- Katılım
- 13 Nis 2010
- Mesajlar
- 5,448
- Konu Yazar
- #1
Bu hafta içinde 2 kere yatırdım motoru biri sola biride sağa.
pazar günü şu video çektiğim gün eve gelmeme 1km kala ön freni hatalı sayılabilcek kadar sert sıkmam sonucu 30km hızda yere yapıştım.Sol ayak yine motorun altında kaldı.
Artık düşmeye alıştığımdan kimseye söylemedim sol aynamı ve sinyallerimi ve vites pedalının ucunu değiştirip çizikleri ojeledim.Ama kendimden eminimki ön freni her zamanki gibi sıkmıştım.İlk önce lastiklere kabahat attım.
Bugün 60km civarlarında yine aynı şekilde ön freni kitlemem ve düşmem bir oldu.Bu sefer motor altımdan kaçtı ben arkada motor önde kaydık.Trafikte duran arabanın altına girişini izledim motorun ama son anda durdu siperlik 15-20cm kadar esnedi ama kırılmadı.bende kaymam bitince hemen kalkıp motora baktım Öndeki opel corsa lı adama arabayı yavaşca ileri almasını söylüyodumki etrafım 10tane adam doldu :queen: hepsi ayrı soru soruyo
-Bişeyin varmı
-Nasıl düştün
-Abi al sinyalin
-Abi al aynan
-Plakan niye yok senin
-Motoru sağa çek trafiği kapama
Bütün bu soruların hiçbirine aldırış etmeden ben iyiyim motoru kaldıralım yardım edin dedim mübarek sanki goldwing üç kişi sarıldı saolsunlar hemen kaldırdık motoru
Sağ grenajlar çizik içinde her zamanki gibi sinyal ve ayna kırık.Bu sefer sağ ayak basamağıda kırılmış..
Şimdi benim anlamadığım konu her zaman geçtiğim yol (iş dönüşüm) her zaman yaptığım sertlikte frenaj,motor dikliği vs herşey aynı
ama neden kitledi bu sefer? Ön fren merkezinde sorunmu var yoksa bendemi bi sorun var?
pazar günü şu video çektiğim gün eve gelmeme 1km kala ön freni hatalı sayılabilcek kadar sert sıkmam sonucu 30km hızda yere yapıştım.Sol ayak yine motorun altında kaldı.
Artık düşmeye alıştığımdan kimseye söylemedim sol aynamı ve sinyallerimi ve vites pedalının ucunu değiştirip çizikleri ojeledim.Ama kendimden eminimki ön freni her zamanki gibi sıkmıştım.İlk önce lastiklere kabahat attım.
Bugün 60km civarlarında yine aynı şekilde ön freni kitlemem ve düşmem bir oldu.Bu sefer motor altımdan kaçtı ben arkada motor önde kaydık.Trafikte duran arabanın altına girişini izledim motorun ama son anda durdu siperlik 15-20cm kadar esnedi ama kırılmadı.bende kaymam bitince hemen kalkıp motora baktım Öndeki opel corsa lı adama arabayı yavaşca ileri almasını söylüyodumki etrafım 10tane adam doldu :queen: hepsi ayrı soru soruyo
-Bişeyin varmı
-Nasıl düştün
-Abi al sinyalin
-Abi al aynan
-Plakan niye yok senin
-Motoru sağa çek trafiği kapama
Bütün bu soruların hiçbirine aldırış etmeden ben iyiyim motoru kaldıralım yardım edin dedim mübarek sanki goldwing üç kişi sarıldı saolsunlar hemen kaldırdık motoru
Sağ grenajlar çizik içinde her zamanki gibi sinyal ve ayna kırık.Bu sefer sağ ayak basamağıda kırılmış..
Şimdi benim anlamadığım konu her zaman geçtiğim yol (iş dönüşüm) her zaman yaptığım sertlikte frenaj,motor dikliği vs herşey aynı
ama neden kitledi bu sefer? Ön fren merkezinde sorunmu var yoksa bendemi bi sorun var?