üstad ziyaretçi kabul ediyorsan ben uğramak isterim
istanbuldayım sık sık bursa vs. gezerim
Slm bende blksr neresindensin ve arkim size ulaşmak istiyo anlattım özele msj atıp tlf no bırakabilirmisin ?
Gönendeyim.Tam olarak hangisini sorduğunuzu anlayamadımÖrdek civcivleri çok sevimli oluyor ama büyüdükce sevimlilikten çıkıyor :cherry: birde büyüyünce yüzebileceği su havuz dere olması lazım yoksa rahat edemezler
![]()
efsane geri döndü :queen:
hayrola niye son veriyonki ??
yakınızLÜTFEN TLFN YAZARMISIN MSJ ARKİM İSTİYO SİZE ULAŞCAKMIŞ DÜN AKŞAM ANLATTIM ÇOK İLGİSİNİ ÇEKTİ
Askere gidebilirim :cherry:
vay kardeşim bende gidicem. asker e bide şans a aynı kışlaya düşersek süper olur. :mrgreen::queen:
evvelleden mektup arkadaşı vardıhey gidi günler heeey :queen:
arkadaşım net sağolsun![]()
Ben de horoz, tavuk, ödek, bıldırcın gibi hayvanlar besledim. İstanbulda evin çatısında. Kesip yeme vakti geldiğinde yatırırsın bıçağı dayarsın boğazına. Öyle bir bakar ki ıslak ıslak. Senin de gözlerin yaşarır. Fırlatıp atarsın bıçağı. Sonra hepsini toplayıp gönderirsin köyün birine kümesi olan birine.
Maşallah balalarına eyi bahasan guvan olım:cat::cat::cat: Teşekkürler...:cat:
:cherry: :cherry: :cat: