Honda Honda CBR 1100 XX Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
vay anasına, bu adamın yapamadığı bir şey varsa bilmek istiyorum...
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
vay anasına, bu adamın yapamadığı bir şey varsa bilmek istiyorum...

Benim makinaya çift egsozda koydum tiger gayet iyi oldu ...double cam yapan yerler zaten var sahibinden com a bak bulursun ...:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:24 ----------

Senin makina kaç model?


Bir cumartesi CBR cıları toplayıp CBR gezisi yapalım derim:queen:

http://www.sahibinden.com/listing/v...da-xx-110-cbr-on-cam/passive/#classifiedTitle
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Benim makinaya çift egsozda koydum tiger gayet iyi oldu ...double cam yapan yerler zaten var sahibinden com a bak bulursun ...:cat:

Senin makina kaç model?


Bir cumartesi CBR cıları toplayıp CBR gezisi yapalım derim:queen:


çift tiger mi ! iyimiş benimki tek , tek tigeri denemek için taktım millet havada helikopter aramaya başladı söktük...

abi alet senden biraz genç :cherry:

bize uyar abi , her ne kadar ekici diye namım varsada geliriz be yaa:bounce:
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
çift tiger mi ! iyimiş benimki tek , tek tigeri denemek için taktım millet havada helikopter aramaya başladı söktük...

abi alet senden biraz genç :cherry:

bize uyar abi , her ne kadar ekici diye namım varsada geliriz be yaa:bounce:

Daha iyi genç yaşlı dolaşırız artıkın cbr larıda çağıralım topiği sen aç kardeşim:cat:

Parça lazım olursa bakarız ...
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
biri cbr gezisimi dedi :p

Yes cbr cıbırcılar....:queen:

Honda CBR 1100XX SUPER BLACKBIRD / Teknik Özellikler

MOTOR Sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, 16 sübaplı DOHC, sıralı 4 silindirli
MOTOR HACMİ(cc) 1137
SİLİNDİR ÇAPI&STROK(mm) 79 x 58
SIKIŞTIRMA ORANI 11 : 01
YAKIT SİSTEMİ PGM-FI elektronik yakıt enjeksiyonu
MAX GÜÇ(Hp @ dev/dak) 152,3 / 9500
MAX TORK(Nm @ dev/dak) 119 / 7250
ATEŞLEME Bilgisayar kontrollü dijital transistörlü elektronik avanslı
ÇALIŞTIRMA Elektrikli
ŞANZIMAN 6 vites
GÜÇ AKTARIMI O-Ringli zincir
BOYUTLAR(UxGxY)(mm) 2160 x 720 x 1200
TEKERLEKLER ARASI MESAFE(mm) 1490
SELE YÜKSEKLİĞİ(mm) 810
YERDEN AÇIKLIK(mm) 130
YAKIT KAPASİTESİ(lt) 23 (4lt yedek dahil)
TEKERLEKLER Ön 3 kollu alüminyum döküm Arka 3 kollu alüminyum döküm
LASTİKLER Ön 120 / 70 ZR17 (58W) Arka 180 / 55 ZR17 (73W)
SÜSPANSİYON Ön 43mm´lik HMAS kartuş tipi teleskobik çatal, 120 mm esneme aralıklı Arka Kademesiz ön yükleme ve açılma ayarlı gaz şarjlı HMAS amortisörlü pro link, 120 mm esneme aralıklı
FRENLER Ön Kombine 3 piston kaliperli 310x5 mm´lik hidrolik çift disk, cüruflu metal balatalı Arka Kombine 3 piston kaliperli 256x5 mm´lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
AĞIRLIK 227 kg
RENK SEÇENEKLERİ Gümüş, Siyah
__________________

http://www.youtube.com/watch?v=BxatHIVw0GI&playnext=1&list=PL63AB7EB5A685479F


http://www.youtube.com/watch?v=F-XIrZIpsa8

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:02 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=kdL5Yo2hUPU&feature=related
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
yok abi benimki kapkara birşey hiç sticker filanda yok ama bu kış bu resimdekine çevireceğim.

O zaman operasyonu beraber yapalım bende boya işleri düşünüyorum ufak tefek çizikler var birde kafa sağ tarafta çizik var cam bağlantısında ufak bir tamirat oldu falan......:queen::cat:

Ben koruma takozu yaptıracağım 1 takımda sana yaptırırım benim müşteri var cnc de iki dakkada yapar...:p kafa kısımlarınada CBR yazdırırım...

Gerekirse benim stikırcıda yaptırırız yalnız kabartma olanları bulamayız...
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
O zaman operasyonu beraber yapalım bende boya işleri düşünüyorum ufak tefek çizikler var birde kafa sağ tarafta çizik var cam bağlantısında ufak bir tamirat oldu falan......:queen::cat:

Ben koruma takozu yaptıracağım 1 takımda sana yaptırırım benim müşteri var cnc de iki dakkada yapar...:p kafa kısımlarınada CBR yazdırırım...

Gerekirse benim stikırcıda yaptırırız yalnız kabartma olanları bulamayız...

ilk fırsatta bir araya gelmek isterim , benim ustam biraz kıl abi siyah motorda sticker mi olur diye söktü hepsini :cyclopsan yenisini taksak yine söker namıssız...

takoza hayır diyemem , hatta ne derim onuda bilemem , şahane olabilir mesela :cherry:

bendeki boya işçiliğini beğenirsen sanatkar biriyle tanıştırabilirim.

lastik tk. , cam , orta sehpa , takoz , yan çantalar vs. uzayan bir listem var :salut:
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
ilk fırsatta bir araya gelmek isterim , benim ustam biraz kıl abi siyah motorda sticker mi olur diye söktü hepsini :cyclopsan yenisini taksak yine söker namıssız...

takoza hayır diyemem , hatta ne derim onuda bilemem , şahane olabilir mesela :cherry:

bendeki boya işçiliğini beğenirsen sanatkar biriyle tanıştırabilirim.

lastik tk. , cam , orta sehpa , takoz , yan çantalar vs. uzayan bir listem var :salut:

allah bize yardım etsin sende benim gibi takıntılısın benimde kafamda bir sürü proje var bakalım hayırlısı olsun.......:cat:

Boya işine bakarız...
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
tabi bakkal kapınızın dibinde , sepet sarkıtıp parça alıyorsunuz değil mi :mrgreen:

Hakkaten bana çok yakın :cat:yürüyerek 5 dakika....Sahibi melih beni tanır....:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:40 ----------


Hasanpınarla konuşurum...eyvallah kardeşim:cat:
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
şimdi çıksam desem ki abi kaç basıyo bu...
xx çiler beni kesin vurun...
cümlenize kazasız sürüşler dilerim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst