- Katılım
- 6 Mar 2009
- Mesajlar
- 232
- Konu Yazar
- #1
Herkese selamlar.
Motorumu anca adam edebildigim icin gezilerime yeni baslayabiliyorum. Normalde hergun gunde sehir ici 100-150 km yapiyorum ama sadece fotograf cekme imkanim olan bu ufak gezimi baslangic olarak sayin =)
Herseyden once baslangic olarak sorunlu olan on fren balatalarimi degistiriyorum ve bir onceki konuda yasadigim elektrik sorununa umitsiz olarak goz atiyorum ama sorun sadece cok basit bir kisa devre cikiyor ve onu direk cozuyorum.
Cok zamandir degismeyen kayisimi bir onceki gun degistirmistim buda onceki kayisin hali. (O eski kayisa kurban olayim yenisi 400 km sonra yolda koptu hemen eskisini taktim yoksa yolda kalmistim
)
Teknik olarak motorumu yola hazirladiktan sonra dedim birde guzel bi yikatim tertemiz olsun
Ve motoru essek gibi yukledik yola haziriz.
Depoyu fulleyelim
Depoyu fulledikten sonraki km miz. Benzin gostergesi calismiyor her hafta garanti 1 kere benzin bittigi icin yolda kaliyorum
Yola cikiyoruz ama hemen 5 dk sonra inceden yagmur atistiriyor ama benim icin hic sorun degil
Yoldan birkac goruntu
Ve kamp yapacagimiz ilceye variyoruz. Bunlarda ilce merkezinden birkac goruntu.
Postahane
Eski ve guzel bir kilise
Ucsuz bucaksiz ormanda cadirimizi kurcak yer ariyoruz. Tabii scooterla biyere kadar, kum ve dik yokusa tirmanamiyoruz
Ve cadiri kurcak yere karar verip duruyoruz
Cok yorgun oldugumuz icin direk yatiyoruz artik yarina yemek yeriz diye kiz arkadasim direk uyuyup kaliyor ama beni uyku tutmuyor.
Bunlarda kiz arkadasim uyurken gece bana eslik eden arkadaslarim
Guzel bir gune kus sesleri esliginde gunaydin.
Kahvalti icin atesimizi hazirlayalim
Atesi yellemek icin sagi sou ariyorum en mantiklisi bunu akunun kapagini buluyorum
Etraftan birkac fotograf.
Etlerimiz siste mangala hazir
Etler hazir sayilir
Yemegin agirligiyla uyuyup kalmisim
At-avrat-silah hepsi tamam
Asil daha kalmaya niyetliydik ama kiz arkadasin patron ariyor ve acil Kieve donmemiz gerekiyor. Apar topar toplaniyoruz.
Donus yolu
Yanimizda artan etlerle yolda kopekleri besliyorum
Ve kazasiz belasiz eve variyoruz
Km olarak kisa bir gezi oldu fakat yakinda ayni motorla cok uzun yollara cikma planim var
Ve internete eklenmeyi bekleyen bundan birazdaha uzun tamamanmis bir gezim daha var yanliz zamanim pek yok henuz yakin zamanda onuda ekleyecegim.
Sadece ingilizce karakterlerle yazdigim icin kusura bakmayin.
Ayrica sen ne bicim adamsin senin niye plakan yokta demeyin burdaki kanunlara gore 50cc motorlar 1 temmuza kadar hala plakasiz kullanilabiliyor
Herkese iyi gezmeler...
Motorumu anca adam edebildigim icin gezilerime yeni baslayabiliyorum. Normalde hergun gunde sehir ici 100-150 km yapiyorum ama sadece fotograf cekme imkanim olan bu ufak gezimi baslangic olarak sayin =)
Herseyden once baslangic olarak sorunlu olan on fren balatalarimi degistiriyorum ve bir onceki konuda yasadigim elektrik sorununa umitsiz olarak goz atiyorum ama sorun sadece cok basit bir kisa devre cikiyor ve onu direk cozuyorum.
Cok zamandir degismeyen kayisimi bir onceki gun degistirmistim buda onceki kayisin hali. (O eski kayisa kurban olayim yenisi 400 km sonra yolda koptu hemen eskisini taktim yoksa yolda kalmistim
Teknik olarak motorumu yola hazirladiktan sonra dedim birde guzel bi yikatim tertemiz olsun
Ve motoru essek gibi yukledik yola haziriz.
Depoyu fulleyelim
Depoyu fulledikten sonraki km miz. Benzin gostergesi calismiyor her hafta garanti 1 kere benzin bittigi icin yolda kaliyorum
Yola cikiyoruz ama hemen 5 dk sonra inceden yagmur atistiriyor ama benim icin hic sorun degil
Yoldan birkac goruntu
Ve kamp yapacagimiz ilceye variyoruz. Bunlarda ilce merkezinden birkac goruntu.
Postahane
Eski ve guzel bir kilise
Ucsuz bucaksiz ormanda cadirimizi kurcak yer ariyoruz. Tabii scooterla biyere kadar, kum ve dik yokusa tirmanamiyoruz
Ve cadiri kurcak yere karar verip duruyoruz
Cok yorgun oldugumuz icin direk yatiyoruz artik yarina yemek yeriz diye kiz arkadasim direk uyuyup kaliyor ama beni uyku tutmuyor.
Bunlarda kiz arkadasim uyurken gece bana eslik eden arkadaslarim
Guzel bir gune kus sesleri esliginde gunaydin.
Kahvalti icin atesimizi hazirlayalim
Atesi yellemek icin sagi sou ariyorum en mantiklisi bunu akunun kapagini buluyorum
Etraftan birkac fotograf.
Etlerimiz siste mangala hazir
Etler hazir sayilir
Yemegin agirligiyla uyuyup kalmisim
At-avrat-silah hepsi tamam
Asil daha kalmaya niyetliydik ama kiz arkadasin patron ariyor ve acil Kieve donmemiz gerekiyor. Apar topar toplaniyoruz.
Donus yolu
Yanimizda artan etlerle yolda kopekleri besliyorum
Ve kazasiz belasiz eve variyoruz
Km olarak kisa bir gezi oldu fakat yakinda ayni motorla cok uzun yollara cikma planim var
Sadece ingilizce karakterlerle yazdigim icin kusura bakmayin.
Ayrica sen ne bicim adamsin senin niye plakan yokta demeyin burdaki kanunlara gore 50cc motorlar 1 temmuza kadar hala plakasiz kullanilabiliyor
Herkese iyi gezmeler...