Buda Benim Hobim :) Kümes Hayvanlarım

Katılım
7 Nis 2011
Mesajlar
88
yakınız ;) LÜTFEN TLFN YAZARMISIN MSJ ARKİM İSTİYO SİZE ULAŞCAKMIŞ DÜN AKŞAM ANLATTIM ÇOK İLGİSİNİ ÇEKTİ
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Slm bende blksr neresindensin ve arkim size ulaşmak istiyo anlattım özele msj atıp tlf no bırakabilirmisin ?

Gönendeyim.Tam olarak hangisini sorduğunuzu anlayamadım:) Ördek civcivleri çok sevimli oluyor ama büyüdükce sevimlilikten çıkıyor :cherry: birde büyüyünce yüzebileceği su havuz dere olması lazım yoksa rahat edemezler :)

:) Gönendeyim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:23 ----------

efsane geri döndü :queen:

Efsanenin kıymetini bilin kısa süre belki 3 belki 5 ay içinde son verebilirim bu işe :cherry:
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Bunlarda diğer kanatlılarımız ve çıkan oğul :cherry:

514821e7.jpg


1028d392.jpg


8ac6b030.jpg


Bunlarda polenler :)
c649c479.jpg


cc020f58.jpg


68403924.jpg
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Sırf siyah olduğu için ırkçı annesi tarafından dışlanan ördeğim :cherry: yaşasın halkların kardeşliği :rendeer:

hpim3777.jpg


hpim3781.jpg


hpim3782.jpg


hpim3784.jpg
 
Katılım
13 Nis 2011
Mesajlar
17
Ben de horoz, tavuk, ödek, bıldırcın gibi hayvanlar besledim. İstanbulda evin çatısında. Kesip yeme vakti geldiğinde yatırırsın bıçağı dayarsın boğazına. Öyle bir bakar ki ıslak ıslak. Senin de gözlerin yaşarır. Fırlatıp atarsın bıçağı. Sonra hepsini toplayıp gönderirsin köyün birine kümesi olan birine.
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Ben de horoz, tavuk, ödek, bıldırcın gibi hayvanlar besledim. İstanbulda evin çatısında. Kesip yeme vakti geldiğinde yatırırsın bıçağı dayarsın boğazına. Öyle bir bakar ki ıslak ıslak. Senin de gözlerin yaşarır. Fırlatıp atarsın bıçağı. Sonra hepsini toplayıp gönderirsin köyün birine kümesi olan birine.


:cat: :cat:
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Gurka yatan köy tavuğum altında 9 pekin 5 yeşilbaş ördek yumurtası var çıkım 22 gün sonra :)
hpim3787m.jpg



Gurka yatan ispenç tavuğum altında 15 bıldırcın yumurtası var çıkıma 14 gün var bekliyoruz :)
hpim3788.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst