Su taşıma işi için motor

Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
Yahu ortada 2 tane taşısa olmaz mı? Üçüncüyü niye taşıyor yada nasıl taşıyor ben onu anlamadım? :silent: Su servisi zaten sınırlı küçük bir alanda yapılıyor.Fazladan 1 tur daha atsa iflas mı ederler? Ben bu işin bokunu çıkardıklarını düşünüyorum.Yuh ya! İlla 6 tane taşıması gerekiyorsa benim bir tavsiyem var.

Oturduğu yerin iki yanına da demir yaptırsın, sağlı sollu 2 tanesini oraya koysun.Ortaya hiç olmazsa 1 tane alır. Motoru daha rahat kullanır.Demirin altı arka sürücü ayaklığında dayanacak,i oradan destek alacak.Sürücüye bakan tarafı kapalı olacak, dışarı bakan tarafı açık.Damacanayı koyduktan sonra düşmesin diye kancalı demir bir çubuk yapılır.Hani kapılarda olur ya kapıyı kapatınca arkadan kancayı takarsın, onun gibi.

Yalnız arkadaki demirin 60 kilo taşıması iyiymiş hakikaten. Ortaya da damacana koymasa ani kalkışta takla atar. :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şu makaraya sarmaya çalışan coolizma mısın nesin senin cbf150'nin yağ çubuğunu kontrol etmekten bıkmadın mı artık.Acaba bugün kaç gram yağ eksiltti diye her gün kontrol etmekten paranoyak olur insan.Ben en son yağ değiştirmeye az kalmıştı bi bakayım dedim acaba eksiltme var mı?Gram yağ eksiltme yok.Gözünü seveyim kymco seni bilmeyenler ne işkenceler çekiyo haberleri yok.Hondanın yağ eksilten motorlarına biniyolar.Yalama yapacaklar yağ çubuğunu her gün kontrol etmekten.Sonra da kymco markasını ağızlarına alıyolar.

Birisi de kalkmış hondanın düşük cc motorlarını listelemiş.Kardeşim kinetic minetic bunlar tedavülden kalkalı nice zaman olmuş siz ayakta mı uyuyosunuz.İşte o listelediğiniz motorlar en fazla 1-2 sene daha ikinci el olarak piyasada dolaşır , sonra da temizini bulmak imkansız olur.Ondan sonra da düşük cc motor üretemiyen honda bu ülkede kepenk kapatır.Aha buraya yazıyorum.Geçen sene hondanın Türkiyede satılacak modeli yok , kimseye motor satamıyoruz diye ağlıyan honda bayisinin yerinde bu sene yeller esiyo.Yavaş yavaş hepsi kapanacak.Esen Taiwan rüzgarı caponları silip süpürecek.Aklınızı başınıza alın.Bırakın bu capon fanatikliğini.İleri görüşlü olun.
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
Marka fanatikliği konusunda sana katılıyorum.Herhangi bir markanın fanatiği olmaya gerek yok.Hangisi işimize geliyorsa onu tercih etmemiz lazım.

Honda, vespa, yamaha gibi markalar kendini ispat etmiş markalar.Bunlardan zaten şüphemiz yok.Ancak kymco'da iyi bir marka.Bence bu markada artık kendini ispat etti.Hangisi daha iyi konusu değil de olaya fiyat performans açısından bakmak lazım.Bu sayılan markalar, kymco da dahil, insan gibi kullanılır düzgün bakımları yapılırsa rahatlıkla 100 bini görür. o yüzden hangisi hesaplı yada hangi özellikleri var ona göre tercih yapmak lazım.Honda küçük hacimde neden bitecek, kepenk kapatıp gidecek onu anlamadım yalnız.Adam en çok para kazandığı segmenti neden bıraksın? :silent:
Bununla ilgili bilgin varsa gerçekten merak ettim.Tek bir bayiye bakarak değil herhalde bu çıkarım.Mesela buradaki bayide millet sıraya girdi. Ama dediğin gibi ortada motor falan yok hakikaten. Bilindiği gibi Japonya'da tarihe geçecek büyüklükte bir deprem oldu ve nükleer sızıntı kabusu yaşanıyor.Adamlar halen can derdindeler. Bayide motor olmamasının bununla da ilgisi vardır mutlaka.Her ne kadar küçük hacimli motorları Çin'de ürettiyor olsalar da yine de tüm sürecin işleyişi açısından mutlaka etkilenmiştir.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
bu işi en iyi bws yapar 2 zamanlı 9 ps :D:D yıllarca da eskitemez zaten başka bişey olsa dayanamaz bukadar yüke bukadar zaman ama ıspattı ortada işte teşekkrler arkadaşım emeğine sağlık şurdaki bi iki palavracıyı haksız çıkarmakta seninde emeğin olmuş oldu daha da konuşmazlar :queen::queen:heralde

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:39 ----------

ben de bws kullandım 8000 km ve hiç sanayiye gitmedim ampul bile değiştirmedim tek masrafı benzini o da standart hepsinin olduğu kadar çok falan yaktığı yoktu dağ bayır demedim artçısız binmedim 100 kilo artçıyla 70-80km yola gittim dağa bile çıktım dağ yolundan tabi :D:D :D taş gibi makine kendi sınıfının en iyisi bence

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:43 ----------

marka fanatiği değiliz biz iyi olan bütün markaların destekçisiyiz kötünün reklamını yapılsın insanlar kandırılsın istemeyiz




sevgili arkadaşım :) öncelikle resimleri yüklerken konu sahibi arkadaşa fikir olsun amaçlı bu resimleri yükledim amacımız yardımcı olmak :)

kimseyi palavracı olarak lense etmek değil birbirimizi kırmayalım ,gereksiz tartışmalara luzum yok diye düşünüyorum ,

dedim ya herkez kullandığı aleti bilir , ben kymco kullanmadım onun için onun hakkında yorum yapmam yersiz olur ancak kullandığım makinalar hakkında mekanik bilgi verebilirim herkez gibi :)

benim kullandığım motosikletim hondadır cbf 150 fakat recebin (amonra)söylediklerini ise yabana atmıyorum ... kardeşim bas bas bağırıyor demekki var adamın bir bildiği diye düşünüyorum , bu arada 2 tane cbf 1 bws, 1 ybr kullandım bence hepside kendi sınıfında güzel makinalar :)

diyorum ya cyımco ya da alıcı gözle bakıp binmedikten sonra yorum yapamam iyi forumlar dilerim....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:19 ----------

Yahu ortada 2 tane taşısa olmaz mı? Üçüncüyü niye taşıyor yada nasıl taşıyor ben onu anlamadım? :silent: Su servisi zaten sınırlı küçük bir alanda yapılıyor.Fazladan 1 tur daha atsa iflas mı ederler? Ben bu işin bokunu çıkardıklarını düşünüyorum.Yuh ya! İlla 6 tane taşıması gerekiyorsa benim bir tavsiyem var.

Oturduğu yerin iki yanına da demir yaptırsın, sağlı sollu 2 tanesini oraya koysun.Ortaya hiç olmazsa 1 tane alır. Motoru daha rahat kullanır.Demirin altı arka sürücü ayaklığında dayanacak,i oradan destek alacak.Sürücüye bakan tarafı kapalı olacak, dışarı bakan tarafı açık.Damacanayı koyduktan sonra düşmesin diye kancalı demir bir çubuk yapılır.Hani kapılarda olur ya kapıyı kapatınca arkadan kancayı takarsın, onun gibi.

Yalnız arkadaki demirin 60 kilo taşıması iyiymiş hakikaten. Ortaya da damacana koymasa ani kalkışta takla atar. :mrgreen:



:) ben olsam bende o kadar yükemem mokunu çıkartırmı çıkarmazmı o kadarına yorum yapamayacağım :)

ancak geçenlerde balkonda hava almaya çıktığımda binamızın önünden geçerken yere öyle bir çakıldıki allah dedim :) bidonlar her bir tarafa dağıldı :)

sonra kalktı bir silkelendi ,motoru kaldırdı bidonları topladı gene kuduz gibi yardıra yardıra gitti:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:33 ----------

Şu makaraya sarmaya çalışan coolizma mısın nesin senin cbf150'nin yağ çubuğunu kontrol etmekten bıkmadın mı artık.Acaba bugün kaç gram yağ eksiltti diye her gün kontrol etmekten paranoyak olur insan.Ben en son yağ değiştirmeye az kalmıştı bi bakayım dedim acaba eksiltme var mı?Gram yağ eksiltme yok.Gözünü seveyim kymco seni bilmeyenler ne işkenceler çekiyo haberleri yok.Hondanın yağ eksilten motorlarına biniyolar.Yalama yapacaklar yağ çubuğunu her gün kontrol etmekten.Sonra da kymco markasını ağızlarına alıyolar.

Birisi de kalkmış hondanın düşük cc motorlarını listelemiş.Kardeşim kinetic minetic bunlar tedavülden kalkalı nice zaman olmuş siz ayakta mı uyuyosunuz.İşte o listelediğiniz motorlar en fazla 1-2 sene daha ikinci el olarak piyasada dolaşır , sonra da temizini bulmak imkansız olur.Ondan sonra da düşük cc motor üretemiyen honda bu ülkede kepenk kapatır.Aha buraya yazıyorum.Geçen sene hondanın Türkiyede satılacak modeli yok , kimseye motor satamıyoruz diye ağlıyan honda bayisinin yerinde bu sene yeller esiyo.Yavaş yavaş hepsi kapanacak.Esen Taiwan rüzgarı caponları silip süpürecek.Aklınızı başınıza alın.Bırakın bu capon fanatikliğini.İleri görüşlü olun.

recep ne iş yaaaaaa:cherry: ulen hondadan soğuttun bizi yavvvv:cherry:

şu kıyımcoyu görmeye gelecem valla :cherry:

beni gaza getirme yarın basar gelirim öle bir çayada tav olmam bilesin yanında ayranda içerim ona göre :cherry::queen:
 
Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
611
bence motorun markası ne olursa olsun yanına sepet taktır. çünkü üzerindeki yük ikitekerin dengesini çok çabuk bozuyor. sepet taktırırsan hem daha az tehlikeli olur hemde daha çok yük taşırsın..
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
su işinde kendini kanıtlamış hakkını tepe tepe vermiş sürücüsü ile beraber 11 suyu tek seferde taşıyabilen efsaneler arasında yerini almış tek motor HONDA ACTİVA 100 dür....
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
Şu makaraya sarmaya çalışan coolizma mısın nesin senin cbf150'nin yağ çubuğunu kontrol etmekten bıkmadın mı artık.Acaba bugün kaç gram yağ eksiltti diye her gün kontrol etmekten paranoyak olur insan.Ben en son yağ değiştirmeye az kalmıştı bi bakayım dedim acaba eksiltme var mı?Gram yağ eksiltme yok.Gözünü seveyim kymco seni bilmeyenler ne işkenceler çekiyo haberleri yok.Hondanın yağ eksilten motorlarına biniyolar.Yalama yapacaklar yağ çubuğunu her gün kontrol etmekten.Sonra da kymco markasını ağızlarına alıyolar.

Birisi de kalkmış hondanın düşük cc motorlarını listelemiş.Kardeşim kinetic minetic bunlar tedavülden kalkalı nice zaman olmuş siz ayakta mı uyuyosunuz.İşte o listelediğiniz motorlar en fazla 1-2 sene daha ikinci el olarak piyasada dolaşır , sonra da temizini bulmak imkansız olur.Ondan sonra da düşük cc motor üretemiyen honda bu ülkede kepenk kapatır.Aha buraya yazıyorum.Geçen sene hondanın Türkiyede satılacak modeli yok , kimseye motor satamıyoruz diye ağlıyan honda bayisinin yerinde bu sene yeller esiyo.Yavaş yavaş hepsi kapanacak.Esen Taiwan rüzgarı caponları silip süpürecek.Aklınızı başınıza alın.Bırakın bu capon fanatikliğini.İleri görüşlü olun.

ya senin gibi boş konuşanların aklına bakıp benm de içime kurt düşmştü yağ eksiltme muhabbeeti.ben ilk 1000 bakımında bile 1 gram yağ eksiltmeyen motorumdan şüphe etmiştim ama boşa çıktı.sen kaçtane cbf eskittin de çok bilmişlik yapıyosun :D:D tedavülden kalktı dediğin kinetic kadar kullan o kymco yu ondn sonra küçümse bütün dünya tanımış sen tanımasan nolur sen hondayı aşşağlasan nolur kuzum :D:D param buna yetti de amenna ama eğer çamur atçaksan da akıllı mantıklı şeyler at ortya güldürme kendine milleti..:D:D

o saydığım 13 modelin sadece biri satışta yok gerisinin hepsinin sıfırı bayilerde zaten doğru bişey söylesen oturup ağlıycam :D:D

honda anes te adamlar beğenmediğiniz spacy i toplamaya yetişemiyo pizzacılar lahmacuncular luyruğa girmiş.adamlara 100 tane cbf verseler 1 ay sürmez hepsi biter benm motor toplanana kadr yanımda en az 4-5 kişi aradı varmı elinizde diye...
ne ıspatı var ne kanıtı atıyosun kol gibi recep :queen::queen:

bi rivayete göre diye başlayan cümlelerini kendine sakla bak hondacıların içi rahat sen kendi motorunu düşün bakalım 2 sene sonra parçasını nerde bulcann:queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:24 ----------

su işinde kendini kanıtlamış hakkını tepe tepe vermiş sürücüsü ile beraber 11 suyu tek seferde taşıyabilen efsaneler arasında yerini almış tek motor HONDA ACTİVA 100 dür....

dostum herkes neyin ne olduğunu biliyo boşver :) birileri çok pişman sanırım japon fanatiği deyip iftira atsa da bütün dünya kabullenmiş 2 istisna ne demiş kimin umrunda :):):):):):):):):):):):) ı love honda:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2011
Mesajlar
8
selam arkadaşlar uye yenı oldum.olmamadakı amaçta bı motor olmamdır.izmirde bir tane honda bali buldum almak istiyorum ama motorları tanımıyorum ve su işi yapıyorum ve bolgemde çok rampa var .honda bali de iki zamanlı olduğu için şişme yaparmı diye merak ediyorum.ayrıca yakıt olarak ne kadar yakar bende bir tanede today 50 cc var bununla kıyasladığımızda aradakı fark ne kadar olur.yardımcı olursanız sevinirim
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
selam arkadaşlar uye yenı oldum.olmamadakı amaçta bı motor olmamdır.izmirde bir tane honda bali buldum almak istiyorum ama motorları tanımıyorum ve su işi yapıyorum ve bolgemde çok rampa var .honda bali de iki zamanlı olduğu için şişme yaparmı diye merak ediyorum.ayrıca yakıt olarak ne kadar yakar bende bir tanede today 50 cc var bununla kıyasladığımızda aradakı fark ne kadar olur.yardımcı olursanız sevinirim

yakıt fazla farketmez az fazla da olsa gücüyle onu telafi edicektir fazlasıyla.şişme falan yapmaz garanti verebilirim bi 2 zamanlı delisi olarak yazın sıcağında 2 kişiyle 150 km yol gittiğimde şişerdi şişçek olsa :) gözün kapalı alabilirsin yani çinlilere bulaşma da neyaparsan yap

şimdi herkese marka fanatiği diyen kymco fanatikleri atlıycak alakası olmayan şeylerle seni vazgeçirmeye çalışıp aldıklarına pişman oldukları motorlarından sana da aldırıp kendileriyle birlikte rezil olmanı istiyceklerdir sen kulak asma fazla konuşr konuşur susarlar ne derlerse he he öyle de ;):)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosiklet ile yük tasimak hem tehlikeli hemde yasak zaten.
Normalde o görüntü gözüme hic hos gelmiyor.
Ama madem mecbur hissediyorsun kendini Triportör gibi bişey al bari.
Hem fiyat olarak uygun, hemde canina yazik olmasin.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Tacizlerinize kulak asmıyorum.Sonra bana edilen hakaretler görülmeyip , benim verdiğim karşılıklar nedeniyle , başkalarına hakaret etmekten banlanıyorum.Beni banlayan admine de teessüf ediyorum.İyi okusun konuları.Önce kim hakaret etmiş , sonra kim ağzının payını vermiş.Hyundai konularına girmeyelim.Hangi arabanın satış rakamları nedir isteyen araştırır bulur.Ondan sonra konuşur.Aklın yolu bir.Herkes en mantıklısını alıyo.Ben de öyle yaptım.Siz yapamıyosanız o sizin probleminiz.

Hala daha motosiklet konusunda yeni bir çağa girilirken çağın gerisinde kalıp honda fanatikliği yapanlar var.Hondanın 1 tane scooterı var.O da 150cc'lik bir pisicik , ufacık motor.Bu hondanın pisiciğine 6 bin TL vermiş malum şahıs bilmiyor ki kymco'nun 6 bin TL'ye kadar 5 farklı modeli var.Hala daha kalkmış kymco'ya su damacanası sığdıramazsın diyor.Kendisine acilen bir kymco bayiine uğramasını ve kendi pisiciğiyle kymco'nun modellerini karşılaştırmasını tavsiye ediyorum.Özelllikle people s modelini görünce ağzı açık kalacaktır eminim.Bi de gitsin honda bayiine (Tabi hala daha kepenk kapatmamış bayi bulabilirse).Bakalım orada motor bulabilecek mi?Motor satamadıkları için ellerinde hiç yok.Sipariş üzerine getiriyolar.Eğer Türkiye'den 100 tane sipariş olursa gemiyle gümrükten geçirip satıyolar.Bunun içinde alıcılarını aylarca bekletiyolar.Satacağına inanan bi firma böyle yapar mı?Doldurur gemilere her bayiye yollar.600cc maxiscooter alıcam diyen birine gözü kapalı Honda swt600 al derdim ama malesef honda alt cc'lerde ölü vaziyette.

Ersin kardeşim sen kimseyi dinleme.Milattan kalma bws activa gibi motorlara bakma bile.Kymco'nun sitesine gir."100 bin km keyfini sürün" diyo.Daha şimdiye kadar da arıza çıkaran kymco duymadık.Sen git yarın bi kymco bayisine seç beğen al.Ömürlük motor olur senin için.

Şu makaraya sarmaya çalışan coolizma mısın nesin senin cbf150'nin yağ çubuğunu kontrol etmekten bıkmadın mı artık.Acaba bugün kaç gram yağ eksiltti diye her gün kontrol etmekten paranoyak olur insan.Ben en son yağ değiştirmeye az kalmıştı bi bakayım dedim acaba eksiltme var mı?Gram yağ eksiltme yok.Gözünü seveyim kymco seni bilmeyenler ne işkenceler çekiyo haberleri yok.Hondanın yağ eksilten motorlarına biniyolar.Yalama yapacaklar yağ çubuğunu her gün kontrol etmekten.Sonra da kymco markasını ağızlarına alıyolar.

Birisi de kalkmış hondanın düşük cc motorlarını listelemiş.Kardeşim kinetic minetic bunlar tedavülden kalkalı nice zaman olmuş siz ayakta mı uyuyosunuz.İşte o listelediğiniz motorlar en fazla 1-2 sene daha ikinci el olarak piyasada dolaşır , sonra da temizini bulmak imkansız olur.Ondan sonra da düşük cc motor üretemiyen honda bu ülkede kepenk kapatır.Aha buraya yazıyorum.Geçen sene hondanın Türkiyede satılacak modeli yok , kimseye motor satamıyoruz diye ağlıyan honda bayisinin yerinde bu sene yeller esiyo.Yavaş yavaş hepsi kapanacak.Esen Taiwan rüzgarı caponları silip süpürecek.Aklınızı başınıza alın.Bırakın bu capon fanatikliğini.İleri görüşlü olun.




beyler foruma girdim bir baktım ki anam resital gene başlamış dedim...
ama bu gun büyük gün balon patlatma günü ben bu amonra34 nicki kişinin ne dediğini anlayamıyorum anlıyan varmı????
1.kymco dediği markanın sizde şahitsinizki hiç bir 200 cc si performans olarak ps150 i etmez bana bitane 200 lük kymco göstersene ps150 den güçlü:p vede utanmadan hondanın fiyatından daha yukarıda
2.kymco dediğin markanın 125 lik scooterınla 200 cclik scooterının arasında 1 hp var vede 200 ccliği daha az yakıyo ben demiyorum forumdaki arkadaşlar bas bas bağırıyo :queen:

ama asıl bomba arkadaşlar malumunuz ne kullanıyorsa onu met eden bir arkadaşımız hondaya her fırsatta yağ yakan eksilten 5 para etmez bir motor diyen arkadaş bakın bakalım daha öncesinde ne yazmış..:queen::queen:

23kxi1g.jpg

kaynağı:
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/85938-2011-honda-cbf-150-a-3.html

kendisi kim deyorki yağ yakıyo diye demiş ahahahah:queen: bedavaymış piyasaya göre honda baksanıza neler neler dediği motor markasına şimdi demediğini bırakmıyor :queen::queen: arkadaşlar bu sözlerden sonra ben ne diyeyim...:farao:



neyse activa işte budur ilavesizken taşıma kapasitesi:p
sucuar2.jpg
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134



konuyu açan sevgili arkadaşım yavvv vallaha harbi resital oldu bu iş :):queen:

sen bul böyle bir tane evraklarında sorun olmasın ama getir bana , ona ben bir okuyup üfleyeyim sihirli değneğimle bir dokunuşta bulunayım adam edeyim :) boş ver motosiklet işini vazgeç yoksa kavga çıkacak birazdan :cherry: :queen:


















yada gel kardeşine sana özel su taşımak için yeni bir araç tasarlayayım ve bunu hayata geçirelim ben sana deaha ne diyeyim :):)
 
Katılım
20 May 2011
Mesajlar
10
motoru hala almadım arkadaşlar. bahsettiğiniz markalardan sadece kymco ya bakma imkanım oldu sadece. avcılar bayisinde sanırım bütün modeller yok. bana uygun bir model bulamadım.

bir arkadaş sym demişti. bugün o motora da bakacağım.

henüz hondanın spacy modelinide görmedim. onuda en kısa sürede görmek istiyorum. en iyi kararı vermek lazım.

piyanist_irf kardeş. eğer yerin bana yakınsa görüşebiliriz. bana mantıklı geldi söylediklerin :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
motoru hala almadım arkadaşlar. bahsettiğiniz markalardan sadece kymco ya bakma imkanım oldu sadece. avcılar bayisinde sanırım bütün modeller yok. bana uygun bir model bulamadım.

bir arkadaş sym demişti. bugün o motora da bakacağım.

henüz hondanın spacy modelinide görmedim. onuda en kısa sürede görmek istiyorum. en iyi kararı vermek lazım.

piyanist_irf kardeş. eğer yerin bana yakınsa görüşebiliriz. bana mantıklı geldi söylediklerin :)

sevgili arkadaşım sana olduğu gibi tüm mt dostlarına kapım her zaman açıktır işin şakası bir yana araba yapmak vs. alacağın motosiklete suları yerleştirmek için aparatlara ihtiyacın olacak doğrumu ?

ben kocaeli karamürseldeyim buyur gel başım üstüne yardımcı olmaya çalışırım öle para pul gibi olayları kafana takma işim olmaz ... bu işileri severim ancak gereken malzemeyi alırsın birlikte yaparız bir şeyler ,

profilimde telim mevcut...:cat:
 
Katılım
20 May 2011
Mesajlar
10
Cygnus X modelini tavsiye ettiler. ayak koyduğumuz yerin koltukla arası biraz daha genişmiş. ancak bu taşıma işi için nasıl olur bilmiyorum tabi. bunuda inceleyeceğim.

bide son bir fikir olarak bir şey sormak istiyorum. sym ye bakıcam bugün. bu motor için net yorum yapabilecek bir arkadaş varmı.
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
beyler foruma girdim bir baktım ki anam resital gene başlamış dedim...
ama bu gun büyük gün balon patlatma günü ben bu amonra34 nicki kişinin ne dediğini anlayamıyorum anlıyan varmı????
1.kymco dediği markanın sizde şahitsinizki hiç bir 200 cc si performans olarak ps150 i etmez bana bitane 200 lük kymco göstersene ps150 den güçlü:p vede utanmadan hondanın fiyatından daha yukarıda
2.kymco dediğin markanın 125 lik scooterınla 200 cclik scooterının arasında 1 hp var vede 200 ccliği daha az yakıyo ben demiyorum forumdaki arkadaşlar bas bas bağırıyo :queen:

ama asıl bomba arkadaşlar malumunuz ne kullanıyorsa onu met eden bir arkadaşımız hondaya her fırsatta yağ yakan eksilten 5 para etmez bir motor diyen arkadaş bakın bakalım daha öncesinde ne yazmış..:queen::queen:

23kxi1g.jpg

kaynağı:
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/85938-2011-honda-cbf-150-a-3.html

kendisi kim deyorki yağ yakıyo diye demiş ahahahah:queen: bedavaymış piyasaya göre honda baksanıza neler neler dediği motor markasına şimdi demediğini bırakmıyor :queen::queen: arkadaşlar bu sözlerden sonra ben ne diyeyim...:farao:



neyse activa işte budur ilavesizken taşıma kapasitesi:p
sucuar2.jpg



ALLAHIMM BU NASIL Bİ UTANÇÇ NASIL Bİ REZALETTTTTTTTTTTT :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen: ARTIK HİÇ KONUŞŞMAZ BENCEEEE :queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst