- Katılım
- 1 Mar 2010
- Mesajlar
- 1,251
çok güzel fotolar..paylaşım için teşekkürler emeğine sağlık.. :cat:
mümkün olduğunca bu konuyu üstte tutalım :cherry:
mümkün olduğunca bu konuyu üstte tutalım :cherry:
Gelişme var olmazmı gelişme demek ben demek :cherry:
Yeni bıldırcınlarım çıktı saymadım 40-50 kadar var :cat:
Makineye yeni bıldırcın yumurtası koydum 200 adet :cat:
10 adet beyaz 10 adet siyah hindi civcivi aldım ( 180 tl uhhhhh:cyclopsan ) :cat:
Birkaç sayfa önce gruk tavuğun altına ördek yumurtası koydum demiştim yarın günleri doluyor onları bekliyorum :cat:
Takviye 12 adet anaç keklik aldım :cat:
Babam sağolsun ben çalıştığım için yeni ufak bir kümes yapıyor 3 bölme olacak sanırım kaz , ördek ve hindiler için :cat:
Boş kalabilirsek arkadaşla yapmaya başladığımız 3 katlı triplex bıldırcın kafesini tamamlıcaz :cat:
yani şimdilik bunlar :bounce:
bütün sayfaları tek tek okudum ve çıkardığım sonuç şöyle ;
"BÜYÜK İNSANSIN" (bu arada esprilerin süper)
süper fotolar eline sağlık dostum :thumleft:
güzel bi ugraş.. gerçekten yaptıkların taktire şayan.. bende besliyordum güvercin. hindi tavuk köpek ne bulursam iatanbul eyüp de annemlerin bahçesinde..güvercini bıraktım şu an muhabbet üretim işine girdim ama beceremedik yavrular ha bire ölüyo çok ilgi istiyo..köpegi de barınaga verdik hepsine annem bakmaya çalışıyodu kolayda bakılmıyo.. şu an 9 tavuk var 4 ü yaşlı kartlaştı. birde horoz kendim büyüttüm.. istanbul gibi bi yerde organik yumurta yiyen tek kişiyimdir belkideo kuluçka makinasını bende yapmayı düşünüyodum ama bi türlü başlayamadım.. araştırmalarını tamamlamıştım.. sen artık küçük çapta bi üretici olmussun belkide haberin yok.. hobi likten çıkmış senin iş.. ticarete dökebilirsin masraflarını karşılamak epey zordur ve vakit alıcıdır.. ne iş yapıyorsun bilmiyorum ama bayagı bi vaktin olması lazım.. ticaret konusunda bakımı kolay gelir seviyesi yüksek türdekileri çogaltman daha akıllıca olur.. çeşitleri fazla karıştırma derim ben.. beslicen kadar çeşit olsun yeter mesela hindi yılbaşında bi kuzu fiyatına gidiyo.. ben sana sülün hindi.keklik gibi cinsleri öneririm.. neyse tekrar kolay gelsin.. takip ediyorum seni. hadi kolay gelsin...