Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
Eyvallah. Kolum kırıldı sadece baya bi göğüs ağrısı çektim 3 hafta önce ameliyat oldum iyiyim çok şükür. cana geleceğine mala gelsin. Motordada ön takımda galiba sorun var. bugün birisi görmeye geldi sola çekiyor dedi ama bi servise gidip ölçtürcez hasar nerede düzeltilebilir bi şey mi anlıcaz.
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
19
doğru söylüyosun aman kalıcı bişey olmasında :S bende arayış içindeyim bulamadam bi gpr :)
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
eyvallah kardeşim gördüm sahibinden de ki mesajını. md'de topic açmıştım öyle sonra açmasaydım reklama gerek yok diye :)

@exile
kalıcı bişi yok çok şükür eklem kırığı değil üst kol ortadan düz bi şekilde kırıldı
 
Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
12
Aranıza yeni katıldım sizden öğreneceğim çooook şey var :D
mesela kullanımın kılavuzuna nereden ulaşabiliceğimle başlayalım ? :D
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
@bassturbin, eyvallah kardeşim sağol.
@Ömer_MT, hoş geldin :) ben paylaşmıştım servis klavuzu da dahil. aratırsan knu içinde bulursun eminim
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
19
ya ne biliyim yanlış anlamayın ama motor az pahalı geliyo bana. biraz ucuza bulmaya çalışıyorum desem yeridir. :D
 
Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
12
@bassturbin, eyvallah kardeşim sağol.
@Ömer_MT, hoş geldin :) ben paylaşmıştım servis klavuzu da dahil. aratırsan knu içinde bulursun eminim

Uzun zamandır almak istediğim Derbime sonunda kavuştum aylarca bu konuyu takip ettim araştırdım almadan ama bazı sıkıntılar yaşayacağım o belli :S belki biraz genç yaşta olmamın verdiği bilgisizlik ve aceleci davranışlarımdan dolayı ama artık yaptık bir hata :)) ama artık aranızdayım önemli olanda bu :D

@daparadoks kılavuzu aradım ama bulamadım bende bir sorun var galiba :))
motorun gösterge panelinde sorun var KM (elektronik) yeri çalışmıyor ışıklarda sorun yok komple KM Panelini değiştirmek istiyorumda Ebaydan bakayım bir dedim beceremedim galiba yedek parçaları nereden temin ediyorsunuz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:21 ----------

Arkadaşlar sizce pahalı değil mi KM Paneli :S
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-motosiklet-derbi-cp1-klometre/detay/?
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
@Ömer_MT, ebayde bende bulamadım uzun süredirde yok. Fercodan alırsan 280eu+kdvcik :) Bulgaristanda 140eu fercoya gidip küfür edicem olmıcak :)

Bi ustaya götür belki de elektronik değildir sorun. benim bi arkadaşımda da vardı o sorun halletmişti.
 
Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
12
Arkadaşlar şanzıman dişlisi ve yağ pompası dişlisine ihtiyacım var özel olarak yaptırmayı denicem bulamazsam eğer şu an için nereden temin edebilirim :))
 

kpr

Katılım
24 Tem 2011
Mesajlar
1
merhaba arkadaşlar 120 sayfa filan okuduktan sonra aranıza katılmaya karar verdim cok guzel bilgiler de edindigimi düşünüyorum şuan için bi derbim yok ama 5 sene önce gilera cx 125(1991 model) im vardı yani 2 zamanlı motorları teknik olarak olmasada kullanım olarak az da olsa biliyorum onumuzdeki 2-3 ay içerisinde bi gpr 125 istiyorum merak ettigim bazı noktaları sormak istiyorum cevaplarsanız çok sevinirim

-aranızda athena 170cc kit kullananlar vardı okudum ama yorumlarını göremedim ne kadar fark ediyo tork a etkisi nedir ?
-rektifiye edilmiş motor = ölü motor yorumlarını okudum açıkçası hevesim kaçtı çünkü 2.el alıcam ve illaki sorunlu bi motor gelicek ve rektifiye kaçınılmaz olarak düşünüyorum açıkçası
-motoru pist e sokmuş arkadşlar varmı aranızda ?

ne diyim inşallah aranıza katılrım slr kamera kullanıyorum aynı zamanda buluşmalarda fotolar hatta kısa filmler cekebliriz ama eskisi kadar haraketli degilsiniz galiba herşeyin hayırlısı , herkese kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
27 Haz 2008
Mesajlar
25
Herkese selamlar..uzun zamandır forumu takip ediyorum 3 senedir aklımda hep bi köşede duran bu tatlı motordan artık hayırlısıyla almak istiyorum :) .. yaklaşık 1 ay sonra 2. el temiz bi gpr 125 almayı istiyorum ilk başlarda 2 zamanlı oldugu için çekiniyodum ancak artık kararımı verdim :) eğer aranızda satmak isteyenler varsa haberim olsun isterim :) sağı solu oynanmış nerden geldiği belli olmayan motorlarla ilgilenmiyorum bu yuzden ilanlara bakmak yerine tam yerine..yani motorunu sevenlerin motoruyla ilgilenen kişilerin baktıgı bu topic den duyuru yapmak istedim..elinizde dosta gidicek hiçbi zaman yağı esirgenmemiş sevgiyle beslenmiş bi gpr varsa talibim :) herkese iyi sürüşler..
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
-rektifiye edilmiş motor = ölü motor yorumlarını okudum açıkçası hevesim kaçtı çünkü 2.el alıcam ve illaki sorunlu bi motor gelicek ve rektifiye kaçınılmaz olarak düşünüyorum açıkçası

reflktive çokta iyi bir şey değil çok iyi yapılsa bile ufakta olsa bir kayıp olması muhtemel ama piston-sekman değişimi aynı ölçüde ve sindir ile oynamadan yapılırsa herhangi bir sıkıntı yaratmaz.
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
157
selam arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım yazdılarınızı okudum ama sizden örenmek istediklerim var mesela motora nası bi modifiye yapa billirim iridyum buji taksam hava fillitresi taksam dişliyle oynasam ne kadar güç ala billirim fikirlirinizi bekliyorum
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
157
arkadaşlar yardımcı olcak yokmu uçuza yedek parça nerden alabillirim lütfen yardım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst