- Katılım
- 27 Mar 2011
- Mesajlar
- 333
- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlar.. Dün yaşadığım kazayı sizlerle paylaşmak istedim herkes görsün okusun ders alsın özellikle dehşet saçan düğün konvoylarında teker kazıttıran bağırttıran kendini bilmez şerefsizlere karşı dahs dikkkatli olmanız için.
Düğün hemen yan komşunundu çok samimiydik herşeyine koşturuyorduk.Çatıya asılan bayrağı alıp bayraktarlık yapıp sonrada bayrağı satarak düğün sahibinden para almak adetlerden birisidir. Etraf kalabalık tabi ben motoru sokağa cıkardım , sonrada gelin alma saatine 1 saat kala filan bayrağı çatıdan alıp motorumun arkasına güzel bi şekilde bağladım. Herşey hazırdı yola çıktık 2 motor yan yana seyrediyoruz gelin arabasının arkasından. Sonra gelin alındı biraz da gezilecek tabi. Konvoyla birlikte çevreyoluna çıktık yine normal sakin bi şekilde ilerliyoruz. İlerde U dönüşü yapılan bi yerde kazaya sebep olan şerefsizin biri dönerken teker öttürüyor sağa sola geçiyor yerinde duramıyor şerefsiz!! U dönüşü yaparken beni biraz sıkıştırdı. Yavaşlamak zorunda kaldım. Biraz geride kaldım sonra bu şerefsiz sağdan bi gidişi vvar akıllara zarar sağdan geçmiş ben tabi bunları görmedim sonradan konvoyu çeken kameradan ne yaptığı belli ooluyor. Neyse bu adam sağdan kazıttırıp geçerek çevre yolunda su gibi akan trafikte gelin arabasının önüne kırıyor durdurmaya çalışıyor. Düşünebiliyormusunuz yav ÇEVRE yolunda ana yolda!! Gelin arabasının fren yaptığını görmemle arka frene asıldım fazla zorlamadım frenleri ön fren filan. Ana yolda bi araba ne kadar fren yapabilir yav ben sandımki normal bi fren yaptı ilk başta çok ani fren yapmak aklıma gelmedi. Gelin arabasının durdurulacağından haberim yoktu. Sonradan frene asıldım duramayacağımı anladıım motoru sağa çekiyi dedim araba vardı sola çekiyi dedim sola çektim sola giremedim ve gelin arabasının sol arkaya çarparak yerde sürüklendim. Gelin arabasıyla sol kaldırım arasında az boşluk vardı motoru oraya alamazdım sıkışırdım vurmak zorunda kaldım. Düştükten sonra hemen ayağa kalktım ama ellerimden kanlar akıyor hiç biey hissetmiyorum. Babamgilde konvoyda idi arabayla onlaar çok net görmüş kazayı başımı gelin arabasının sol arka tekerine sürtmüşüm haberim bile yok. Babam beni arabaya aldı 200 mt ilerde hastane vardı hemen götürdü. Travma odasına aldılar başımda filan bişey yoktu ama sağ kolum baya yüzülmüş yüzük parmağımada dikiş attılar sol bacağım sol kolumda da ağrılar vardı. 2 saat kadar kontrolde durduktan sonra ifade verdim. Sonra eve geldik. Motordaki hasara bakamadım o sinirle bide her tarafım yara zaten. Bi yerleri kırılmış işte amann. Allah ıma şükürler olsun bedavaya atlattım. Sakat kkalabilirdim kafam tekere çarptı çok çok çok daha kötüsü olabilirdi Allah a binkere şükürler olsun..
ale:
ale: İşte arkadaşkar sınavım bitti dedim eve geldim kalemleri kıdım komşunun düğünü var herkes mutllu tatlı bi telaş var ben bayraktırlık yapacam mutluyum yaz geldi ders okul bitti derken böyle bi kaza yaşadım.
ale: Yaptığım en büyük hata; koruma takmadım hava çok sıcaktı.. Siz siz olun konvoya katılırsanız gerekirse en sağdan gerekirse olsbildiğince yavaş gidin. Tamam kendinize güvenip basarsınız bende bastım ama en azından sağda solda bi serseri gördünüzmü yerinde duramayaan ondan uzak durun... Çevre yolunda 70 80 akan bi yolda arabanın önünü kesecek şerefsizler bile var.Artık eline ne geçtiyse!!
Düğün hemen yan komşunundu çok samimiydik herşeyine koşturuyorduk.Çatıya asılan bayrağı alıp bayraktarlık yapıp sonrada bayrağı satarak düğün sahibinden para almak adetlerden birisidir. Etraf kalabalık tabi ben motoru sokağa cıkardım , sonrada gelin alma saatine 1 saat kala filan bayrağı çatıdan alıp motorumun arkasına güzel bi şekilde bağladım. Herşey hazırdı yola çıktık 2 motor yan yana seyrediyoruz gelin arabasının arkasından. Sonra gelin alındı biraz da gezilecek tabi. Konvoyla birlikte çevreyoluna çıktık yine normal sakin bi şekilde ilerliyoruz. İlerde U dönüşü yapılan bi yerde kazaya sebep olan şerefsizin biri dönerken teker öttürüyor sağa sola geçiyor yerinde duramıyor şerefsiz!! U dönüşü yaparken beni biraz sıkıştırdı. Yavaşlamak zorunda kaldım. Biraz geride kaldım sonra bu şerefsiz sağdan bi gidişi vvar akıllara zarar sağdan geçmiş ben tabi bunları görmedim sonradan konvoyu çeken kameradan ne yaptığı belli ooluyor. Neyse bu adam sağdan kazıttırıp geçerek çevre yolunda su gibi akan trafikte gelin arabasının önüne kırıyor durdurmaya çalışıyor. Düşünebiliyormusunuz yav ÇEVRE yolunda ana yolda!! Gelin arabasının fren yaptığını görmemle arka frene asıldım fazla zorlamadım frenleri ön fren filan. Ana yolda bi araba ne kadar fren yapabilir yav ben sandımki normal bi fren yaptı ilk başta çok ani fren yapmak aklıma gelmedi. Gelin arabasının durdurulacağından haberim yoktu. Sonradan frene asıldım duramayacağımı anladıım motoru sağa çekiyi dedim araba vardı sola çekiyi dedim sola çektim sola giremedim ve gelin arabasının sol arkaya çarparak yerde sürüklendim. Gelin arabasıyla sol kaldırım arasında az boşluk vardı motoru oraya alamazdım sıkışırdım vurmak zorunda kaldım. Düştükten sonra hemen ayağa kalktım ama ellerimden kanlar akıyor hiç biey hissetmiyorum. Babamgilde konvoyda idi arabayla onlaar çok net görmüş kazayı başımı gelin arabasının sol arka tekerine sürtmüşüm haberim bile yok. Babam beni arabaya aldı 200 mt ilerde hastane vardı hemen götürdü. Travma odasına aldılar başımda filan bişey yoktu ama sağ kolum baya yüzülmüş yüzük parmağımada dikiş attılar sol bacağım sol kolumda da ağrılar vardı. 2 saat kadar kontrolde durduktan sonra ifade verdim. Sonra eve geldik. Motordaki hasara bakamadım o sinirle bide her tarafım yara zaten. Bi yerleri kırılmış işte amann. Allah ıma şükürler olsun bedavaya atlattım. Sakat kkalabilirdim kafam tekere çarptı çok çok çok daha kötüsü olabilirdi Allah a binkere şükürler olsun..