- Katılım
- 13 Nis 2010
- Mesajlar
- 5,448
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar benim 125zn yi yarın almaya geliyolar :salut:
şimdi vitesli bir motora geçmeyi düşünüyorum ama bu sefer biraz kalıplı bişey olsun istiyorum.
Tiger 250 ye baktım bugün üstüne oturdum tam bana göre gibi geldi hatta baya temizdi diyebilirim ama 2800tl
Mct250 lere baktım ama onlarda çok alçak (cruiser olduğundan :queen
ve biraz küçük
Aslında Tiger250 tam bana göre bir motor ama ben motorsuz kalmak istemiyorum gidip ilk bindiğimi alabilirim:queen:
Sizin tavsiye edebilceğiniz 2000tl ye kadar olan motor varmıdır yada mct vs tiger ikileminde hangisini tavsiye edersiniz biraz daha bekleyip ucuz ve temiz bir tigermı bulayım?
Hangi tarz motor istiyosun diyosanız aslında supersport seviyorum ama şuanda maddi durum nedeniyle cruiser lara yönelmiş durumdayım cbf ve ybr gibi commuter tarzda motorlarda hoşuma gitmiyor
cross da olabilir diyorum ama işe gidip gelirkende kullanacağım için %60 asfalt kullanımıyla pek mantıklı gelmiyor.
Bu arada boy 1.83 kilo 70
MT Bana motor bul:queen::queen::queen:
Düzeltme:Başlıkta ''nası'' kelimesine ''l'' harfi ve ''bi'' ye ''r'' harfi ekleyebilirmiyiz acaba:mrgreen: ben acayip gıcık oluyorum böyle durumlara ama dikkatimden kaçmış kusura bakmayın :cyclopsan
şimdi vitesli bir motora geçmeyi düşünüyorum ama bu sefer biraz kalıplı bişey olsun istiyorum.
Tiger 250 ye baktım bugün üstüne oturdum tam bana göre gibi geldi hatta baya temizdi diyebilirim ama 2800tl
Mct250 lere baktım ama onlarda çok alçak (cruiser olduğundan :queen
Aslında Tiger250 tam bana göre bir motor ama ben motorsuz kalmak istemiyorum gidip ilk bindiğimi alabilirim:queen:
Sizin tavsiye edebilceğiniz 2000tl ye kadar olan motor varmıdır yada mct vs tiger ikileminde hangisini tavsiye edersiniz biraz daha bekleyip ucuz ve temiz bir tigermı bulayım?
Hangi tarz motor istiyosun diyosanız aslında supersport seviyorum ama şuanda maddi durum nedeniyle cruiser lara yönelmiş durumdayım cbf ve ybr gibi commuter tarzda motorlarda hoşuma gitmiyor
Bu arada boy 1.83 kilo 70
MT Bana motor bul:queen::queen::queen:
Düzeltme:Başlıkta ''nası'' kelimesine ''l'' harfi ve ''bi'' ye ''r'' harfi ekleyebilirmiyiz acaba:mrgreen: ben acayip gıcık oluyorum böyle durumlara ama dikkatimden kaçmış kusura bakmayın :cyclopsan
Son düzenleme: