Kymco Agility City 200i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
240
ToLGa_09 agility de artçı için iyi değil diyorlar sele, hafif yatık olduğu için kayıyormuş arttçı

artçılşı denemedik daha o yüzden birşey diyemiyeceğim ama yakında yeni resimler paylaşağım ve ne yazıkki onlarda like 125 artık olmayacak :)

F54 keşke bu kymco 200 cc dediği modelleri 200 cc yapsa bence daha çok ürün satar böyle 200 yazıp 163 cc satması biraz abez kaçıyor görüntüye kaliteye birşey demek ayıp olur fakat motorlar biraz güçsüz bence 200 cc ye göre

dostum haklısın 200 cc olsa hiç fena olmazdı ama bu sanırım 200 cc olayında bir gelenek aprilla scarabeo da 200 diyor ama oda 180cc yani elin italyuanı yaptıysa yatvanlısı hayli hayli yapar. yinede enjeksiyonlu olması bence avantaj
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
336
keşke bu kymco 200 cc dediği modelleri 200 cc yapsa bence daha çok ürün satar böyle 200 yazıp 163 cc satması biraz abez kaçıyor:farao: görüntüye kaliteye birşey demek ayıp olur fakat motorlar biraz güçsüz bence 200 cc ye göre

haklısın ama kymco nun(scoter) kalite olarak fazlası var eksiği de var ama göze batacak kadar değil. motorsikletleri-cup larını bilmiyorum kymcoların.
enjeksiyonlu 125 liğe göre daha az akıyor
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
evet son 5 gün.. motoru aldık.. sandık kırmaya gidicez.. arkadaşlar.. çok uygun fiyata anlaştıgım agility 200i modeli cumartesi günü kısmet olursa teslim alıcam .. ayrıntıları rodaj zamannı hepsini aktarıcam..

agility almak isteyen arkadaşlarıma yardımcı olurum bana ulaşmaları yeterli
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
160
evet son 5 gün.. motoru aldık.. sandık kırmaya gidicez.. arkadaşlar.. çok uygun fiyata anlaştıgım agility 200i modeli cumartesi günü kısmet olursa teslim alıcam .. ayrıntıları rodaj zamannı hepsini aktarıcam..

agility almak isteyen arkadaşlarıma yardımcı olurum bana ulaşmaları yeterli
bende dün like 125 imi sattım ve 20 dk sonra agility city 200i mi aldım. aküsünü doldurduktan sonra calıstırdık. ılk marş gibisi yok. suan 2.5 km de:queen:
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
240
ooh ooh çoğalıyoruz. alan arkadaşlara hayırlı olsun. Bende plaka işlerini daha yeni bitirdim yoğunluktan uğraşamamıştım.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
bende dün like 125 imi sattım ve 20 dk sonra agility city 200i mi aldım. aküsünü doldurduktan sonra calıstırdık. ılk marş gibisi yok. suan 2.5 km de:queen:

Hayırlı olsun:rendeer: güle güle kullan. Like daha estetik ama City daha işlevsel.. Önemli olan işlevi sanırım:queen:
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
160
nice 2.5 kmlere :queen:
Allah kazasız belasız sürüş nasip eylesin
Çok teşekkür ederim.hepimiz keyfini sürerim kaza bela uzak dursun bizden.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:04 ----------

hayırlı olsun hani foto yokmu?
Yoğunluktan binemedim bile:pr: sadece bayiden eve getirdim garajda duruyor suan. En kısa zamanda paylaşacağım fotografları dostum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:07 ----------

Hayırlı olsun:rendeer: güle güle kullan. Like daha estetik ama City daha işlevsel.. Önemli olan işlevi sanırım:queen:
İki sene like 125 kullandıktan sonra arkadasım sayesinde deneme fırsatım oldu ve agilitycity nin üzerinden iner inmez satmaya karar verdim. 3 gün icinde satıp bunu aldım. Like hakkını hayatta yemem ama ilk izlenimim olarak agility büyük tekerlekleri sayesinde büyük konfor sağladığı like göre. :cat:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Çok teşekkür ederim.hepimiz keyfini sürerim kaza bela uzak dursun bizden.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:04 ----------


Yoğunluktan binemedim bile:pr: sadece bayiden eve getirdim garajda duruyor suan. En kısa zamanda paylaşacağım fotografları dostum.

amma heyecan vardır şimdi sende bende plaka beklerken öyle olmuştum 2 gün garajda bekledi içim içime sığmıyordu sonunda doya doya gezdim sende birkaç günü kadar gezmeye başlarsın umarım:cat:
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
160
amma heyecan vardır şimdi sende bende plaka beklerken öyle olmuştum 2 gün garajda bekledi içim içime sığmıyordu sonunda doya doya gezdim sende birkaç günü kadar gezmeye başlarsın umarım:cat:
Aynen dostum. Benim basıma like da gelmişti bu durum. Plakayı beklemedik baya bir gezmiştim.:cherry: bu seferde aynı durum olacak gibi gözüküyor :queen:
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
kymcoların hepsi çok güzel ve kalite

ben hepsine bindim, peoples 200i diyer 200i lerden farkı daha kısa devirde torkunun yükselmesi diyer 200 lere göre daha hızlı olması ben hepsini deneyerek bu farkı gördüm. yanlız dink 200i hepsinden daha suratli ve çekişlidir....ayrıca benim scooter 100km de uzun yolda 2.8 litre benzin yakıyor, şuan 1700 km deyim.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
ben hepsine bindim, peoples 200i diyer 200i lerden farkı daha kısa devirde torkunun yükselmesi diyer 200 lere göre daha hızlı olması ben hepsini deneyerek bu farkı gördüm. yanlız dink 200i hepsinden daha suratli ve çekişlidir....ayrıca benim scooter 100km de uzun yolda 2.8 litre benzin yakıyor, şuan 1700 km deyim.

Bende karbüratörlü model var. Ben de çok memnunum.
Benim gözümde people uzun yolda kullanılıcak en ufak şehir içinde kullanılıcak en büyük scooter dır. Muhteşem manevrası ve frenleri beni her zaman şaşırtıyor.
Arka fren kampana olmasına rağmen durma mesafesine bazen kendim bile inanamıyorum.
Geçende bir arkadaşım geziye çıktı (ben pek benzin hesaplamamda : ) 3.7 litre ile 140 km yol yaptı.
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
160
Bende karbüratörlü model var. Ben de çok memnunum.
Benim gözümde people uzun yolda kullanılıcak en ufak şehir içinde kullanılıcak en büyük scooter dır. Muhteşem manevrası ve frenleri beni her zaman şaşırtıyor.
Arka fren kampana olmasına rağmen durma mesafesine bazen kendim bile inanamıyorum.
Geçende bir arkadaşım geziye çıktı (ben pek benzin hesaplamamda : ) 3.7 litre ile 140 km yol yaptı.
daha rodajda oldugumuz ıcın sapkadan ne cıkacak bılemıyorum. rodaj bıttıkten sonra hersey bellı olur.:cat:
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
240
Bende karbüratörlü model var. Ben de çok memnunum.
Benim gözümde people uzun yolda kullanılıcak en ufak şehir içinde kullanılıcak en büyük scooter dır. Muhteşem manevrası ve frenleri beni her zaman şaşırtıyor.
Arka fren kampana olmasına rağmen durma mesafesine bazen kendim bile inanamıyorum.
Geçende bir arkadaşım geziye çıktı (ben pek benzin hesaplamamda : ) 3.7 litre ile 140 km yol yaptı.

Valla bende marşa bastım kuşadasından narlıdereye getirdim motoru, sahilden gümüldür seferihisar yolunu takip ettik bol virajlı inişli çıkışlı tipik ege yolu 110km de 3 lt kadar benzin tüketmiştik. rodajda olduğu için 60 ı geçmediğimi ama inişli çıkışlı ve bol virajlı olduğu için sürekli yavaşlayıp hızlandığımızı söyleyebirim.
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
arkadaşlar.. sıcak havalarda yeni olan su sogutmasız motorlarınızı rodaj bitene kadar gündüz kullanmamanızı tavsiye edereim...
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
160
arkadaşlar.. sıcak havalarda yeni olan su sogutmasız motorlarınızı rodaj bitene kadar gündüz kullanmamanızı tavsiye edereim...
havalar saolsun bızım ıcın avantaj saglıyor. sabah ıse gıderken aksamda donerken serıne denk gelıyorum hep. onerın ıcın tesekkurler:cat:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
arkadaşlar.. sıcak havalarda yeni olan su sogutmasız motorlarınızı rodaj bitene kadar gündüz kullanmamanızı tavsiye edereim...

Sağol jesse bilgiler için:cat:. Sonra yanlış rodaj yapan ve önemsemeden basıp son sürate çıkanlar iki kişi binip rampalarda canını cıkaranlar benim motorum neden bi depoyla 110 km yi geçmiyo demesin(söz meclisren dışarı tabi)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst