- Katılım
- 14 Ağu 2008
- Mesajlar
- 5,134
çok sagol iLk@yy biraz geç oldu cevabım ama internete giremiyordum malum finaller filan![]()
önemli değil esas işini gör yeterki
iLk@yy , motorun çok güzel, kazasız belasız inşallah, kocaman bir maşallahGerçi 600F çok sevdiğim bir makine ama en sevdiğim renklerinden biri senin makinenin rengi. Güle güle kullanmaya devam et inşallah...
teşekkür ettim.
sağ ve sol grenajdaki ufak tefek şeyleri var özellikle şu arka uç kısımda çukur kısmında kalan vidaların olduğu alan soyulmuş durumda. buraları düzgün bir şekilde boyatıcam ve vidalarının altına plastik conta koyacamki zarar vermesin bir daha
kafa demirini de değiştirecem tümüyle çok az bir yamukluk var ondada
gerçi yazın satabilirim motoru. tarz olarak gerçekten güzel ve sevdiğim bir motosiklet olsada benim için çok yorucu.özellikle dizlerimden çok belli ettiriyor çok kasıyor bu bölgede beni. xx alabilirim belki veya bir süre motorsuz da kalabilirim.











