hamster palas hotel :)

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
sevgili arkadaşlar daha öncedende bahsettiğim gibi hamster otelimi tamamladım 50 cm 30*30 cm 17 adet üretimhane hamster hotelini hizmete açmış bulunuyorum vatana millete hayırlı olsun :p:cherry:

hamster sahiplenmek isteyen sevgili mt dostlarına ücretsiz verilir ..

çift isteyenlerden kesinlikle geri yavru alınmayacaktır ,

abi ben bu kadar yavruyu ne yapacağım , nerede bakacağım ,kafesten kaçırdım evi talan etti gibi şikayetler geri almaya bağlayıcı sebeplerden değildir beni enterese etmez :queen:

toplu alımlarda 100/99 lara varan sezon indirimi uygulanacaktır :cherry:

renk seçeneklerine alıcı karar verecektir ,fabrikasyon mevcut renkler:

sarı -beyaz şeritli

açık ve koyu kahverengi

siyah-beyaz bjk tarzı

krem

sütlü gri

süt beyaz renkler fabrikasyon renkler olup metalik renklerde yakında gelecektir :queen:

sipariş için bilgi alınız , fiyatlarda kdv,ötv,mtv, dahildir :queen:



































 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
bende heves ettim ama 3 tane akvaryum var zaten chiclid üretimi yapıyorum..bole bi fare şehri kursam güzel olur :queen:
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
oda numaraları biraz karışık gibi geldi bana 5-1-3-11-8 :queen: müşteriler şikayetçi değil mi bu durumdan :) yoksa "karnımız tok sırtımız pek oda numaramız da karışık oluversin" şeklinde lakayıt bi tavır mı takındılar :queen:
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
bunlar son yavrularım :cherry:


bu arada bunlar kribensis
cüce chiclid
çok zevkli bir tür
hele yavrularına bakışlarını izlemek inanılmaz

ayrıca piyasası süper çifti 20 de gidiyor petshopa kaça satıyor allah bilir:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:44 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=G51CwgYH7Yw
buda videosu :)
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
hamster a kafeste dahilse alim 2 erkek :D mümkünse sarı lacivert renk :)
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
vallahi bravo irfan kardeşim bende evimde tavşan bakıyorum serbest geziyor birkaç güzel poz yakaladım bir ara işten fırsat bulunca burayı koyarım resimleri
 
Katılım
7 Nis 2011
Mesajlar
88
BENDE İSTİYOM BİR SIÇANIM EKSİKTİ ONUDA ALIM TAM OLSUN :d BU GİDİŞLE ÇADIRA RAZI OLCAM :d
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
oda numaraları biraz karışık gibi geldi bana 5-1-3-11-8 :queen: müşteriler şikayetçi değil mi bu durumdan :) yoksa "karnımız tok sırtımız pek oda numaramız da karışık oluversin" şeklinde lakayıt bi tavır mı takındılar :queen:

:queen:numaraları ben karıştırdım :) ani nüfus patlaması olunca böle oluyo malesef :queen:

6 numarada baylar kalıyo, numarasız olanlarda yeni yetişen yavrular tabi onlarada numara verecez :cherry:

diğerlerinde ise anlaşmazlıklar oluyo 2 bayan bir erkek olmuyo ::pokey::::cekic::::stretche mecburen ayırmak zorunda kaldım :queen:

illa tek olacaklar odalarını beğenmiyo keratalar özelliklede bayanlar ::159::

erkek beylerde sorun yok ::sefereee gül gibi yaşayıp gidiyorlar :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:26 ----------

BENDE İSTİYOM BİR SIÇANIM EKSİKTİ ONUDA ALIM TAM OLSUN :d BU GİDİŞLE ÇADIRA RAZI OLCAM :d

akçaya selamlar başım üzerine yanlız kargo ile gönderim forum kurallarına aykırı :cherry:

:cat:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
vallahi bravo irfan kardeşim bende evimde tavşan bakıyorum serbest geziyor birkaç güzel poz yakaladım bir ara işten fırsat bulunca burayı koyarım resimleri

en kısa zamanda foto beklerük üstadım :cat::) seninki hiç olmazsa tavşanmış ben daha alışacam inşallah sıçan yaklaşımlarına :p:rendeer:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Fotoğrafları görüp, daha önceki konulardan sonra bunun da etkisiyle heves edip bir sonraki İstanbul ziyaretinde ya da benim İzmit, Karamürsel tarafından geçişimde bir tanesine talip olmayı düşünürken; cichlid fotoğraflarını görüp bahsine şahit olunca tekrar akvaryum ve balık merağı ağır bastı, gecenin bu saatinde evdeki ekipmanı toparlayıp temizlemeye başladım bile:)

Sevimli kemirgenlerle başarılar ve mutluluklar dilerim:) Tabii, merak sarıp besleyecek olanlara da...
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
gay olmasın onlar :queen: şaka bi yana hatun dırdırı yok dert yok paşalar gibi geçiniyolardır tabi :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst