Ön cam yapalım

Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Kardeş .... Sen yakında shadow üretimine geçilmiştir diyeceksin diye korkmaya başladım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yayinlamisin projeyi, cok guzel olmus eline saglik (kaktus detayinida cok sevdim, tesekurler),. diger projen nasil gidiyor bu arada?

Alp çanta projesi kalıp yapımı aşamasında oda olacak ama onda biraz zamana ihtiyacım var
ilgin için teşekkür ederim camdada fikir olarak emeğin geçti unutmadım)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:29 ----------

herkese tek tek teşekkür ederim arkadaşlar yapmak yada yaptırmak isteyene çizimleri verebilirim hertürlü yardımcı olurum
çok teşekkürler
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
Yerinde olsam bir imalathane açar sipariş üzerine ön cam yapardım:) eline sağlık...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kardeş .... Sen yakında shadow üretimine geçilmiştir diyeceksin diye korkmaya başladım.

Güzel abim benim ellerinden öperim
biliyorsun bu camı iki tane kestirdim biri senindir ne zaman istersen motora takarız takarız.
 
Katılım
11 Ağu 2010
Mesajlar
57
Alp çanta projesi kalıp yapımı aşamasında oda olacak ama onda biraz zamana ihtiyacım var
ilgin için teşekkür ederim camdada fikir olarak emeğin geçti unutmadım

Ben de bir çanta projesine girişmiştim bundan 3 ay kadar önce :) Bu haftasonu ufak tefek elektrik işlerini de toparlayıp takıcam bir aksilik çıkmazsa. Sağ ve sol tarafa iki ayrı kalıp hazırlayıp epoxy den yaptım çantaları. Çok sıkıntılı ve sabır isteyen bir iş. Eğer sizin projenizde yardım edebileceğim birşey olursa mesaj atmanız yeterli :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben de bir çanta projesine girişmiştim bundan 3 ay kadar önce :) Bu haftasonu ufak tefek elektrik işlerini de toparlayıp takıcam bir aksilik çıkmazsa. Sağ ve sol tarafa iki ayrı kalıp hazırlayıp epoxy den yaptım çantaları. Çok sıkıntılı ve sabır isteyen bir iş. Eğer sizin projenizde yardım edebileceğim birşey olursa mesaj atmanız yeterli :cat:[/QTeşekkür ederim ilgine
çantaların bittiğinde sanırım yapım aşamasını anlattığın bir topic olur
olduğundada beni özel bir mesajla uyarırsan sevinirim bu ara giremediğim zamanlar oluyor kaçırmayayım
Bir şekilde mutlaka görmek isterim bende epoksi örgü elyaf düşünüyorum takıldığım nokta kapak)
 
Katılım
11 Ağu 2010
Mesajlar
57
Kapak olayı aslında işin kolay kısımlarından biri. Burada önemli nokta kalıbı hangi malzemeden hazırladığın. Eğer kolay kesilebilen bir malzemeyse; çantayı kapakla birlikte bütün olarak düşünüp kalıbı hazırlar ve daha sonra kapak kısımı kesip, çanta tarafına içten ince bir malzeme yapıştırarak kapağın oturacağı kanalı da hazırlamış olursun. Ayrıca; epoksi esnek bir malzeme olduğu için kapak çok rahat çalışıyor. ufak tefek eksen kaymaları sıkıntı çıkarmıyor. Menteşe takma aşamasında kontraplak tarzı bir malzemeyle içten desteklemende fayda var. aklında bulunsun..
 
Katılım
21 Şub 2011
Mesajlar
176
süper. cabbar adına 3 mm'lik cam yakışmazmış zaten.
büküm olayını nasıl yaptın o kadar düzgün?
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ha şöyle... ne güzel insanın kendi zevkine göre imal edebilmesi... kutluyorum...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
süper. cabbar adına 3 mm'lik cam yakışmazmış zaten.
büküm olayını nasıl yaptın o kadar düzgün?

Camı özel olarak ısıtıp falan bükmedim dostum ön ve arkadan iki paslanmazın arasında sıkınca kim güçlü ise o yendi pazlanmazlara uymak zorunda kaldı,fakat tabi plaksideki gerilimi yerine takıp sıktıktan sonra ısı tabancasi ile ısıtıp almak gerekiyor onuda o şekilde hallettim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:59 ----------

Çoooooooooooook güzell olmuş, eline sağlık. Çizimleri istiyorum. :cat:

Lafı bile olmaz arkadaşım
ver mailini cat çizimlerini atayım sana
 
Katılım
21 Şub 2011
Mesajlar
176
ooop pardon büküm derken, lazer kesim plakaların bükümünü sormuştum.
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
1,071
Camı özel olarak ısıtıp falan bükmedim dostum ön ve arkadan iki paslanmazın arasında sıkınca kim güçlü ise o yendi pazlanmazlara uymak zorunda kaldı,fakat tabi plaksideki gerilimi yerine takıp sıktıktan sonra ısı tabancasi ile ısıtıp almak gerekiyor onuda o şekilde hallettim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:59 ----------



Lafı bile olmaz arkadaşım
ver mailini cat çizimlerini atayım sana

Başında belirtmişsiniz ama tam anlayamadım. PAslanmazlar Lazer kesim değil mi? Givinin hazır malzemesi değil? Onları nasıl büktünüz? Silindire sokarak mı? Tam Eksende bükmeyi nasıl başardınız? ikisini birlikte mi soktunuz silindire?
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
güzel çalışma ellerine sağlık
paylaşmak örnek olmak daha'da güzel,işi bilmek ve yapmak kadar zevkli bir şey yok bence :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ooop pardon büküm derken, lazer kesim plakaların bükümünü sormuştum.

Paslanmazlar tek tek silindirde büküldü,silindir problem olursa ısıtarak herhangi bir kalıplada bükülebilir daha sonra polisaj olacagından ısıtmadan dolayı paslanmazda iz kalmaz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:41 ----------

Başında belirtmişsiniz ama tam anlayamadım. PAslanmazlar Lazer kesim değil mi? Givinin hazır malzemesi değil? Onları nasıl büktünüz? Silindire sokarak mı? Tam Eksende bükmeyi nasıl başardınız? ikisini birlikte mi soktunuz silindire?

Paslanmazlar (fotodaki sac olanlar) benim tasarımım ve lazer kesim evet,fakat mootora takıldıgı aparat givinin (yuvarlak malzeme olanlar,benim yaptığım camın içindeki ve dışındakilerin camla birlikte motora takıldığı yani benim yaptıklarımla gidon arasındaki)
ha yapılmazmı? sanırım daha iyisinide yapardım ama nasıl olsa var dedim ve uğraşmadım
paslanmaz saclar evet silindirde tek tek büküldü
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
1,071
Paslanmazlar tek tek silindirde büküldü,silindir problem olursa ısıtarak herhangi bir kalıplada bükülebilir daha sonra polisaj olacagından ısıtmadan dolayı paslanmazda iz kalmaz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:41 ----------



Paslanmazlar (fotodaki sac olanlar) benim tasarımım ve lazer kesim evet,fakat mootora takıldıgı aparat givinin (yuvarlak malzeme olanlar,benim yaptığım camın içindeki ve dışındakilerin camla birlikte motora takıldığı yani benim yaptıklarımla gidon arasındaki)
ha yapılmazmı? sanırım daha iyisinide yapardım ama nasıl olsa var dedim ve uğraşmadım
paslanmaz saclar evet silindirde tek tek büküldü

Silindirde tek tek bükünce iç içe oturmalarında sıkıntı olmuş olmalı. Fotoğrafta kötü durmuyor ama. Elinize sağlık.
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
250 Tk ye maliyetinde bağlantı demirlerini de ekledinizmi ?
lazer kesim için ne kadar ödemiştiniz. ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Silindirde tek tek bükünce iç içe oturmalarında sıkıntı olmuş olmalı. Fotoğrafta kötü durmuyor ama. Elinize sağlık.

Yazımda anlatmaya calıştım 5 mm malzeme kalınlıkları hesaplandığında iç içe geçen parçaların capları aynı olmaz değişkendir
ikisini birlşikte bükerseniz aynı çap olacağından birbirine oturmaz
tek tek ve ayrı çaplarda bükülmelidir
bende öyle yaptım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:22 ----------

250 Tk ye maliyetinde bağlantı demirlerini de ekledinizmi ?
lazer kesim için ne kadar ödemiştiniz. ?

Baglantı demirim vardı eklemedim
ama yaptığınızda birşey tutmaz
Diğer mailyetlerin hepsi için dediğim rakamdır cam malzemesi ve lazer kesimide dahildir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst