14/15.05.2011 50cc scooter ile dag orman cadir kamp

Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
232
Herkese selamlar.
Motorumu anca adam edebildigim icin gezilerime yeni baslayabiliyorum. Normalde hergun gunde sehir ici 100-150 km yapiyorum ama sadece fotograf cekme imkanim olan bu ufak gezimi baslangic olarak sayin =)

Herseyden once baslangic olarak sorunlu olan on fren balatalarimi degistiriyorum ve bir onceki konuda yasadigim elektrik sorununa umitsiz olarak goz atiyorum ama sorun sadece cok basit bir kisa devre cikiyor ve onu direk cozuyorum.
dsc02115y.jpg


Cok zamandir degismeyen kayisimi bir onceki gun degistirmistim buda onceki kayisin hali. (O eski kayisa kurban olayim yenisi 400 km sonra yolda koptu hemen eskisini taktim yoksa yolda kalmistim :) )
dsc02116v.jpg


Teknik olarak motorumu yola hazirladiktan sonra dedim birde guzel bi yikatim tertemiz olsun :)
dsc02117j.jpg


Ve motoru essek gibi yukledik yola haziriz.
dsc02124zp.jpg


Depoyu fulleyelim
dsc02128om.jpg


Depoyu fulledikten sonraki km miz. Benzin gostergesi calismiyor her hafta garanti 1 kere benzin bittigi icin yolda kaliyorum :)
dsc02129i.jpg


Yola cikiyoruz ama hemen 5 dk sonra inceden yagmur atistiriyor ama benim icin hic sorun degil:)
dsc02130l.jpg


Yoldan birkac goruntu
dsc02131a.jpg

dsc02133i.jpg

dsc02137rc.jpg

dsc02138p.jpg


Ve kamp yapacagimiz ilceye variyoruz. Bunlarda ilce merkezinden birkac goruntu.
dsc02143o.jpg

Postahane
dsc02144id.jpg

dsc02145lg.jpg

dsc02146cr.jpg

dsc02150e.jpg

dsc02149rl.jpg

dsc02151f.jpg

dsc02153w.jpg

dsc02154gp.jpg

dsc02155z.jpg

dsc02160p.jpg

Eski ve guzel bir kilise
dsc02163w.jpg

dsc02164j.jpg


Ucsuz bucaksiz ormanda cadirimizi kurcak yer ariyoruz. Tabii scooterla biyere kadar, kum ve dik yokusa tirmanamiyoruz :)
dsc02165fb.jpg


Ve cadiri kurcak yere karar verip duruyoruz
dsc02168mz.jpg

dsc02170c.jpg

dsc02171g.jpg

dsc02174p.jpg


Cok yorgun oldugumuz icin direk yatiyoruz artik yarina yemek yeriz diye kiz arkadasim direk uyuyup kaliyor ama beni uyku tutmuyor.
Bunlarda kiz arkadasim uyurken gece bana eslik eden arkadaslarim :)
dsc02177fx.jpg


Guzel bir gune kus sesleri esliginde gunaydin.
dsc02178qk.jpg


Kahvalti icin atesimizi hazirlayalim
Atesi yellemek icin sagi sou ariyorum en mantiklisi bunu akunun kapagini buluyorum:)
dsc02180s.jpg

Etraftan birkac fotograf.
dsc02181r.jpg

dsc02184gr.jpg

Etlerimiz siste mangala hazir
dsc02187.jpg

dsc02188fz.jpg

dsc02191q.jpg

Etler hazir sayilir
dsc02192y.jpg

Yemegin agirligiyla uyuyup kalmisim
dsc02193c.jpg

At-avrat-silah hepsi tamam:)
dsc02196tp.jpg

Asil daha kalmaya niyetliydik ama kiz arkadasin patron ariyor ve acil Kieve donmemiz gerekiyor. Apar topar toplaniyoruz.
dsc02197c.jpg

Donus yolu
dsc02198y.jpg

dsc02200z.jpg

dsc02201fn.jpg

Yanimizda artan etlerle yolda kopekleri besliyorum
dsc02205g.jpg

Ve kazasiz belasiz eve variyoruz
dsc02208s.jpg

Km olarak kisa bir gezi oldu fakat yakinda ayni motorla cok uzun yollara cikma planim var:) Ve internete eklenmeyi bekleyen bundan birazdaha uzun tamamanmis bir gezim daha var yanliz zamanim pek yok henuz yakin zamanda onuda ekleyecegim.

Sadece ingilizce karakterlerle yazdigim icin kusura bakmayin.
Ayrica sen ne bicim adamsin senin niye plakan yokta demeyin burdaki kanunlara gore 50cc motorlar 1 temmuza kadar hala plakasiz kullanilabiliyor:)
Herkese iyi gezmeler...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
358
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tam bir macera..Çok harika bir kamp olmuş..Eksiği yok fazlası çok..:)Gerçekten cesaret ister..
Yolunuzun açık olması dileği ile...
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Hep gene doğa :) ben de her sene sahile kuruyorum çadırımı dalga ve kuş sesleriyle uyanmanın tadı başka... Diğer gezilerin fotolarını da isteriz. Poşta yı okuyunca dedim bizden :)
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
Güzel gezi olmuş dostum :mrgreen: doğa,ortam çok güzel..
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
gezi ve resimler güzelde , motorunu o dağ başında niye arka tekerinden kitledin....
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Süper.... Herşey harika... :rendeer::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst