Dehşet Saçan Düğün Konvoyları...!!

Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
333
Selam arkadaşlar.. Dün yaşadığım kazayı sizlerle paylaşmak istedim herkes görsün okusun ders alsın özellikle dehşet saçan düğün konvoylarında teker kazıttıran bağırttıran kendini bilmez şerefsizlere karşı dahs dikkkatli olmanız için.

Düğün hemen yan komşunundu çok samimiydik herşeyine koşturuyorduk.Çatıya asılan bayrağı alıp bayraktarlık yapıp sonrada bayrağı satarak düğün sahibinden para almak adetlerden birisidir. Etraf kalabalık tabi ben motoru sokağa cıkardım , sonrada gelin alma saatine 1 saat kala filan bayrağı çatıdan alıp motorumun arkasına güzel bi şekilde bağladım. Herşey hazırdı yola çıktık 2 motor yan yana seyrediyoruz gelin arabasının arkasından. Sonra gelin alındı biraz da gezilecek tabi. Konvoyla birlikte çevreyoluna çıktık yine normal sakin bi şekilde ilerliyoruz. İlerde U dönüşü yapılan bi yerde kazaya sebep olan şerefsizin biri dönerken teker öttürüyor sağa sola geçiyor yerinde duramıyor şerefsiz!! U dönüşü yaparken beni biraz sıkıştırdı. Yavaşlamak zorunda kaldım. Biraz geride kaldım sonra bu şerefsiz sağdan bi gidişi vvar akıllara zarar sağdan geçmiş ben tabi bunları görmedim sonradan konvoyu çeken kameradan ne yaptığı belli ooluyor. Neyse bu adam sağdan kazıttırıp geçerek çevre yolunda su gibi akan trafikte gelin arabasının önüne kırıyor durdurmaya çalışıyor. Düşünebiliyormusunuz yav ÇEVRE yolunda ana yolda!! Gelin arabasının fren yaptığını görmemle arka frene asıldım fazla zorlamadım frenleri ön fren filan. Ana yolda bi araba ne kadar fren yapabilir yav ben sandımki normal bi fren yaptı ilk başta çok ani fren yapmak aklıma gelmedi. Gelin arabasının durdurulacağından haberim yoktu. Sonradan frene asıldım duramayacağımı anladıım motoru sağa çekiyi dedim araba vardı sola çekiyi dedim sola çektim sola giremedim ve gelin arabasının sol arkaya çarparak yerde sürüklendim. Gelin arabasıyla sol kaldırım arasında az boşluk vardı motoru oraya alamazdım sıkışırdım vurmak zorunda kaldım. Düştükten sonra hemen ayağa kalktım ama ellerimden kanlar akıyor hiç biey hissetmiyorum. Babamgilde konvoyda idi arabayla onlaar çok net görmüş kazayı başımı gelin arabasının sol arka tekerine sürtmüşüm haberim bile yok. Babam beni arabaya aldı 200 mt ilerde hastane vardı hemen götürdü. Travma odasına aldılar başımda filan bişey yoktu ama sağ kolum baya yüzülmüş yüzük parmağımada dikiş attılar sol bacağım sol kolumda da ağrılar vardı. 2 saat kadar kontrolde durduktan sonra ifade verdim. Sonra eve geldik. Motordaki hasara bakamadım o sinirle bide her tarafım yara zaten. Bi yerleri kırılmış işte amann. Allah ıma şükürler olsun bedavaya atlattım. Sakat kkalabilirdim kafam tekere çarptı çok çok çok daha kötüsü olabilirdi Allah a binkere şükürler olsun.. :pale::pale: İşte arkadaşkar sınavım bitti dedim eve geldim kalemleri kıdım komşunun düğünü var herkes mutllu tatlı bi telaş var ben bayraktırlık yapacam mutluyum yaz geldi ders okul bitti derken böyle bi kaza yaşadım. :pale: Yaptığım en büyük hata; koruma takmadım hava çok sıcaktı.. Siz siz olun konvoya katılırsanız gerekirse en sağdan gerekirse olsbildiğince yavaş gidin. Tamam kendinize güvenip basarsınız bende bastım ama en azından sağda solda bi serseri gördünüzmü yerinde duramayaan ondan uzak durun... Çevre yolunda 70 80 akan bi yolda arabanın önünü kesecek şerefsizler bile var.Artık eline ne geçtiyse!!
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
geçmiş olsun kardeş ama hava ne kadar sıcak olursa olsun koruma tak en azından çinli bir kask takmanı tavsiye ederim nere gidersen git istersen 50 metre gitsen bile
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Haz 2008
Mesajlar
429
Selam arkadaşlar.. Dün yaşadığım kazayı sizlerle paylaşmak istedim herkes görsün okusun ders alsın özellikle dehşet saçan düğün konvoylarında teker kazıttıran bağırttıran kendini bilmez şerefsizlere karşı dahs dikkkatli olmanız için.

Düğün hemen yan komşunundu çok samimiydik herşeyine koşturuyorduk.Çatıya asılan bayrağı alıp bayraktarlık yapıp sonrada bayrağı satarak düğün sahibinden para almak adetlerden birisidir. Etraf kalabalık tabi ben motoru sokağa cıkardım , sonrada gelin alma saatine 1 saat kala filan bayrağı çatıdan alıp motorumun arkasına güzel bi şekilde bağladım. Herşey hazırdı yola çıktık 2 motor yan yana seyrediyoruz gelin arabasının arkasından. Sonra gelin alındı biraz da gezilecek tabi. Konvoyla birlikte çevreyoluna çıktık yine normal sakin bi şekilde ilerliyoruz. İlerde U dönüşü yapılan bi yerde kazaya sebep olan şerefsizin biri dönerken teker öttürüyor sağa sola geçiyor yerinde duramıyor şerefsiz!! U dönüşü yaparken beni biraz sıkıştırdı. Yavaşlamak zorunda kaldım. Biraz geride kaldım sonra bu şerefsiz sağdan bi gidişi vvar akıllara zarar sağdan geçmiş ben tabi bunları görmedim sonradan konvoyu çeken kameradan ne yaptığı belli ooluyor. Neyse bu adam sağdan kazıttırıp geçerek çevre yolunda su gibi akan trafikte gelin arabasının önüne kırıyor durdurmaya çalışıyor. Düşünebiliyormusunuz yav ÇEVRE yolunda ana yolda!! Gelin arabasının fren yaptığını görmemle arka frene asıldım fazla zorlamadım frenleri ön fren filan. Ana yolda bi araba ne kadar fren yapabilir yav ben sandımki normal bi fren yaptı ilk başta çok ani fren yapmak aklıma gelmedi. Gelin arabasının durdurulacağından haberim yoktu. Sonradan frene asıldım duramayacağımı anladıım motoru sağa çekiyi dedim araba vardı sola çekiyi dedim sola çektim sola giremedim ve gelin arabasının sol arkaya çarparak yerde sürüklendim. Gelin arabasıyla sol kaldırım arasında az boşluk vardı motoru oraya alamazdım sıkışırdım vurmak zorunda kaldım. Düştükten sonra hemen ayağa kalktım ama ellerimden kanlar akıyor hiç biey hissetmiyorum. Babamgilde konvoyda idi arabayla onlaar çok net görmüş kazayı başımı gelin arabasının sol arka tekerine sürtmüşüm haberim bile yok. Babam beni arabaya aldı 200 mt ilerde hastane vardı hemen götürdü. Travma odasına aldılar başımda filan bişey yoktu ama sağ kolum baya yüzülmüş yüzük parmağımada dikiş attılar sol bacağım sol kolumda da ağrılar vardı. 2 saat kadar kontrolde durduktan sonra ifade verdim. Sonra eve geldik. Motordaki hasara bakamadım o sinirle bide her tarafım yara zaten. Bi yerleri kırılmış işte amann. Allah ıma şükürler olsun bedavaya atlattım. Sakat kkalabilirdim kafam tekere çarptı çok çok çok daha kötüsü olabilirdi Allah a binkere şükürler olsun.. :pale::pale: İşte arkadaşkar sınavım bitti dedim eve geldim kalemleri kıdım komşunun düğünü var herkes mutllu tatlı bi telaş var ben bayraktırlık yapacam mutluyum yaz geldi ders okul bitti derken böyle bi kaza yaşadım. :pale: Yaptığım en büyük hata; koruma takmadım hava çok sıcaktı.. Siz siz olun konvoya katılırsanız gerekirse en sağdan gerekirse olsbildiğince yavaş gidin. Tamam kendinize güvenip basarsınız bende bastım ama en azından sağda solda bi serseri gördünüzmü yerinde duramayaan ondan uzak durun... Çevre yolunda 70 80 akan bi yolda arabanın önünü kesecek şerefsizler bile var.Artık eline ne geçtiyse!!

"Burası Türkiye" lafı çok meşhur oldu. Aman dikkat hocam.
Bir ara İstanbul da Telli Baba dan gelen gelin arabalarını durdurmaya çalışırdı Belediye Otobüsleri...

Bunu da gördükten sonra, bir de konvoyda... daha da dikkatli olmak lazım.

Çok geçmiş olsun.

Bu arada otobanda, gelin arabası durdurmaya çalışana bir ceza yok mu ?
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
öncelikle geçmiş olsun metehanın bi yazısı vardı okumanı tavsiye ederim.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
geçmiş olsun kardeşim ya nasıl üzüldüm anlatamam :(
Konvoylar çok tehlikeli oluyor yolda rastgeldiğinizde bile sağa çekip geçmelerini beklemek lazım.
umarım en kısa zamanda iyileşirsin,kaskın varmıydı kaza anında? eldivenlerin yokmuş sanırım
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
1,071
Düğün konvoyu bir yere kadar ama şu asker gönderme çılgınlığı yok mu katil ederler insanı. 3-4 kez denk geldim geri zekalılar sahil yolunda arabayı yan çevirip yolu tıkayıp inip istiklal marşı okuyorlar. Polis görse bile milliyetçilik damarına dokunduğu için midir bilmem ses çıkarmıyor. Arabadan yarı beline kadar sarkmış yurdum apaçileri, arabayı sağa sola savurup şaka yapan garip kılıklı abileri.

Aşırı dozda milliyetçilikle yüklü olduklarından dinamit gibi geziyolar, karışan uyaran olunca hep bir ağızdan yükleniyorlar. Teröristle savaşsın diye gönderip güvendiğimiz gencimiz asıl teröristliği şehirde yapıyor. İşin garip tarafı dur diyen, demeye niyetli kimse de yok.
 
Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
333
geçmiş olsun kardeş ama hava ne kadar sıcak olursa olsun koruma tak en azından çinli bir kask takmanı tavsiye ederim nere gidersen git istersen 50 metre gitsen bile

Her zaman takarım eksik etmem ama o gün takmadım :pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:01 ----------

"Burası Türkiye" lafı çok meşhur oldu. Aman dikkat hocam.
Bir ara İstanbul da Telli Baba dan gelen gelin arabalarını durdurmaya çalışırdı Belediye Otobüsleri...

Bunu da gördükten sonra, bir de konvoyda... daha da dikkatli olmak lazım.

Çok geçmiş olsun.

Bu arada otobanda, gelin arabası durdurmaya çalışana bir ceza yok mu ?

Çok sağol kardeşim işin içinde hatır olunca o adama da hiç bişey yapmadık cezaymış şikayetmiş ne diyim Allah ından bulsun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:03 ----------

geçmiş olsun kardeşim ya nasıl üzüldüm anlatamam :(
Konvoylar çok tehlikeli oluyor yolda rastgeldiğinizde bile sağa çekip geçmelerini beklemek lazım.
umarım en kısa zamanda iyileşirsin,kaskın varmıydı kaza anında? eldivenlerin yokmuş sanırım

Sağolasın kardeşim. Her zaman takarım ama o gün korumaya dair hiç bişey yoktu . Yaptığım en büyük hataydı :pale:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:05 ----------

Düğün konvoyu bir yere kadar ama şu asker gönderme çılgınlığı yok mu katil ederler insanı. 3-4 kez denk geldim geri zekalılar sahil yolunda arabayı yan çevirip yolu tıkayıp inip istiklal marşı okuyorlar. Polis görse bile milliyetçilik damarına dokunduğu için midir bilmem ses çıkarmıyor. Arabadan yarı beline kadar sarkmış yurdum apaçileri, arabayı sağa sola savurup şaka yapan garip kılıklı abileri.

Aşırı dozda milliyetçilikle yüklü olduklarından dinamit gibi geziyolar, karışan uyaran olunca hep bir ağızdan yükleniyorlar. Teröristle savaşsın diye gönderip güvendiğimiz gencimiz asıl teröristliği şehirde yapıyor. İşin garip tarafı dur diyen, demeye niyetli kimse de yok.

Asker konvoyu, düğün konvoyu her ne olursa olsun katılmış olsanda olmasanda dikkat edeceksin. Her konvoyda en az bir tane düzeni bozan oluyor kesin oluyor..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Geçmiş olsun...

Hayır anlamadığım şu...

Dehşet saçan Düğün Konvoyları Başlığın adı....

Ya arkadaşım madem dehşet saçıyor neden giriyorsunuz Düğün Konvoylarına?.... :pr::pr:
 
Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
333
Geçmiş olsun...

Hayır anlamadığım şu...

Dehşet saçan Düğün Konvoyları Başlığın adı....

Ya arkadaşım madem dehşet saçıyor neden giriyorsunuz Düğün Konvoylarına?.... :pr::pr:

Yabancı konvoy değil. En yakın komşumuzun.. Sınav bitmiş herşey bitmiş mutluyum zaten katılayım dedim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:19 ----------

Büyük geçmiş olsun.. Valla iyi sıyırmışın..

Sağolasın..Tüm geçmiş olsun diyen aradaşlar hepinizden Allah razı olsun sağolun. Bundan sonra daha dikkatli olalım
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yabancı konvoy değil. En yakın komşumuzun.. Sınav bitmiş herşey bitmiş mutluyum zaten katılayım dedim

Tanıdık olunca komşunuz olunca Dehşet Saçmıyor mu?.... :wiinkk::wiinkk::):)
Bak işte kaza yapmışsın.... Ya daha kötüsü olsaydı?... :bounce::bounce::bounce:
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
büyük geçmiş olsun arkadaşım, umarım o şerefsiz cezasını alır.
 
Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
333
Tanıdık olunca komşunuz olunca Dehşet Saçmıyor mu?.... :wiinkk::wiinkk::):)
Bak işte kaza yapmışsın.... Ya daha kötüsü olsaydı?... :bounce::bounce::bounce:

Öyle bişey demedim eminim ki konvoya katılan araçların hepsi böyle konvoyların tehlikeli olduğunu biliyordur.. Aralarından bir kaç tane ... çıkıyor elde değil. Hem bu tehlike önceden tahmin edilecek bi tehlike değildi. Tamam gelin arabasının önü kesilir o da adet ama bu kadar sert bi şekilde olmaz ve ara sokaklar filan da değil çevre yolunda yapılması kimsenin aklında yoktu..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:52 ----------

büyük geçmiş olsun arkadaşım, umarım o şerefsiz cezasını alır.

İnş Sağolasın kardeşim..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:00 ----------

Dostum geçmiş olsun, allahtan sende birşey yok...

Sağolasın dostum Allah a şükür

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:03 ----------
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
405
Ünlü bir motosiklet eğitmeni der ki :

"Motoru evinin bahçesinde bile sürsen kaskını tak!"
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst