Cbf 150 - Hyo gt250 r - Destro 250 ??

Katılım
3 Ağu 2011
Mesajlar
13
Oncelikle selamlar arkadaslar.
Bi motosiklet almayi dusunuyorum.
CBF150 - Hyosung GT250R - Destro 250 almayi dusundugum motorlar. Butcem 10.000 e kadar cıkıyo. Bunlardan hangisini alıym ya da bildiğiniz daha iyi bi motor var mı?
Arada hız yaparım. Uzun yola pek çıkmam. Fikirleriniz benim için önemli. Şimdiden Saolun :)
 
Katılım
3 Ağu 2011
Mesajlar
13
Motorun son sürati, Teknik özelliklerini vs biliyomusun Tosbağa?
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
ninja 250 (onkarakter)

gerekli bilgileri motosikletin kendi model başlığı altında bulabilirsin :)
 
Katılım
3 Ağu 2011
Mesajlar
13
Motorun son sürati, Teknik özelliklerini vs bilen yok mu arkadaslar?? :thumright
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sana binlik verelim kesmez onlar seni
 
Katılım
3 Ağu 2011
Mesajlar
13
Hepiniz saolun motoru iyice inceledim,araştırdım güzel motor. Birazda tanıdığım ustalara, motordan anlayan arkadaşlarıma danışcam. Onlarda okeylerse motoru alıcam.
Bayisi var dime arkadaşlar??
:sunny:
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
dostum 10.000tl bütçen varsa şehiriçindede kullanacaksan..cbf 250 olabilir.cbf 500 de olabilir..seçeneklerde yok ama..
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
10 Bin TL bütçen varsa destro'yu çıkar zaten seçeneklerden.GT250R ile CBF150 Birbirinden çok farklı motorlar.Arada hız yaparım demişsin,cbf'yi de çıkar o zaman seçeneklerden.Bütçende uygungen bence Hyosung'un 0'ına o parayı vereceğine aynı fiyatta sıfır Honda CBR 250 alabilirsin bence.Veya bütçeni biraz daha zorla tartışmasız en iyisi olan ninja 250 al
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
o para bende olsun ninja 250 den başka bişey almam
33 beygir
hyosung 250 R ve cbr 250 dan güçlü ben kıyasladım
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
o para bende olsun ninja 250 den başka bişey almam
33 beygir
hyosung 250 R ve cbr 250 dan güçlü ben kıyasladım

abi yanlış anlama ama ninja abi yazmış yukarda 12 bin lira ve 33 bg hyo ise 9 bin lira ve 29 bg bu şartlarda ben hyo alırım ve o da ninjaya yakın hız yapıyor zaten 4 bg ve 3-5 km fazla hız için 3 bin tl fazla
 

bsd

Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
111
Aynen
ninja 250 = 12000 TL
Honda CBR250 = 9000TL
Hyo GT250 R = 9000TL

Güçleri ve hızları birbirlerine yakın. Ninja ve hyo 2 silindir. Honda tek silindir.
Bütçene göre ve hoşuna gitme durumuna göre karar ver.
 
Katılım
3 Ağu 2011
Mesajlar
13
Kafam iyice karıştı arkadaşlar.
Honda Cbr250 9.000
Ninja250 12.000
O zamn şöyle yapalım. İkisinin arasında pek fark yok diyosunuz.(hız farkı) Ninjaya 12 verceğime honda cbr250 alıyım. Kask ceket vs korumalarımı da alıyım ne dersiniz?
Ama bilmediğim konular şunlar:
Hangisi daha az yakıyo??
Hangisinin parçaları rahat bulunabilir ve ucuzdur??
::thanks::

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------

Aslında ninja daha iyi diyosanız 2-3 milyar sorun değil. Ne dersiniz? Önceki sorumla birleştirirsek sonuç ne olur??
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
sıfırmı alıcaksın o paraya ıkıncı el daha guzel motorlar var:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst