Herkese selamlar..uzun zamandır forumu takip ediyorum 3 senedir aklımda hep bi köşede duran bu tatlı motordan artık hayırlısıyla almak istiyorum

.. yaklaşık 1 ay sonra 2. el temiz bi gpr 125 almayı istiyorum ilk başlarda 2 zamanlı oldugu için çekiniyodum ancak artık kararımı verdim

eğer aranızda satmak isteyenler varsa haberim olsun isterim

sağı solu oynanmış nerden geldiği belli olmayan motorlarla ilgilenmiyorum bu yuzden ilanlara bakmak yerine tam yerine..yani motorunu sevenlerin motoruyla ilgilenen kişilerin baktıgı bu topic den duyuru yapmak istedim..elinizde dosta gidicek hiçbi zaman yağı esirgenmemiş sevgiyle beslenmiş bi gpr varsa talibim

herkese iyi sürüşler..