Kymco Agility City 200i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
240
AGILITY CITY 200i


urunpop.php


urunpop.php


urunpop.php




AGILITY CITY 200i

--------------------------------------------------------------------------------

Ölçüler U/G/Y (mm) 2040 x 740 x 1240
Ağırlık (kg) 122
Motor Tipi 4 zamanlı
Soğutma Sistemi Hava
Şanzıman CVT
Motor Hacmi (cm³) 163
Ateşleme Tipi ECU
Yakıt Kapasitesi 6
Yağ Kapasitesi 0,9
Max. Güç (Hp/d/d) 11.5 / 7500
Max. Tork (Nm/d/d) 12.2 / 6500
Frenler Ön / Arka Disk / Disk
Tekerlek Ölçüsü Ön 100 / 80 - 16
Tekerlek Ölçüsü Arka 120 / 80 - 16







ARkadaşlar Agility city 200i sanırım daha kimse almamış yada yorum yapmamış konusunu açalımda bilgi paylaşmak isteyenlere, zira benimde soracaklarım var +100 tl fark vermeye değer mi 125 liğe göre çok yakması ve kalkışlardaki yavaşlığına çözüm getirilmiş olabilir mi bu enjeksiyonlu model?
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
arkadaşlar.. içinizde kullanan binen birileri varmı.. bilgi paylaşımı için
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
people s 200 ün motoru var sanırım. Ve people kullanıcısı olarak memnunum. Aynı tadı vericekse bence o farka değer. Lakin e5 te temde cbf150 ler bile arkamda kalıyorlar. 130 km lere kadar çıkabiliyor. Yakıta gelince de sakin kullanımda 1 depo 180-200 km arası yol gidiyor.
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
people s 200 ün motoru var sanırım. Ve people kullanıcısı olarak memnunum. Aynı tadı vericekse bence o farka değer. Lakin e5 te temde cbf150 ler bile arkamda kalıyorlar. 130 km lere kadar çıkabiliyor. Yakıta gelince de sakin kullanımda 1 depo 180-200 km arası yol gidiyor.

:cat::cat: teşekkür ederim.. tahminim bu yöndeydi benimde.. lakin.. agility 125 ile 200 i arasında gidip geliyorum.. sanırım 200i olacak alacagım motor..
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
ben de people 200i s modelini aldım çok memnunum çekiş performasyonu beklediğimdende güzel çıktı hergün zevkle kullanıyorum... motorumdaha 650 km de kymco ların hepsi çok kaliteli ve güzel zira bu 3. cü kymco alışım hepsindende çok memnun kaldım... tüm dostlara tavsiye ederim.....
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
240
Agility ciity 200i mi aldım ve geçen cuma kuşadasından izmire getirdik arkadaşla beraber oda bir tur attı (Like 125 kullanıcı bu arada) ve şimdi oda istiyor :) fiyat performans açısından bence çok başarılı resimleri ve daha fazla yorumlarımı kullandıkça yazacağım buraya :)
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
336
2 motor arasındaki görüntü farkları gibi olmuş. :)
halen daha düşünüyorum like yerine aglity mi alsaydım diye
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
240
2 motor arasındaki görüntü farkları gibi olmuş. :)
halen daha düşünüyorum like yerine aglity mi alsaydım diye

dostum şu kadar söyleyim o like ı kullanan arkadaş özellikle konforuna hasta kaldı. like alçak oturma pozisyonuyla hakimiyeti kolay bir motor ama çok sert kalıyor nedense.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
@architect arakadaşım yakınlarda olsanda bendeki people s200 le değişerek kullansak biraz. Bence city i çok merak ediyorum :) Fakat yinede people a değişmem. Sadece merak :)
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
240
aslında temeli aynı gibi geldi bana motor yürüyen aksam vs people biraz daha kalsik tarzda, ve belki daha fonksiyonel, ama nedense özellikle klasik scoter tarzı istemedim nedenini bilmiyorum. izmirdeyim ben bu arada.
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
336
evet rahattır like, artçı içinde rahattır, tek sorun benim bacaklarımın uzun olması ve dönüşlerde sol dizimin genellikle korna düğmesine çarpması :)
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
240
evet rahattır like, artçı içinde rahattır, tek sorun benim bacaklarımın uzun olması ve dönüşlerde sol dizimin genellikle korna düğmesine çarpması :)

yalnız yanlış anlaşılma olmuş like ı kullanan arkadaş agility citynin konforuna hasta kaldı hatta motorunu sattı bugün. o kadar söyleyim :)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Diğer actığın topiğe yazamamıştım buraya yazıyım hayırlı olsun:rendeer:

Rodajı bitirmen biraz sürer motoru zorlama pek yinede sabırlı ol derim.. 100-200 kmde son sürat denemesi yapma.. Ama rodaj bitince burdan düzdeki son hızı yazarsan sevinirim. 120 yi görmesi lazım bence:) 125 lik 100-110 arasıydı kullanıcıların söylemesi..
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
240
Diğer actığın topiğe yazamamıştım buraya yazıyım hayırlı olsun:rendeer:

Rodajı bitirmen biraz sürer motoru zorlama pek yinede sabırlı ol derim.. 100-200 kmde son sürat denemesi yapma.. Ama rodaj bitince burdan düzdeki son hızı yazarsan sevinirim. 120 yi görmesi lazım bence:) 125 lik 100-110 arasıydı kullanıcıların söylemesi..

teşekkürler şimdilik 60 ı geçmemeye çalışıyorum ama bazen farkında olmadan 70 80 yaptığım oldu. ilk yağ değişiminden sonra belki biraz daha gazlarım ama zorlayacağımı sanmıyprum. ustamla konuştuğumda son sürati çok değişmese bile o sürate çıkışı çok çabuk olur kanaatindeyiz, ama bakalım biraz daha sabretmemiz lazım :D
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
336
agility de artçı için iyi değil diyorlar sele, hafif yatık olduğu için kayıyormuş arttçı
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
keşke bu kymco 200 cc dediği modelleri 200 cc yapsa bence daha çok ürün satar böyle 200 yazıp 163 cc satması biraz abez kaçıyor:farao: görüntüye kaliteye birşey demek ayıp olur fakat motorlar biraz güçsüz bence 200 cc ye göre
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst