Başlığı saptırdık ama kusura bakma irfan kardeş

Akvaryum arka fonu strafordan mı yaptın? varsa yapım aşamasındaki fotoğrafları varsa paylaşır mısın. Çok beğendim de

ellerine sağlık
irfan abimin affına sığınarak cevaplıyorum bu soruları
eveet arka fon strafordan üzerine derz atıldı ve boyandı.yapım aşamasında fotoları var ama nerde bilmiyorum esasen fotoda görünen benim kuzen yaptı akvaryumu ama 3 ay ne çektik bide bana sorun
evet konu saptı ama bişey daha sormak istiyorum akvaryum kaça kaç acaba 10 mm cam accık ince gibi o boya ama kurtarmış gibi kayıt kuşaklarla
bende seneye kendi evime çıkınca inşallah büyütçem akvaryumu
akvaryum 2mtx70x70 cam 10mm evet tempersiz inşallah daha iyisi senin olur bu akvaryumun yapılma çalışma olaylarını anlatsam komedi filmi olur nerdeyse neler neler :mrgreen: hala çekiyoruz o komediyi sorma gitsin

daha akvaryumun altında görünmeyen sump denen 1 metre boyundaki bi akvaryumdan bozma filtreleme sistemi var ki o ayrı bi dalga
Onları eve alsam annem eve almaz beni abi sen nasıl bakıyorsun
mümkün mertebe ben elimi sürmemeye çalışıyorum hiç akvaryumdan anlamazken gayet iyi öğrendim herşeyi hoş hala sevemedim balıkları ama yaradılanı yaradandan ötürü seviyoruz neticede

onlarda bir can.bakma meseleside öğrenci evi olunca kimsenin birşey dediği yok salonda oturacak yerimiz yok 2 metrelik akvaryumumuz var daha ne deyim ki :queen: