Yahu ortada 2 tane taşısa olmaz mı? Üçüncüyü niye taşıyor yada nasıl taşıyor ben onu anlamadım? :silent: Su servisi zaten sınırlı küçük bir alanda yapılıyor.Fazladan 1 tur daha atsa iflas mı ederler? Ben bu işin bokunu çıkardıklarını düşünüyorum.Yuh ya! İlla 6 tane taşıması gerekiyorsa benim bir tavsiyem var.
Oturduğu yerin iki yanına da demir yaptırsın, sağlı sollu 2 tanesini oraya koysun.Ortaya hiç olmazsa 1 tane alır. Motoru daha rahat kullanır.Demirin altı arka sürücü ayaklığında dayanacak,i oradan destek alacak.Sürücüye bakan tarafı kapalı olacak, dışarı bakan tarafı açık.Damacanayı koyduktan sonra düşmesin diye kancalı demir bir çubuk yapılır.Hani kapılarda olur ya kapıyı kapatınca arkadan kancayı takarsın, onun gibi.
Yalnız arkadaki demirin 60 kilo taşıması iyiymiş hakikaten. Ortaya da damacana koymasa ani kalkışta takla atar. :mrgreen:
Oturduğu yerin iki yanına da demir yaptırsın, sağlı sollu 2 tanesini oraya koysun.Ortaya hiç olmazsa 1 tane alır. Motoru daha rahat kullanır.Demirin altı arka sürücü ayaklığında dayanacak,i oradan destek alacak.Sürücüye bakan tarafı kapalı olacak, dışarı bakan tarafı açık.Damacanayı koyduktan sonra düşmesin diye kancalı demir bir çubuk yapılır.Hani kapılarda olur ya kapıyı kapatınca arkadan kancayı takarsın, onun gibi.
Yalnız arkadaki demirin 60 kilo taşıması iyiymiş hakikaten. Ortaya da damacana koymasa ani kalkışta takla atar. :mrgreen:




