Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
251694_212455915452042_141784299185871_645710_3219307_n.jpg


şu en alttaki oval olan egzoz güzelmiş fakat ses konusunda soru işareti...
devil kadar tok ve vurdulu kırdılı ses verebiliyormu acaba boooooo diye bağırarak :)
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Ses konusunda şimdilik GP ye kefilim =) Fakat diğer modellere de çok talep var. Herhalde beğeniliyor olmasa sırf görüntüsü için almazlardı diyebiliyorum sadece. Siteleri aktif hale geliyor yakında. Daha detaylı bilgi buluruz.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Ses konusunda şimdilik GP ye kefilim =) Fakat diğer modellere de çok talep var. Herhalde beğeniliyor olmasa sırf görüntüsü için almazlardı diyebiliyorum sadece. Siteleri aktif hale geliyor yakında. Daha detaylı bilgi buluruz.

alan olursa duymak isterim kararımı ona göre veririm sonrasında...
ama derseler gelin burada deneyelim o zaman başka :cherry:
beğenirsem alırım yani

gerçi benim devil'i elden geçirmek var aklımda daha çok
perçinleri söküp dış boyuyu çıkartıcam sonra tekrardan elyaf sarıcam düzgün bir şekilde. içerideki elyaf yıpranmış artık yenilenmesi gerek.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bugün uzun xenon'u iptal edip; yerine H7 sarı ampül taktırdım. daha iyi oldu, sellektör konusunda daha iyi farkediliyor.
Yalnız arkadaslar bugün birşey dikkatimi cekti; motoru otoparka cektim. Motorun özellikle sağ tarafı cok ısınmıstı. konjektör de cok ısınmıstı. motorun ana şaselerinin hiç bu kadar sıcak olduğunu görmemiştim daha önce?
Hararet ile ilgili bir durum söz konusu değil; mekanik anlamda zaten 82 yi gecmiyor hararet seyir halinde; 106 da da fan acıyor. fakat yan şase ve kuyruk kısmındaki şase bölümler cok ısınmıstı ?
Neden oldu bu durum ? :salut:
 
Katılım
15 Ağu 2010
Mesajlar
34
arkadaşlar selam geçen yaz sezonunu açayım dedim ama akü komple sıfırlamış. 1 ay önce yine sıfırlamıştı, full şarj ediip taktım. Sanırım aküyü değiştirmem gerekecek.
yuasa jel akü fiyatı verdiler 280 TL biraz tuzlu geldi. Muadili uygun fiyatlı akü markası önerebilir misiniz bana?
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
arkadaşlar selam geçen yaz sezonunu açayım dedim ama akü komple sıfırlamış. 1 ay önce yine sıfırlamıştı, full şarj ediip taktım. Sanırım aküyü değiştirmem gerekecek.
yuasa jel akü fiyatı verdiler 280 TL biraz tuzlu geldi. Muadili uygun fiyatlı akü markası önerebilir misiniz bana?

vlm akü alabilirsin. dreamdark nickli arkadaşımız almıştı ve memnundu başka bir arkadaşıma aldığım motorun aküsüde bu çıktı ve sağlam bir şekilde kullanıyor :cat:
70 80 tl gibi bir fiyatı vardı sahibinden.com'da teknik moto diye aratırsan bulursun husaberg yetkili servisi felam yazar
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bugün gittim ustaya;
bindi baktı gidişi cok iyi dedi :) o kadar konjektör ısınması da normaldir dedi. dün biraz evham yapmısım galiba :p
Motorum üzerinde 7 amper akü var. acaba orjinal değer nedir? bulamıyorum bir türlü?
Bir de usta akümü kontrol etti, konjektörü vs. kontrol etti sorun yok dedi.
yalnız aküm biraz fazla sarj ediyormus. onu değiştirelim dedi; 9 amperlik akü taktı?bunu bir dene bakalım; konjektörü rahatlatır biraz daha dedi ama konjektör yine ısınıyor :silent:

Birisi bi yardım etsin yahu;konjektör ısınması için usta normal diyor :) bana fazla geliyor :)
en önemlisi ; 7 mi 9 mu takmalıyız aküyü?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ayrıca akünün calısma esnasında cok az fazla şarj olması ne gibi bir sorun yaşatır bana ?

Bu arada Dünden bir kare ...



Ve ; uzun xenon ampülün yerine taktırdığım H7 Ampül :)



 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
uzaylı gibim olmuş makina :p

şu aralar hiç fotoğraf çekesim gelmiyor nede gezesim var öyle...
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
Bugün gittim ustaya;
bindi baktı gidişi cok iyi dedi :) o kadar konjektör ısınması da normaldir dedi. dün biraz evham yapmısım galiba :p
Motorum üzerinde 7 amper akü var. acaba orjinal değer nedir? bulamıyorum bir türlü?
Bir de usta akümü kontrol etti, konjektörü vs. kontrol etti sorun yok dedi.
yalnız aküm biraz fazla sarj ediyormus. onu değiştirelim dedi; 9 amperlik akü taktı?bunu bir dene bakalım; konjektörü rahatlatır biraz daha dedi ama konjektör yine ısınıyor :silent:

Birisi bi yardım etsin yahu;konjektör ısınması için usta normal diyor :) bana fazla geliyor :)
en önemlisi ; 7 mi 9 mu takmalıyız aküyü?

8.5 amper olması gerekiyor optimum olarak sanırım, alman gereken akü VLM YTS10S, 8.6 AH , ucuz bi alternatif veya paran varsa yuasa. akünün fazla şarj etmesi bence zarar verebilir, akü şişebilir veya xenon a felan zarar verebilir zira aküden enerjiyi alıyor, bence en uygunu orjinal voltaj ve amper değerlerinde akü kullanmak...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:25 ----------

arkadaşlar bu arada sol ön amortisör keçesi patlamış, yağ sızdırıyo değiştirecem fiyatı 35 tl gibi bi şey, hazır bunu yapmışken amortisör yağınıda değiştireyim diyorum. Kaç lt yağ alıyor amortisörler bileniniz varmı, ona göre yağı alayım.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Benim Sorunum halloldu.
uzun xenon farım Üzerindeki 12/7 değerindeki akü yü zayıflatmıstı. bu yüzden zayıflayan akü azcık fazla şarj oluyordu.
12/9 Değerindeki aküyü alıp taktık. şarj normal değerlere düştü.
Konjektör yine ısınıyor fakat normal bir ısınma imiş bu. Dokununca el yakmıyor yalnız, elimi üzerinde 15 saniye tutunca yakacak gibi acıtıyor :)

-Şimdi sizden bir isteğim?
-Biraz turlayıp konjektörünüze bir dokunur musunuz? 10 saniye elnizi üzerine bastırır mısınız? nasıl bir etki yapıyor :)
Bende daha sorun yok :) ama konjektörün ne kadar ısındığını merak ediyorum :cherry:


@ ilkay ;

kanka ben de foto bol merak etme sen :)









 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
bende geçtiğimiz aylarda değişen egsantirik zincirim ile ne yapsam diye düşünüyorum.

aksesuar olarak bir şeye çevirmek istiyorum bakalım ne olacak
 
Katılım
31 Ocak 2010
Mesajlar
61
çok sagol iLk@yy biraz geç oldu cevabım ama internete giremiyordum malum finaller filan :)


üşenmedim servisi aradım
dedikleri şu şekilde oldu

"yakıt pompasında da sorun olabilir enjeksiyon sisteminde de bir sorun olabilir herşeyde sorun olabilir bakmamız gerekir tam sorun için"

olarak sözlü bilgi aldım :cat:
umarım işini görür
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst