Cbf 150 - Hyo gt250 r - Destro 250 ??

Katılım
3 Ağu 2011
Mesajlar
13
2. el istemem ne olur ne olmaz..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------

İkinci el istemiyorum ya. Sıfır olsun havamız olsun..
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
309
cbr250 küçük alet..emanet gibi duruyosun üstünde :) tek silindir düşük beygir..
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
588
hondada parca sıkıntısı olmaz ama fiyatlar aşırı yüksek . hyosungdada parca sıkıntısı yok fiyatlarda gayet uygun . ben 3ü arasında ninjayı tercıh ederım .motor deneyımın ne kadar bılmıyorum ama ben olsam kışı bekler o paraya güzel bi er6 f-n alırdım .. ama illa 3ünden 1 i diosan tercih tamamen senin hepsinin üstün olduğu konular var .

hyosung:= ucuz ,heybetli gösterişli ,parçalar ucuz ,performans iyi
ninja = en performanslı ,kaliteli , görüntü iyi ,fiyat yüksek
honda =fiyat iyi performans düşük ,görüntü kişiye gore değişir ama diğerlerine gore zayıf , parçalar cok pahalı , ama honda :D
 
Katılım
3 Ağu 2011
Mesajlar
13
Valla honda böleyse direk silelim çünkü hız yapcam yani... O zamn ninjamı??
Vay anasını hiç bu kadar kafam karışmamıştı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:00 ----------

Hyosung gt 250r de güzel off off..
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
hyo 0 alırsan 2.elde baya bi zarar ediliyor satarken onuda hesap et satarken az zarar edicem diyosan cbr 250r
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
Honda daha kolay bulunur diye düşünüyorum ve tek silindir olması daha az yakacağını düşündürüyor. Şuanda sizin için en ideal seçim hondacbr250 olur bencede :cat:
Cbf150 ve destro250 yi çıkarın bu kıyaslamadan.
 
Katılım
3 Ağu 2011
Mesajlar
13
Tek silindir olması daha yavaş olduğunu da göstermez mi?
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Valla honda böleyse direk silelim çünkü hız yapcam yani... O zamn ninjamı??
Vay anasını hiç bu kadar kafam karışmamıştı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:00 ----------

Hyosung gt 250r de güzel off off..
birader 250 lik motorla neyin hızını yapacan hız yapmak istiyosan direk 600 cc üzeri bak
bu arada ninja tavsiye eden arkadaşlar kaçınız kawasaki kullandı da tavsiye ediyorsunuz
kawasaki kullanmış biri olarak hiç bir şekilde kawaski tavsiye etmem
arkadaş kullanmadığınız motosikleti neye dayanarak tavsiye edersiniz
hondalara hiç bakma bile hondanın hiç bir 250 lik modeli senin hiç bir isteğini tatmin etmez (şu ana kadar yazdıklarından çıkardığım)
honda 250 alacağıma direk cbr 125 alırım hem yarı fiyatı
hyonun sıfır fiyatı 9000 değil bu arada (internet fiyatı seni yanıltmasın git pazarlık yap peşin verdiğin zaman neredeyse %15 indirimle alabilirsin)
ha bu arada hyosungu neden tavsiye ediyorsun dersen verdiğin seçenekler ve yazılarından çıkardığım sonuç olarak sana en uygun olan hyo 250 diye düşünüyorum (bu arada yeni beyazları acayip güzel gözüküyor gözüme)
bütçen dışında aylık gelirinide düşün çünkü racing makine alıyorsun benzin parası hariç aylık nerden baksan ortalama 150-200 tl masrafın olacak
Tek silindir olması daha yavaş olduğunu da göstermez mi?
kesinlikle hayır bak cbx 250 tek silindir dir fakan 150 km hıza çıkabiliyor (çok zorlaman lazım)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
cbr250 küçük alet..emanet gibi duruyosun üstünde :) tek silindir düşük beygir..

CBR250 Ninjadan daha iri. İkisini yanyana gösteren bir fotoğraf vardı sitede.

Tek silindir olması daha yavaş olduğunu da göstermez mi?

Göstermez ama güçlü olan hızlı gider. CBR125R 160 yaparken, Ninja 170 yapar. Hemen hemen aynı şey, o yüzden seçim kriteri bu olmamalı. Hoşuna gideni al.
 
Katılım
3 Ağu 2011
Mesajlar
13
[/QUOTE]

kawasaki kullanmış biri olarak hiç bir şekilde kawaski tavsiye etmem

bütçen dışında aylık gelirinide düşün çünkü racing makine alıyorsun benzin parası hariç aylık nerden baksan ortalama 150-200 tl masrafın olacak

[/QUOTE]

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------

Otopsici Kawasaki nin kötü yanları ne ?

150-200 tl neye masrafım olcak? Hatta benzin hariç diyosun biraz acık ve detaylı anlatın..
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287

kawasaki kullanmış biri olarak hiç bir şekilde kawaski tavsiye etmem

bütçen dışında aylık gelirinide düşün çünkü racing makine alıyorsun benzin parası hariç aylık nerden baksan ortalama 150-200 tl masrafın olacak

[/QUOTE]

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------

Otopsici Kawasaki nin kötü yanları ne ?

150-200 tl neye masrafım olcak? Hatta benzin hariç diyosun biraz acık ve detaylı anlatın..[/QUOTE]
şimdi kawasakinin tek ve en büyük problemi satış sonrası hizmeti servise ulaşamıyorsun yedek parça inanamayacağın kadar pahalı ( şimdi burda atıp tutacaklar var arkadaş iki sene önce tek bir pistona 550 avro para verdim perdon ve sekmanlar hariç inanmayan varsa faturası halen bende fakslayabilirim) motosiklet bir arıza verse eğer o motosiklete verdiği paraya lanet olsun diyorsun onu bırak önemli bir arıza vermesi zor motorun ama diyelim ki verdi arkadaş aylarca yedek parça beklediğin yetmiyormuş gibi neredeyse motor kadar masraf ediyorsun ve hiç bir şekilde tamir edemiyorsun motorunu
racing motora bineceksin her 3 ila 5 binde bir yağ değişecek ortalama 100 tl zincir spreyleri, lastikler vergiler ufak tefek kazalara bağlı küçük masraflar
sadece sezona vurduğun zaman en ucuz lastik değişimin 700 tl den 5 ay motora binsen 125 tl yapar
 
Katılım
3 Ağu 2011
Mesajlar
13
Peki akadaşlar seçenekleri unutun. Honda cbr 250 mi yoksa hyo gt250 mi?
Hondayı seçen arkadaşlar hyo ya göre hondanın farkı ne?
Hyo yu seçen arkadaşlar Hondaya göre hyonun farkı ne? Yani üstün yönü nedir?
Kafaya koydum ikisinden biri mutlaka..

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:02 ----------

Bu arada boyum 1.70 civarları
Kilom 60.
 

bsd

Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
111
Valla eskiden 250 deyince bir tek Hyo vardı. Bu nedenle çok var piyasada. Kaslı iri ve donanımı iyi bir motor. Önler çift firen, mercekli farlar, falan filan. Handikapı, artık marka bölgesinde ST Kanuni yazması.
Honda daha yeni girdi 250 racing piyasasına. Kalitesi daha iyi olabilir ama hyo da kalitesiz değil. Kullanımı falan çok yüksek ihtimal, Hyodan daha kolaydır. Gerisinide Honda kullanan arkadaşlar yazsın.
 
Katılım
1 Ağu 2011
Mesajlar
18
Ben gt250r kullanıyorum. çok fazlada anlamam motordan. motorumdan çok memnunum. görünüm olarak bence hepsinden iyi sonuçta kalitesiz bir motor değil. tek sorunum 1 aydır parça bekliyorum hala getiremediler. gidonu ve grenajı gelecek taa koreden. yeniden 250 cc alıcak olsam yine gt250r alırım
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Şimdi sadece hyo 250 ve cbr 250 arasında kaldıysan cbr 250 derim.Hyo'ya kalitesiz demiyorum ama honda'dan kaliteli olamayacağı bir kesin bu kullanıcılar tarafından da bilinen birşey.Hız yaparım demişsin Hyo cbr 250'den 10 km daha fazla gider ( şu ana kadar gördüklerim öyle ).En azından motoru sıkıştırsan bile cbr 250 daha dayanıklıdır,motoru sıkıştırınca sorun yaşayan bizzat hyo kullanan arkadaşlarım var.10 km için değmez bence.Ha ama dersen ki görüntü olarak kesinlikle hyo daha güzel cbr 250'den.2. el piyasasınıda düşün satarken hyoda zarara girebilirsin ama hondada girmezsin
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Yahu ortalık amma karışmış. Bir Acun0 eksik :p

Bunda tartışılacak bir şey yok. Anladığım kadarıyla arkadaşın kıyafetleri de yok. 10.000 TL bütçe ile gider bir adet sıfır CBR 250 alırsınız. Kalan 1000 lira ile de tıkır tıkır kıyafetlerinizi alırsınız, kask, mont, eldiven, pantolon önceliğiyle.

Şimdi oturup da Hyosung ile Honda'yı mı tartışalım arkadaşlar. Defalarca yazıldı çizildi, sizin durumunuza uyan motosiklet Honda'dır bana kalırsa.
 
Katılım
3 Ağu 2011
Mesajlar
13
gti_king kardeşim doğru sölüosun aslında.
En iyisi en yakın zamanda bi honda cbr250 alayım bi de korumaları inceleyim hepinizin fikirleri iyiydi saolun.Kararımı verdim ben.
CBR250+Korumalar.. İyi fikir (:)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bir kere Hyosung ile Honda'nın oturuş pozisyonları faklı. Hyosung SS gibi, CBR250R naked. Bu zaten birini direk eler bence. Örneğin ben SS oturuşlu motor sevmem, almam da.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst