- Katılım
- 4 Ağu 2010
- Mesajlar
- 261
Metci sen hesap yaptın vallahi :rendeer:
''1 depo 13 litre dersek sanırım 100km de 8.1 lt yakıt tüketimi oluyor bu ne arkadaş ya''
dmx07 yanlış hesaplamış olabilir veya baya bi gaz kesmeden 160 km yapmış olabilir o zamanr:
Ben derbi için diyorum sen dedin 8.1 km yakıyor diye 100 km de...Ortalık karıştı yine :cherry:
8.1 çok abi tamam bazen bende diorum daha demin benzin koydum nereye gitti bunlar da 8.1 yakamaz bence silindir hacmi yetmez