- Katılım
- 3 Ağu 2011
- Mesajlar
- 13
- Konu Yazar
- #1
Oncelikle selamlar arkadaslar.
Bi motosiklet almayi dusunuyorum.
CBF150 - Hyosung GT250R - Destro 250 almayi dusundugum motorlar. Butcem 10.000 e kadar cıkıyo. Bunlardan hangisini alıym ya da bildiğiniz daha iyi bi motor var mı?
Arada hız yaparım. Uzun yola pek çıkmam. Fikirleriniz benim için önemli. Şimdiden Saolun
Bi motosiklet almayi dusunuyorum.
CBF150 - Hyosung GT250R - Destro 250 almayi dusundugum motorlar. Butcem 10.000 e kadar cıkıyo. Bunlardan hangisini alıym ya da bildiğiniz daha iyi bi motor var mı?
Arada hız yaparım. Uzun yola pek çıkmam. Fikirleriniz benim için önemli. Şimdiden Saolun