- Katılım
- 24 Mar 2011
- Mesajlar
- 2,334
Son düzenleme:
vay anasına, bu adamın yapamadığı bir şey varsa bilmek istiyorum...
Benim makinaya çift egsozda koydum tiger gayet iyi oldu ...double cam yapan yerler zaten var sahibinden com a bak bulursun ...:cat:
Senin makina kaç model?
Bir cumartesi CBR cıları toplayıp CBR gezisi yapalım derim:queen:
çift tiger mi ! iyimiş benimki tek , tek tigeri denemek için taktım millet havada helikopter aramaya başladı söktük...
abi alet senden biraz genç :cherry:
bize uyar abi , her ne kadar ekici diye namım varsada geliriz be yaa:bounce:
Daha iyi genç yaşlı dolaşırız artıkın cbr larıda çağıralım topiği sen aç kardeşim:cat:
Parça lazım olursa bakarız ...
sapanca istanbuldere yapak mı bu cumartesi....
biri cbr gezisimi dedi![]()
Senin makinamı mat boyası var kaplamamı boyamı:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:28 ----------
http://www.facebook.com/group.php?gid=6200096482
yok abi benimki kapkara birşey hiç sticker filanda yok ama bu kış bu resimdekine çevireceğim.
O zaman operasyonu beraber yapalım bende boya işleri düşünüyorum ufak tefek çizikler var birde kafa sağ tarafta çizik var cam bağlantısında ufak bir tamirat oldu falan......:queen::cat:
Ben koruma takozu yaptıracağım 1 takımda sana yaptırırım benim müşteri var cnc de iki dakkada yapar...kafa kısımlarınada CBR yazdırırım...
Gerekirse benim stikırcıda yaptırırız yalnız kabartma olanları bulamayız...
ilk fırsatta bir araya gelmek isterim , benim ustam biraz kıl abi siyah motorda sticker mi olur diye söktü hepsini :cyclopsan yenisini taksak yine söker namıssız...
takoza hayır diyemem , hatta ne derim onuda bilemem , şahane olabilir mesela :cherry:
bendeki boya işçiliğini beğenirsen sanatkar biriyle tanıştırabilirim.
lastik tk. , cam , orta sehpa , takoz , yan çantalar vs. uzayan bir listem var :salut:
ön camı siyah yapmışsın ama yinede bir bak derim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ckbird-kamera-kiti-depo-ustu-37708989/detay/?
bu arada benimde senin için küçük bir sürprizim olacak , ama küçük:cherry:
Sürprizler iyidir,benim cam füme motobakkalda buldum bana 60 tl ye veriyor
http://www.motobakkal.com/?urun-4937-HONDA-UYUMLU-KAMERA-APARATI.html
tabi bakkal kapınızın dibinde , sepet sarkıtıp parça alıyorsunuz değil mi :mrgreen:
Konu kamera aparatıysa komşu konuda gördüm az önce, Hasan'a sormakta fayda var sanki:
http://www.motosiklet.net/forum/2368703-post6.html
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/89869-cbr-600f-ve-navigasyon.html