Valla honda böleyse direk silelim çünkü hız yapcam yani... O zamn ninjamı??
Vay anasını hiç bu kadar kafam karışmamıştı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:00 ----------
Hyosung gt 250r de güzel off off..
birader 250 lik motorla neyin hızını yapacan hız yapmak istiyosan direk 600 cc üzeri bak
bu arada ninja tavsiye eden arkadaşlar kaçınız kawasaki kullandı da tavsiye ediyorsunuz
kawasaki kullanmış biri olarak hiç bir şekilde kawaski tavsiye etmem
arkadaş kullanmadığınız motosikleti neye dayanarak tavsiye edersiniz
hondalara hiç bakma bile hondanın hiç bir 250 lik modeli senin hiç bir isteğini tatmin etmez (şu ana kadar yazdıklarından çıkardığım)
honda 250 alacağıma direk cbr 125 alırım hem yarı fiyatı
hyonun sıfır fiyatı 9000 değil bu arada (internet fiyatı seni yanıltmasın git pazarlık yap peşin verdiğin zaman neredeyse %15 indirimle alabilirsin)
ha bu arada hyosungu neden tavsiye ediyorsun dersen verdiğin seçenekler ve yazılarından çıkardığım sonuç olarak sana en uygun olan hyo 250 diye düşünüyorum (bu arada yeni beyazları acayip güzel gözüküyor gözüme)
bütçen dışında aylık gelirinide düşün çünkü racing makine alıyorsun benzin parası hariç aylık nerden baksan ortalama 150-200 tl masrafın olacak
Tek silindir olması daha yavaş olduğunu da göstermez mi?
kesinlikle hayır bak cbx 250 tek silindir dir fakan 150 km hıza çıkabiliyor (çok zorlaman lazım)