- Katılım
- 16 Mar 2011
- Mesajlar
- 240
- Konu Yazar
- #21
ToLGa_09 agility de artçı için iyi değil diyorlar sele, hafif yatık olduğu için kayıyormuş arttçı
artçılşı denemedik daha o yüzden birşey diyemiyeceğim ama yakında yeni resimler paylaşağım ve ne yazıkki onlarda like 125 artık olmayacak
F54 keşke bu kymco 200 cc dediği modelleri 200 cc yapsa bence daha çok ürün satar böyle 200 yazıp 163 cc satması biraz abez kaçıyor görüntüye kaliteye birşey demek ayıp olur fakat motorlar biraz güçsüz bence 200 cc ye göre
dostum haklısın 200 cc olsa hiç fena olmazdı ama bu sanırım 200 cc olayında bir gelenek aprilla scarabeo da 200 diyor ama oda 180cc yani elin italyuanı yaptıysa yatvanlısı hayli hayli yapar. yinede enjeksiyonlu olması bence avantaj