hamster palas hotel :)

Katılım
7 Ocak 2011
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hamster ufak tefek bişey ama bakımı gerçekten zor. Bendede vardı bi aralar. Depresyona giriyolar karanlık ortamda :D
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İrfan ben simdi senden 1-2 tane istesem :cherry:

İstesem amaaa...

Bunlara birde kafes ayarlamam lazim dimi :silent:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
direkmen, kafesiyle istiyom desene be yiğido :wiinkk:

irfaaan, 5 çift alana bir otel bedava kampanyası yapsana :cherry:

Abi zaten hayvanlarda bedava.
Şimdi birde yüzsüzlük yapmiyim dedim :p
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Akvaryumcular çııkmış piyasaya durunda bende bizim akvaryumu göstereyim madem :)
23052010027.jpg

03062010051.jpg

01072010090.jpg

01072010089.jpg

01072010087.jpg



bunlar yapım aşamasından hemen sonraki resimleri 1 sene oldu yapalı :)
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
410
dikkat ette senin hamster palas'a kedi girmesin girerse ortalık kan gölü olur.hamsterlar kediyi parçalar :mrgreen:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Başlığı saptırdık ama kusura bakma irfan kardeş :)
Akvaryum arka fonu strafordan mı yaptın? varsa yapım aşamasındaki fotoğrafları varsa paylaşır mısın. Çok beğendim de :) ellerine sağlık
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
evet konu saptı ama bişey daha sormak istiyorum akvaryum kaça kaç acaba 10 mm cam accık ince gibi o boya ama kurtarmış gibi kayıt kuşaklarla
bende seneye kendi evime çıkınca inşallah büyütçem akvaryumu:cherry:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Başlığı saptırdık ama kusura bakma irfan kardeş :)
Akvaryum arka fonu strafordan mı yaptın? varsa yapım aşamasındaki fotoğrafları varsa paylaşır mısın. Çok beğendim de :) ellerine sağlık

irfan abimin affına sığınarak cevaplıyorum bu soruları
eveet arka fon strafordan üzerine derz atıldı ve boyandı.yapım aşamasında fotoları var ama nerde bilmiyorum esasen fotoda görünen benim kuzen yaptı akvaryumu ama 3 ay ne çektik bide bana sorun :)


evet konu saptı ama bişey daha sormak istiyorum akvaryum kaça kaç acaba 10 mm cam accık ince gibi o boya ama kurtarmış gibi kayıt kuşaklarla
bende seneye kendi evime çıkınca inşallah büyütçem akvaryumu

akvaryum 2mtx70x70 cam 10mm evet tempersiz inşallah daha iyisi senin olur bu akvaryumun yapılma çalışma olaylarını anlatsam komedi filmi olur nerdeyse neler neler :mrgreen: hala çekiyoruz o komediyi sorma gitsin :) daha akvaryumun altında görünmeyen sump denen 1 metre boyundaki bi akvaryumdan bozma filtreleme sistemi var ki o ayrı bi dalga :)

Onları eve alsam annem eve almaz beni abi sen nasıl bakıyorsun

mümkün mertebe ben elimi sürmemeye çalışıyorum hiç akvaryumdan anlamazken gayet iyi öğrendim herşeyi hoş hala sevemedim balıkları ama yaradılanı yaradandan ötürü seviyoruz neticede :) onlarda bir can.bakma meseleside öğrenci evi olunca kimsenin birşey dediği yok salonda oturacak yerimiz yok 2 metrelik akvaryumumuz var daha ne deyim ki :queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
mümkün mertebe ben elimi sürmemeye çalışıyorum hiç akvaryumdan anlamazken gayet iyi öğrendim herşeyi hoş hala sevemedim balıkları ama yaradılanı yaradandan ötürü seviyoruz neticede :) onlarda bir can.bakma meseleside öğrenci evi olunca kimsenin birşey dediği yok salonda oturacak yerimiz yok 2 metrelik akvaryumumuz var daha ne deyim ki :queen:

Hayır hamstırlar için söyledim onu :mrgreen: Yoksa bende de akvaryum var ve çok seviyorum akvaryumla uğraşmayı çok ayrı bi hastalık. Bendeki öyle bi büyük ölçekli akvaryum deil sadece 50 lt lik bi akvaryum çok tecrübem yok daha 6 aylık bi tecrübem var ama hastasıyım :)
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
sump için akvaryumu delmeye değermi ya
ayrıca çok su eksiliyor sumpta busefer taşma yapmıyor karışık iş
dış filtre tercihim olur eğer büyük bir akvaryuma geçersem
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
akvaryumda bir süre insan bakıp sonra balığa mı çevirmiş noolmuş anlamadım ben :p şaka bir yana o akvaryuma ne motor dayanır ne su dayanır ne sehpa dayanır kardeş :) kaç litre alıyo bi tona yakındır heralde alttan yada üstten :)
 
Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
611
bendede iki capon var birinin adı Fatma diğerininde Gül :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:30 ----------

o sıçan yavrularının ısırdığı olur mu ???
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
317
İrfan Abi otelin kral dairesi yok mu:mrgreen:Abi işin şakası bir tarafa bu gidişle petshop'lara rakip hamstershop açıp bayilik bile verebilirsin:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst