- Katılım
- 4 Ocak 2010
- Mesajlar
- 145
sayın kenrox bu egzozu ilk taktırdıgımda takan arkadas oldukca profseyonel di hatta kendisi cross yarışcısı. bana performansda cok az bi düsme oldugunu söyledi düsük devirlerde ama " bunu sen farkedemezsin" demişti. yani oldukca kabul edilebilir bi düzeyde. ben su an orjinalleri taktım sanki dragla aynı gibi bi fark anlayamadım. ama felsefenin motor karburatörlü onda nasıl bi tepki verecek bilemiyorumda onunu çözümü benmkine göre daha kolay ufak bi jet-kit olayı işini çözer eger bi sorun olursa.
ses olayına gelince satma sebebim o zaten
sesle basemededigim için
daha dorusu bi tepki cekmedim ama küçük bi şehirde yasadıgım için utanıyodum gaza basmaya cekiniyodum.
felsefe abi evet kask o. baska markalarında bu tarz kaskları var incele istersen ama sonucta harley daha cok bu tarza yönelik üretim yaptıgı icin bu çeşitlerden bulmak daha kolay harleyde.
ses olayına gelince satma sebebim o zaten
felsefe abi evet kask o. baska markalarında bu tarz kaskları var incele istersen ama sonucta harley daha cok bu tarza yönelik üretim yaptıgı icin bu çeşitlerden bulmak daha kolay harleyde.
Son düzenleme: