Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
Metci sen hesap yaptın vallahi :rendeer:

''1 depo 13 litre dersek sanırım 100km de 8.1 lt yakıt tüketimi oluyor bu ne arkadaş ya''

dmx07 yanlış hesaplamış olabilir veya baya bi gaz kesmeden 160 km yapmış olabilir o zaman :pr:

Ben derbi için diyorum sen dedin 8.1 km yakıyor diye 100 km de...Ortalık karıştı yine :cherry:

8.1 çok abi tamam bazen bende diorum daha demin benzin koydum nereye gitti bunlar da 8.1 yakamaz bence silindir hacmi yetmez :)
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
valla kardeş ben polemik olsun diye yazmadım.benim hiç bir makınayla hyosungu kıyasladıgımda yok ben benzin sarfiyatına bakarım kalkısa drağa vs kalktığımda yok ben motorumu sürerim kim ne basarsa bassın.yani benim sorunum yüksek hız veya son hız değil tamamen maddi yönden benzin yakış oranıdır.sürat yada aman kalkışa baksam 600 cc ye binmem lazım altımdaki motorda bana yeter 140-160 benim en son ideal hızım yeterde artarda şehir içi her yer mobese ve radar dolu 66 km hızdan sonrası haram

fearlesboyy kardeşim polamik yapıyosun demedimki yahu bende normal bildiğimi söyledim yani.En hesaplısı tabiki senin yaptığın yani.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:19 ----------

Tamam oy birliğiyle şunu 100 km de 6 litre yapalım gitsin :cat:
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Tamam oy birliğiyle şunu 100 km de 6 litre yapalım gitsin :cat:

Eğer anlatıldığı gibi 4 zamanlı 250cc'den çok daha zevkli motorsa, 100km. de 2 litre varsın fazla yaksın... 8 lira 100km de sorun edilmez tabi ki zevki anlatılan gibiyse, bi test edemedik ki :mrgreen:
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
arkadaşlar merhabalar...
bu motordan almayı düşünüyorum...
lakin şöyle bir problem var motor piston sekman istiyor...
yedek parçası ne kadardır bilen var mı?
cevaplarınızı acilen bekliyorum....
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
arkadaşlar merhabalar...
bu motordan almayı düşünüyorum...
lakin şöyle bir problem var motor piston sekman istiyor...
yedek parçası ne kadardır bilen var mı?
cevaplarınızı acilen bekliyorum....
Sanırım şu 8000 km deki makineden bahsediyorsun.
1. bu işleri ciddi anlamda bilmiyorsan ustaların ve parçacıların eline düşeceksen işin çokkk ama çok zor.

2. Hiçbir 2 zamanlı o kmde piston segman bitirmez. Çok yüksek ihtimal yağsız çalıştı ve bu motorlar yağsız kalınca sadece pistonla kurtaramazsın. Yağ onun hayatıdır ve yağsızlık hayatını bitirir.

3. Yinede sen bilirsin.
 
Katılım
13 Ara 2010
Mesajlar
181
arkadaşlar derbi gpr nin sıfırını nerede bularbilirim izmirdeyim ayrıca fiyatı nekadar bilgi verirmisiniz ?
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
Sanırım şu 8000 km deki makineden bahsediyorsun.
1. bu işleri ciddi anlamda bilmiyorsan ustaların ve parçacıların eline düşeceksen işin çokkk ama çok zor.

2. Hiçbir 2 zamanlı o kmde piston segman bitirmez. Çok yüksek ihtimal yağsız çalıştı ve bu motorlar yağsız kalınca sadece pistonla kurtaramazsın. Yağ onun hayatıdır ve yağsızlık hayatını bitirir.

3. Yinede sen bilirsin.
doğru tahmin:cat:
eyvallah...herhalde sıfır ybr ye yazılacağım bu gidişle:cat:
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
slm

fearlesboyy kardeşim polamik yapıyosun demedimki yahu bende normal bildiğimi söyledim yani.En hesaplısı tabiki senin yaptığın yani.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:19 ----------

Tamam oy birliğiyle şunu 100 km de 6 litre yapalım gitsin :cat:

: ))) kızmadım merak etme kardeşim neyse keşke benzin tıpkı suriye oldugu gibi bizdede 1,50 tl olsa : ))
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
beyler linkini verdiğiniz motor için sormuştum..
kimse yanıtlamadı..
yardımcı olurmusunuz?
ortalama olarak parça fiyatı ne kadar tutar motoru kendim toplayacağım...
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
beyler linkini verdiğiniz motor için sormuştum..
kimse yanıtlamadı..
yardımcı olurmusunuz?
ortalama olarak parça fiyatı ne kadar tutar motoru kendim toplayacağım...

orjinal yamaha parçaların fiyatları tem hatırlayamıyorum ama :) piston 50 euro, segman 40 euro
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
eyvallah anladım...
satıcıdan ikidir numara istiyorum göndermedi bir türlü..
gönderirse motoru göreceğim ona göre karar vereceğim...
şanzımanı içi dışı nasıldır bakmak lazım...
alıpta sonra başa bela etmeyelim motoru...
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
Elime Derbi GPR 125 parça kataloğu geçti arkadaşlar paylaşmak istedim

İndir

Bu arada 2100tl'lik derbiyi kim aldı nasılmış :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst