Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
çok sagol iLk@yy biraz geç oldu cevabım ama internete giremiyordum malum finaller filan :)

önemli değil esas işini gör yeterki :)

iLk@yy , motorun çok güzel, kazasız belasız inşallah, kocaman bir maşallah :) Gerçi 600F çok sevdiğim bir makine ama en sevdiğim renklerinden biri senin makinenin rengi. Güle güle kullanmaya devam et inşallah...

teşekkür ettim.
sağ ve sol grenajdaki ufak tefek şeyleri var özellikle şu arka uç kısımda çukur kısmında kalan vidaların olduğu alan soyulmuş durumda. buraları düzgün bir şekilde boyatıcam ve vidalarının altına plastik conta koyacamki zarar vermesin bir daha :)
kafa demirini de değiştirecem tümüyle çok az bir yamukluk var ondada

gerçi yazın satabilirim motoru. tarz olarak gerçekten güzel ve sevdiğim bir motosiklet olsada benim için çok yorucu.özellikle dizlerimden çok belli ettiriyor çok kasıyor bu bölgede beni. xx alabilirim belki veya bir süre motorsuz da kalabilirim.
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
teşekkür ettim.
sağ ve sol grenajdaki ufak tefek şeyleri var özellikle şu arka uç kısımda çukur kısmında kalan vidaların olduğu alan soyulmuş durumda. buraları düzgün bir şekilde boyatıcam ve vidalarının altına plastik conta koyacamki zarar vermesin bir daha :)
kafa demirini de değiştirecem tümüyle çok az bir yamukluk var ondada

gerçi yazın satabilirim motoru. tarz olarak gerçekten güzel ve sevdiğim bir motosiklet olsada benim için çok yorucu.özellikle dizlerimden çok belli ettiriyor çok kasıyor bu bölgede beni. xx alabilirim belki veya bir süre motorsuz da kalabilirim.

O kadar kusur kadı kızında da olur :) Yanlış hatırlamıyorsam sen baya güzel parçalar alıp doldurmuştun motoru, onları da toparlarsın iyice cillop olur :cat: Fiziksel olarak zorlamasına ilişkin spor yapmanı önersem? Vücut kondisyonunu arttırınca belki o kadar zorlamaz?
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
O kadar kusur kadı kızında da olur :) Yanlış hatırlamıyorsam sen baya güzel parçalar alıp doldurmuştun motoru, onları da toparlarsın iyice cillop olur :cat: Fiziksel olarak zorlamasına ilişkin spor yapmanı önersem? Vücut kondisyonunu arttırınca belki o kadar zorlamaz?

çok bişe yok aslında sıradaki değişecek parçalar şu şekilde
ön lastik michelin pilot power 2 ct
koltuk döşemesi
kafa demiri ( muhtemelen 2 parçada değişecek )
grenajdaki ufak tefek rötüşlar

bunun haricinde birşey yok. akseuar dışında
arka stop lambasını ledli yapacam
hugger alacağım karbon desenli
zincir koruma ve panzotlar karbon folyo veya direk karbon kaplanacak (plakalığıda buna dahil edebilirim)
bir ihtimal jantları da boyatabilrim mavi veya ön kırmızı arka mavi olacak şekilde
sinyallerde şu an ufak ama mikro led alabilirim:)
pegler mavileri ile değişecek


liste de baya kabarıkmış ya :cherry:
 
Katılım
31 Ocak 2010
Mesajlar
61
Arkadaşlar engin fikirlerinize görüşlerinize ihtiyacımız var.

Arkadaşımın 600f i ilk gazlamada bir iki sny gaz yemiyor. 220-230 rahat çıkıyor. ama normal bir gazlamada o bir iki sn gaz yeme sorunu onu sıkıntıya sokuyor. Yan yana aynı viteste iken gazlıyoruz o ilk torku hissedemiyor ve bir iki saniyelik sürede geride kalıyor.

Sizce sebep ne olabilir.



arkadaşlar bu sorun bende de olmaya başladı bu aralar. ilk bi kaç saniye gaz yemiyor çok tuhaf bi şey anlamadım gitti. bu sorunun ne olduğuna dair bi fikri olan varmı ? kıbrıs da olduğum için usta bulmak gerçekdende sıkıntı buralarda. bir kaç gün sonra adanaya geçecem orda baktırırım diyorum ama motor bu haldeyken nasıl gidebilirim motorla, gitsem bi sıkıntı olur mu bilemiyorum ?
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
arkadaşlar bu sorun bende de olmaya başladı bu aralar. ilk bi kaç saniye gaz yemiyor çok tuhaf bi şey anlamadım gitti. bu sorunun ne olduğuna dair bi fikri olan varmı ? kıbrıs da olduğum için usta bulmak gerçekdende sıkıntı buralarda. bir kaç gün sonra adanaya geçecem orda baktırırım diyorum ama motor bu haldeyken nasıl gidebilirim motorla, gitsem bi sıkıntı olur mu bilemiyorum ?

gaz kolunuzda bir boşluk varmı ?
yani gaz telini çevirmeden boşta oynuyor mu gaz kolu ?
eğer böyle bir problem var ise gaz kolunun da içe doğru çıkan borular vardır bunların birisini debriajda olduğu gibi çevirerek ayar yapabilirsiniz.

birde bunu deneyin ve sonucu yazın lütfen :)
 
Katılım
31 Ocak 2010
Mesajlar
61
gaz kolunuzda bir boşluk varmı ?
yani gaz telini çevirmeden boşta oynuyor mu gaz kolu ?
eğer böyle bir problem var ise gaz kolunun da içe doğru çıkan borular vardır bunların birisini debriajda olduğu gibi çevirerek ayar yapabilirsiniz.

birde bunu deneyin ve sonucu yazın lütfen :)


gaz kolunda boşluk olmadığına emindim buna rağmen şimdi gidip tekrar baktım. yani gaz kolunda harhengi bir sıkıntı yok. motor daha önce de FI hatası veriyordu 2 defa yanıp sönüyordu, o hata gitti şimdi bu başladı bu aralar.
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
çok bişe yok aslında sıradaki değişecek parçalar şu şekilde
ön lastik michelin pilot power 2 ct
koltuk döşemesi
kafa demiri ( muhtemelen 2 parçada değişecek )
grenajdaki ufak tefek rötüşlar

bunun haricinde birşey yok. akseuar dışında
arka stop lambasını ledli yapacam
hugger alacağım karbon desenli
zincir koruma ve panzotlar karbon folyo veya direk karbon kaplanacak (plakalığıda buna dahil edebilirim)
bir ihtimal jantları da boyatabilrim mavi veya ön kırmızı arka mavi olacak şekilde
sinyallerde şu an ufak ama mikro led alabilirim:)
pegler mavileri ile değişecek


liste de baya kabarıkmış ya :cherry:

valla o da olsun bu da olsun derken liste kabarıyor devamlı. ben de kendi makinem için düşünüyorum bazı şeyler, bazılarını da yapıyorum ama o liste hiç bitmiyor :mrgreen:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
gaz kolunda boşluk olmadığına emindim buna rağmen şimdi gidip tekrar baktım. yani gaz kolunda harhengi bir sıkıntı yok. motor daha önce de FI hatası veriyordu 2 defa yanıp sönüyordu, o hata gitti şimdi bu başladı bu aralar.

götür servise baksınlar bir o zaman bir problem var belli daha sonradan büyük bir iş açmasın başına :cat:
hava filtreni kontrol ettin mi hiç ?

valla o da olsun bu da olsun derken liste kabarıyor devamlı. ben de kendi makinem için düşünüyorum bazı şeyler, bazılarını da yapıyorum ama o liste hiç bitmiyor :mrgreen:

off sorma ya valide canıma okuyacak yemin ederim
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben geldim :)



km her gecen gün artıyor yahu :mrgreen:

















Far larım arasındaki fark. xenon ve normal h7 :)

 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
Walla arkadaşlar egsoz konusunda benim makinede Arrow var ve çok memnunum yüksek devirlerde yırtıcı ve düşük devirlerde çok tok bi sesi var Kesinlikle Tavsiye ederim...
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Ya arkadaşlar bu sıralar egzantrik ile ilgili değişim yapanlar kimlerdir ? Özellikle istanbulda ? Kim ne ödedi ne yaptı. Makina 21binde ve ses yapmaya başladı. Şısss şeklinde saçma bir ses sanırım kronik 600f sorunu depreşti. Sadece gergi mi değiştiriliyor ? Masrafı nedir ? Kim nerde yaptırdı ? Garantili yöntem midir =)
Bu sorular cevap bekliyor =)
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
Ya arkadaşlar bu sıralar egzantrik ile ilgili değişim yapanlar kimlerdir ? Özellikle istanbulda ? Kim ne ödedi ne yaptı. Makina 21binde ve ses yapmaya başladı. Şısss şeklinde saçma bir ses sanırım kronik 600f sorunu depreşti. Sadece gergi mi değiştiriliyor ? Masrafı nedir ? Kim nerde yaptırdı ? Garantili yöntem midir =)
Bu sorular cevap bekliyor =)

1 hafta önce değiştirdim egzantirik gergisini. ben üzerindeki gerginin aynısını sipariş ettim ve ustaya taktırdım, otomatik olanı. yurt dışında bu sorundan müzdarip olanlar manuel gergi taktırıyorlar ve pek şikayetçi olanını görmedim, forumlardan okuduğum kadarıyla. İstanbulu bilmem ama Ankarada servisden fiyat istediğimde gergi için 230 TL, işçilik için 150 TL istediler. Usta istanbuldan 160 TL ye aldı benimkini, işçilik de 30 TL. Değiştirmen de fayda var zira egzantirik gergisi eğer vaktini tamamlamışsa motora çok büyük zararlar verebiliyormuş. Gerginin bozulmasının en büyük nedenleri :

- Yüksek devirde çok ani gaz kesmek.
- Yokuş inişlerinde motora yük bindirmek, fren kullanmamak.
- Çok ani gaz açıp, ani gaz kapatmak.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ya arkadaşlar bu sıralar egzantrik ile ilgili değişim yapanlar kimlerdir ? Özellikle istanbulda ? Kim ne ödedi ne yaptı. Makina 21binde ve ses yapmaya başladı. Şısss şeklinde saçma bir ses sanırım kronik 600f sorunu depreşti. Sadece gergi mi değiştiriliyor ? Masrafı nedir ? Kim nerde yaptırdı ? Garantili yöntem midir =)
Bu sorular cevap bekliyor =)

Yaklasık 7ooo km önce değiştirdim bende. sadece gergiyi değiştirdim :)
Parça fiyatı 160 TL yanılmıyorsam, fakat xx lerin gergisi de uyuyor bizim F lere.
50ooo km nin altında zaten zincir hasar görmüyor bizim motorlarda eğer temiz kullanılıyor ise...
Sadece depo sökülerek 40 dakikada halletti benim Rize'deki ustam :) :bounce:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Ya arkadaşlar bu sıralar egzantrik ile ilgili değişim yapanlar kimlerdir ? Özellikle istanbulda ? Kim ne ödedi ne yaptı. Makina 21binde ve ses yapmaya başladı. Şısss şeklinde saçma bir ses sanırım kronik 600f sorunu depreşti. Sadece gergi mi değiştiriliyor ? Masrafı nedir ? Kim nerde yaptırdı ? Garantili yöntem midir =)
Bu sorular cevap bekliyor =)

bunlar benim serviste yaptırdığım işlemlerin faturaları. buradan rahatlıkla bakabilirsin :cat:



 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
6
Yalanmış o (ki üstüne oturdum hiç de rahata benzemiyor, ben benim CBR 125'te bile yoruluyorum uzun km'ler sonra). Basbayağı da yoruyormuş sadece gücü biraz daha az olan bir SS'miş işte. Gidon yüksek biraz o kadar.

600 f hız olarak rr r6 gibi modeller kadar tatmin edemese de çok da aşağı kalır bir yani yok. kullanım sekli olarak çok rahat. Çok dengeli. Ayrıca cbr 125 le kiyaslanamayacak kadar rahat cbr 125 in bisiklet selesinden farkı yok.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
off şu zincir temizliği çok zahmetli oldu benim için hele dün asfalta balçık döken şerefsizler yüzünden motorum çamur içinde kalmıştı. aracın teki balçık yüzünden ön kısmı dağıtmış sahilden idealtepe başıbüyük sapağından içeri girinceydi olay köprüden aşağı indikten sonra minibüs yolu üzerinden geçen köprüye çıkmadan hemen önceydi...

neyseki 4lüleri yakan araçlar durumun ehemniyetini gayet gözler önüne seriyordu...

sonrasında ön dişli takımında katran gibi birikmiş olan yağıda temizlemek bir hayli vaktimi çalmış olsada ön dişli ve kutusu ile zincir koruma tertemiz oldular artık :mrgreen:

fotoğraf çekemedim yalnız elim yüzüm yağ ve çamur içinde olunca :mrgreen: üstünede motoru bi güzel parlattım miss gibim oldu
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
off şu zincir temizliği çok zahmetli oldu benim için hele dün asfalta balçık döken şerefsizler yüzünden motorum çamur içinde kalmıştı. aracın teki balçık yüzünden ön kısmı dağıtmış sahilden idealtepe başıbüyük sapağından içeri girinceydi olay köprüden aşağı indikten sonra minibüs yolu üzerinden geçen köprüye çıkmadan hemen önceydi...

neyseki 4lüleri yakan araçlar durumun ehemniyetini gayet gözler önüne seriyordu...

sonrasında ön dişli takımında katran gibi birikmiş olan yağıda temizlemek bir hayli vaktimi çalmış olsada ön dişli ve kutusu ile zincir koruma tertemiz oldular artık :mrgreen:

fotoğraf çekemedim yalnız elim yüzüm yağ ve çamur içinde olunca :mrgreen: üstünede motoru bi güzel parlattım miss gibim oldu

aynısını bende bugün yaptım, elim yüzüm her tarafım yağ oldu bende foto çekemedim. Ön dişlide çok fazla kir yağ birikmişti, 2 şişe zincir temizleyici kullandım gazyağı bulamadığım için, zaten bulunca 3-4 litre alacam olmayacak böyle.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
aynısını bende bugün yaptım, elim yüzüm her tarafım yağ oldu bende foto çekemedim. Ön dişlide çok fazla kir yağ birikmişti, 2 şişe zincir temizleyici kullandım gazyağı bulamadığım için, zaten bulunca 3-4 litre alacam olmayacak böyle.

ben toplamda 0,5 lt su pet şişesine mazot almıştım onunla yaptım işi.
tavsiyem mazotu sürdükten sonra üstüne bulaşık deterjanı kullanman :mrgreen:
temizleyici spreyi en sona kullanacaksın mazot ve deterjandan arındırmak için :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst