CBR 600F ve Navigasyon

Katılım
8 Haz 2010
Mesajlar
245
Merhaba,

Geçen gün iyi fiyata Piranha Diablo motosiklet için navigasyon buldum iyi fiyata ve fazla düşünmeden aldım. Sonra alet gelince montajına baktım ve öylece kaldım :) takacak yer yok motorda :D Gidonda boş yer yok. 600F e navigasyon monte edebilmiş olan var mı? Gidonun 2 bağlantı noktası arasına gergi şeklinde bir demir çubuk taksam olur mu? Sanırım o bölüm için satılan süspansiyon için performans artırıcı bir gergi var ama tam olarak adı nedir bilmiyorum... bilen var mıdır?
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
bizim motosikletlerde bu tarz aletleri takabileceğin alan genel olarak depo kapağıdır. uygun bir aparat ile ( bendeki kamera aparatı gibi aşağıda fotoğrafını veriyorum ) bu işi çözebilirsin rahatlıkla

pa160353.jpg

By ilkyy at 2011-03-31

aparat üzerindeki siyahlıklar elektrik bantı. elektronik eşyalara karşı olan titizliğimden dolayı metal çizmesin istedim kameranın altını :)
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
Merhaba,

Geçen gün iyi fiyata Piranha Diablo motosiklet için navigasyon buldum iyi fiyata ve fazla düşünmeden aldım. Sonra alet gelince montajına baktım ve öylece kaldım :) takacak yer yok motorda :D Gidonda boş yer yok. 600F e navigasyon monte edebilmiş olan var mı? Gidonun 2 bağlantı noktası arasına gergi şeklinde bir demir çubuk taksam olur mu? Sanırım o bölüm için satılan süspansiyon için performans artırıcı bir gergi var ama tam olarak adı nedir bilmiyorum... bilen var mıdır?

Azıcık yaratıcılık yeterli, Orjinal vantuzlu ayaklığı modifiye edip benzin deposunun iki vidasına monte edip yanlardan cırt bantlarla tutturdum. Böyle birşey yapabilirsin. Önceki motorumda da benzin deposu kapağına vidalamıştım.

imag0194u.jpg

imag0195r.jpg


http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/60386-ninja-250r-gps-uygulamasi-plakalik-duzeltme.html
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Haz 2010
Mesajlar
245
benzin kapağı için o aparat nerde satılıyor?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:21 ----------

ayrıca aparat olarak mutlaka kendi bağlantı aparatını kullanmam lazım.. yani bağlantı aparatı 2 parça... bir tanesini ayaklık şeklinde normalde gidona monte ediliyo, diğer parça da navigasyonun yuvası, ayaklığın üstüne oturuyor... navigasyonu yuvasuna oturtarak kullanmam lazım çünkü FM transmitter özelliği var ve müzik dinlemek istiyorum yolda, yuvaya takınca anten etkisi oluyo takmadan düzgün ses alamıyorum transmitter dan.. bi şekilde onu modifiye etmem lazım
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
peşinden geliyorum :) sen olayı çöz ben de alıcam :))
bu arada iyi fiyat dediğin nedir özel olmazsa ?
ben en düşün 249'a diablo buldum.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
benzin kapağı için o aparat nerde satılıyor?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:21 ----------

ayrıca aparat olarak mutlaka kendi bağlantı aparatını kullanmam lazım.. yani bağlantı aparatı 2 parça... bir tanesini ayaklık şeklinde normalde gidona monte ediliyo, diğer parça da navigasyonun yuvası, ayaklığın üstüne oturuyor... navigasyonu yuvasuna oturtarak kullanmam lazım çünkü FM transmitter özelliği var ve müzik dinlemek istiyorum yolda, yuvaya takınca anten etkisi oluyo takmadan düzgün ses alamıyorum transmitter dan.. bi şekilde onu modifiye etmem lazım

internette ararsan bulursun 30 50 tl bir fiyatı var sanırım ben hasan pınar'dan almıştım 30 liraya almış oda daha önce birisinden aynı fiyata verdi bana saolsun

bu arada senin bağlantı aparatlarınında vida giren kısımları dişli yiv setleri muhtemelen aynıdır. kameraların altındaki dişi vida kısmıyla.
neyse olmasada pek önemli değil üstüne bir şekilde oturdup bağlantı yapabilirsin istanbulcc güzel pratik bir çözüm üretmiş mesela
 
Katılım
8 Haz 2010
Mesajlar
245
peşinden geliyorum :) sen olayı çöz ben de alıcam :))
bu arada iyi fiyat dediğin nedir özel olmazsa ?
ben en düşün 249'a diablo buldum.

valla benim şöyle bi şansım oldu... hizlial.com dan 219 liraya buldum ama site hatasından dolayı :) sitede 2 farklı kategori altında listelenmişti, birisi outdoor navigasyon, diğeri de araç navigasyonu altında ürünler tamamen aynı ama fiyatları farklıyudı :D

araç navigasyon kategorisinde olan 289, outdoor elektronik kategorisinde olan 219du, görüp satın aldım hemen, o fiyata almış oldum, ertesi gün de 219 luk olanı kaldırdılar siteden :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:48 ----------

istanbulcc nin eski motoruma yaptım dediği çözümü ben de beğendim, akşam eve gidince vakumlu parcayı denicem... ancak dediği gibi yine bi depo kapağı aparatı bulup vakumlu parçayı sabitlemem lazım ne olur ne olmaz diye..

ilkay, parçanın ismi ne olarak geçiyo internette?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst