- Katılım
- 29 May 2006
- Mesajlar
- 327
Geçmiş olsun...
Hayır anlamadığım şu...
Dehşet saçan Düğün Konvoyları Başlığın adı....
Ya arkadaşım madem dehşet saçıyor neden giriyorsunuz Düğün Konvoylarına?....r:
r:
Bulmuşsun yine saracak bi konu :queen::queen:
Arkadaşım sana da geçmiş olsun, Kask takmayı ihmal etme :cat: