Dehşet Saçan Düğün Konvoyları...!!

Katılım
29 May 2006
Mesajlar
327
Geçmiş olsun...

Hayır anlamadığım şu...

Dehşet saçan Düğün Konvoyları Başlığın adı....

Ya arkadaşım madem dehşet saçıyor neden giriyorsunuz Düğün Konvoylarına?.... :pr::pr:


Bulmuşsun yine saracak bi konu :queen::queen:

Arkadaşım sana da geçmiş olsun, Kask takmayı ihmal etme :cat:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
düğünlerde neden konvoy yapılır peki? bir anlam verebilen var mı?

ben konvoy istememiştim.

ama isteyenin neden istediğini çok merak ederim.
 
Katılım
25 Ara 2010
Mesajlar
199
Böyle durumlarda hatır-gönül olur muymuş yahu? Adam sen dahil bir çok insanın canına kast etmiş!! Babamın oğlu olsa legal-illegal her türlü yoldan cezasını verirdim ben olsam o adamın.
Geçmiş olsun kardeşim, ucuz atlatmışsın. Her zaman "bi kereden bişey olmaz" mantığı insanın aklını başına getiriyor işte. Geçmiş olsun, daha kötüsü de olabilirdi. Aman dikkat..
 
Katılım
10 Şub 2010
Mesajlar
330
geçmiş olsun...bence bu konvoy işi tamamen bi ego tatmin etme olayı...kornaya basmak,öndeki aracı geçmek,makasa girmek,yol kapatan ve para isteyen çocuklara bağırmak,kardeşim acelem var çekil diyip arabayı üstüne üstüne sürmek falan...insana müthiş bir haz veriyor olmalı ki bunu yapıyorlar.....asker konvoylarını zaten yazmaya gerek yok..
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
Onun kadar olmasada seninde suçun var demekki öndeki araç ile mesafeni ayarlayamadın... Motor üzerinde kaportanın kendin olduğunu unutup ne mont giydin bırak montu kask bile takmadın yazlık eldiven taksaydın şuan ki hasarların 3 de 1 iyle atlatmış olacaktın... Allah acil şifalar versin geçmiş olsun...
 
Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
333
Böyle durumlarda hatır-gönül olur muymuş yahu? Adam sen dahil bir çok insanın canına kast etmiş!! Babamın oğlu olsa legal-illegal her türlü yoldan cezasını verirdim ben olsam o adamın.
Geçmiş olsun kardeşim, ucuz atlatmışsın. Her zaman "bi kereden bişey olmaz" mantığı insanın aklını başına getiriyor işte. Geçmiş olsun, daha kötüsü de olabilirdi. Aman dikkat..

Haklısın kardeşim herşey yapılabilirdi yapılacak tıda zaten ama olmadı halime bin kere şükürler olsun. Sağolasın kardeşim.. Aynen öyle dediğin gibi bi kereden bişey olmaz mantığı. Daha dikkatli ve tedbirli olacam.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:39 ----------

Onun kadar olmasada seninde suçun var demekki öndeki araç ile mesafeni ayarlayamadın... Motor üzerinde kaportanın kendin olduğunu unutup ne mont giydin bırak montu kask bile takmadın yazlık eldiven taksaydın şuan ki hasarların 3 de 1 iyle atlatmış olacaktın... Allah acil şifalar versin geçmiş olsun...

Mesafeden ziyade şöyle ifade edeyim; önümdekini tam sollarken fren yapıldığını görmedim ve sollarken gazı açmamla gelin arabasının ani fren yapması aynı ana denk geldi. Çok ters bi durum. Motoru sağa solada alamadım ayrıca. Neyse oldu bitti artık. Koruma konusunda sonuna kadar haklısınız. Sağolasın ..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:43 ----------

geçmiş olsun...bence bu konvoy işi tamamen bi ego tatmin etme olayı...kornaya basmak,öndeki aracı geçmek,makasa girmek,yol kapatan ve para isteyen çocuklara bağırmak,kardeşim acelem var çekil diyip arabayı üstüne üstüne sürmek falan...insana müthiş bir haz veriyor olmalı ki bunu yapıyorlar.....asker konvoylarını zaten yazmaya gerek yok..

Bi adettir tamam arabalara havlu bağlanır, bayrakla birlikte gelin alınır az da gezilir ve indirilir. Buraya kadar normal, ön kesmede normal para alınır filan ama adam gibi kesilir mesela sokak aralarında fialn olur, keşke bunları düzgün bi şekilde yapabilsek :pale: Her konvoyda muhakkak 1 tane olur bizim insanımız böyle işte Yapamıyoruz malesef
 
Katılım
3 Ocak 2011
Mesajlar
259
Motosikleti
PİAGGİO BEVERLY 500
Allah korumuş..tekrar tekrar geçmiş olsun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst