Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
2007 kasım da
Oyun bilgisayarı için parça listesi hazırladım, Ram ler illa hyperX 800mhz olacak demiştim, öyle oldu hala kullanıyorum:)

Raidmax sagittarius kasa
E6750 2.4(oc ile3.0)ghz
Kingston 2x2gb 800mhz(oc ile 1066)
Zotac GTX 260 amp2
Asus P5K-E Wifi AP
1500Gb Samsung HDD
Samsung 2233bw 22"
Bütün oyunları full detay ve antialliasing ile oynuyorum. Birgün kasmaya başlarsa DDR3 e geçcm:)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ben
i3
512 bit 1 Gb paylaşımsız ekran kartı
4 gb ram
22 inç asus vw220D monitör
cooler master orijinal aksa kullanıyorum...

beni yalnızca windows 7 kasıyor. oysa xp ne kadar da hızlı :)

windows 7 den mmnun olan var mı bu arada?
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
windows 7 den mmnun olan var mı bu arada?

Sencer ben Win7 yi daha cikmadan beta olarak kullanmaya basladim..
Ve daha iyi Windows tanimadim diyebilirim..
Sanirim Win3.0 la baslamistim 15-16 sene önce
MS-DOS ve Win 3.10 yada 3.11
Belki daha önce hatirlamiyorum..

Ben cok memnumum Win7 den
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
43
Usta ben zaten bilgisayarımı her seyden onde görüyorum benim favorim online oyunlardir genel olarak airrivals ve wolfteam ama airrivals kadar güzelini oynamadım

:cat::cat::cat:

kardeş wolfteam daki nick i verde ekliyeyim :) oyun harika da çoluk çocuk bezdirdi beni.. 1 senedir falan oynuyorum ama 4-5 ay ara vermiştim. hala devam ediyorum.

birde pointblank var oda güzel counter strike a benziyor biraz bölümleri haritaları çok iyi ama wolf kadar heycanlı hareketli değil.

benim esas istediğim C.O.D un online oynamak ama türkiyede server i varmı bilmiyorum.
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
win7 beta sürümü yayınlanmadan duymuştum, ıstanbul112de kardeşim kullanıyordu. Benim gördüğüm en kullanışlı işletim sistemi diyebilirim. Vistadaki yavaşlatan saçmalıklar kaldırılmış.
Yalnız 64bit sürümünden hoşlanmadım. Program ve sürücü uyumsuzlukları oluyor, Pc performans değerleri de düşüyor.
Win7 32bit. Tek geçerim:)
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
:cat::cat::cat:

kardeş wolfteam daki nick i verde ekliyeyim :) oyun harika da çoluk çocuk bezdirdi beni.. 1 senedir falan oynuyorum ama 4-5 ay ara vermiştim. hala devam ediyorum.

birde pointblank var oda güzel counter strike a benziyor biraz bölümleri haritaları çok iyi ama wolf kadar heycanlı hareketli değil.

benim esas istediğim C.O.D un online oynamak ama türkiyede server i varmı bilmiyorum.

Call of Duty 4 ü online 2 sene boyunca oynadım, müthiş zevklidir. :) Google'a xfire üzerinden cod4 oynamak yazarsanız sonuçlar cıkıcaktır, iyi eğlenceler. :)

Benim sistem ise ( dandik biraz idare edin :p )

Biostar anakart
Amd 5000+ 2.6 ghz x2 cpu
2 gb 800 mhz soğutmalı ram
250 gb western digital + 500 gb western digital harddisk
Asus EAH2600Pro 512 mb
Windows7 32bit Professional işletim sistemi.

Not: Windows7 hakikaten başarılı, ve zaten xp 1 sene gibi bir süre zarfında sona erdirilecek. :)
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Mount and Blade Tamami turkler tarafindan yapilmis bir oyun.Hem single hem online oyun mevcut.Bagimlilik yapan bir oyun diyebilirim.Su anki en son surum Warband . Yakinda Fire and Sword cikacak.Turkiyede fazla duyulmamis olmasi gercekten sasirtiri zira yurt disinda daha dogrusu tum dunyada insanlar bagimli gibi oynuyor.
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
43
Call of Duty 4 ü online 2 sene boyunca oynadım, müthiş zevklidir. :) Google'a xfire üzerinden cod4 oynamak yazarsanız sonuçlar cıkıcaktır, iyi eğlenceler. :)

Benim sistem ise ( dandik biraz idare edin :p )

Biostar anakart
Amd 5000+ 2.6 ghz x2 cpu
2 gb 800 mhz soğutmalı ram
250 gb western digital + 500 gb western digital harddisk
Asus EAH2600Pro 512 mb
Windows7 32bit Professional işletim sistemi.

Not: Windows7 hakikaten başarılı, ve zaten xp 1 sene gibi bir süre zarfında sona erdirilecek. :)

saolasın kardeş eve gider gitmez bakıcam :cat:
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Assassın's creed 1-2-3

Call of Duty tüm serileri

Veeeeeeeeeeeeeeee PES11


Bu 3 oyunu aç veya tok karnına haftada 1 defa,2-3 saat kadar oynuyacaksın:)
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
494
:cat::cat::cat:

kardeş wolfteam daki nick i verde ekliyeyim :) oyun harika da çoluk çocuk bezdirdi beni.. 1 senedir falan oynuyorum ama 4-5 ay ara vermiştim. hala devam ediyorum.

birde pointblank var oda güzel counter strike a benziyor biraz bölümleri haritaları çok iyi ama wolf kadar heycanlı hareketli değil.

benim esas istediğim C.O.D un online oynamak ama türkiyede server i varmı bilmiyorum.

Abi benim nick avciceyhan bu arada adımda Ugur benim heryerde nickim avciceyhan zaten :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Silkroad Online.........
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
313
11x11 online futbol menajerlik 1 seneden fazla oldu oynuyorum saçma fakat bağımlılık yapıyo dünyanın biçok ülkesinde aynı taban üzerinden binlerce kişi var ! kayıt olucak ve oynıycak varsa

SeMpaTuRk77 yazarsa referans kısmına sevinirim !
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Mount and Blade Tamami turkler tarafindan yapilmis bir oyun.Hem single hem online oyun mevcut.Bagimlilik yapan bir oyun diyebilirim.Su anki en son surum Warband . Yakinda Fire and Sword cikacak.Turkiyede fazla duyulmamis olmasi gercekten sasirtiri zira yurt disinda daha dogrusu tum dunyada insanlar bagimli gibi oynuyor.


Aynen bende oynuyorum çok güzel bir oyun kendime sarranaid memluklerden bır ordu kuruyorum 200 kısılık orduyu 50 kısıyle dagıtıyorlar :queen:
 

okg

Katılım
29 Ara 2010
Mesajlar
16
Mount and Blade Tamami turkler tarafindan yapilmis bir oyun.Hem single hem online oyun mevcut.Bagimlilik yapan bir oyun diyebilirim.Su anki en son surum Warband . Yakinda Fire and Sword cikacak.Turkiyede fazla duyulmamis olmasi gercekten sasirtiri zira yurt disinda daha dogrusu tum dunyada insanlar bagimli gibi oynuyor.

Onun kadar aralıksız oynadığım bir oyun yok herhalde:cherry: Şu anda kergitlerle savaşıyorum (ben vaegirlerdenim).Multiside keyifli ama 80 tl internet prası çok oluyor(kotalıa :queen:)
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
En iyi oyunlar.

Korku oyunları:
Dead Space 1-2
Doom 3
Yarış oyunları:
Nfs serisi
Burnout paradise UTB
Juijed 2
Dirt 2-3

Mafya oyunlar:
Mafia 2
Godfather 2

Aksiyon oyunları:
Xmen origins wolwerine
Tomb raider underwold

Eğlence tarzı:
Left 4 Dead 2
Gta serisi
The sims 3

Futbol oyunları:
Pes 2011

Savaş oyunları:
COD SERİSİ (Call of Duty)
BT SERİSİ.(Battlefield)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst