- Katılım
- 16 Mar 2011
- Mesajlar
- 160
yoğun iş tempomdan dolayı fazla binemediğim motorumla 820 km ye gelerek rodajımın son demlerine ulaşmış bulunmaktayım. şimdiye kadar tek bir sorun karşılaştım hemen bildireyim istedim. dün akşam benzinliğe girdim ve depomu doldurdum. motorum çalıştırdım. buraya kadar herşey normal fakat 3 metre gittim gitmedim motordon tık diye ses geldi ve stop etti. gelen ses vitesin vitesten çıkıp boşa alınmasını andırıyordu. hemen çalıştrmayı denedim ve çalıştı. biraz ilerledim durdum ve motoru tekrar stop edip tekrar çalıştırdım. bunu 4-5 defa denedim ve bir daha yapmadı. 820 km boyun tek emin olduğum nokta ise lastiklerin kesinlikle değişmesi gerektiği. ıslak performansı çok ama çok kötü arkadaşlar.ıslak kuru-kuru ıslak geçişlere gerçekten çok dikkat edilmesi gerekiyor. kuru yolda giderken hafif bir ıslaklık görürseniz geçerken çok ama çok dikkatli olun. şimdilik bu kadar arkadaşlar. görüşlerimi km yaptıkça bildirmeye devam edeceğim. herkese kazasız belasız bol keyifli şürüşler diliyorum.