nası bi motor alıcam ben şimdi :(

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
arkadaşlar benim 125zn yi yarın almaya geliyolar :salut:
şimdi vitesli bir motora geçmeyi düşünüyorum ama bu sefer biraz kalıplı bişey olsun istiyorum.
Tiger 250 ye baktım bugün üstüne oturdum tam bana göre gibi geldi hatta baya temizdi diyebilirim ama 2800tl
Mct250 lere baktım ama onlarda çok alçak (cruiser olduğundan :queen:) ve biraz küçük
Aslında Tiger250 tam bana göre bir motor ama ben motorsuz kalmak istemiyorum gidip ilk bindiğimi alabilirim:queen:
Sizin tavsiye edebilceğiniz 2000tl ye kadar olan motor varmıdır yada mct vs tiger ikileminde hangisini tavsiye edersiniz biraz daha bekleyip ucuz ve temiz bir tigermı bulayım?
Hangi tarz motor istiyosun diyosanız aslında supersport seviyorum ama şuanda maddi durum nedeniyle cruiser lara yönelmiş durumdayım cbf ve ybr gibi commuter tarzda motorlarda hoşuma gitmiyor :) cross da olabilir diyorum ama işe gidip gelirkende kullanacağım için %60 asfalt kullanımıyla pek mantıklı gelmiyor.
Bu arada boy 1.83 kilo 70
MT Bana motor bul:queen::queen::queen:

Düzeltme:Başlıkta ''nası'' kelimesine ''l'' harfi ve ''bi'' ye ''r'' harfi ekleyebilirmiyiz acaba:mrgreen: ben acayip gıcık oluyorum böyle durumlara ama dikkatimden kaçmış kusura bakmayın :cyclopsan
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
bu çinlilerin regal haricinde diğerlerini pek tavsiye etmiyolar elimde kalma olasılığı yüksek gibi
gel sana windy bulalım:)

windy lerin çok zayıf bi görüntüsü var ama :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:42 ----------

250cc enduro istiyorum:mrgreen:
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
525
O 125zn yi aldığın gün foruma yazdıklarını hatırlıyorum, bu kadar kolay mıydı can yoldaşını bırakıyorsun?... :salut: (Motosiklet dile gelir) :cherry:
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
arkadaşlar benim 125zn yi yarın almaya geliyolar :salut:
şimdi vitesli bir motora geçmeyi düşünüyorum ama bu sefer biraz kalıplı bişey olsun istiyorum.
Tiger 250 ye baktım bugün üstüne oturdum tam bana göre gibi geldi hatta baya temizdi diyebilirim ama 2800tl
Mct250 lere baktım ama onlarda çok alçak (cruiser olduğundan :queen:) ve biraz küçük
Aslında Tiger250 tam bana göre bir motor ama ben motorsuz kalmak istemiyorum gidip ilk bindiğimi alabilirim:queen:
Sizin tavsiye edebilceğiniz 2000tl ye kadar olan motor varmıdır yada mct vs tiger ikileminde hangisini tavsiye edersiniz biraz daha bekleyip ucuz ve temiz bir tigermı bulayım?
Hangi tarz motor istiyosun diyosanız aslında supersport seviyorum ama şuanda maddi durum nedeniyle cruiser lara yönelmiş durumdayım cbf ve ybr gibi commuter tarzda motorlarda hoşuma gitmiyor :) cross da olabilir diyorum ama işe gidip gelirkende kullanacağım için %60 asfalt kullanımıyla pek mantıklı gelmiyor.
Bu arada boy 1.83 kilo 70
MT Bana motor bul:queen::queen::queen:

Düzeltme:Başlıkta ''nası'' kelimesine ''l'' harfi ve ''bi'' ye ''r'' harfi ekleyebilirmiyiz acaba:mrgreen: ben acayip gıcık oluyorum böyle durumlara ama dikkatimden kaçmış kusura bakmayın :cyclopsan


servis ve parça avantajıyla mct derim..
mct çift silindir olmasıyla önce gidiyor..
benim abim kullanıyor mct yi ve sen hala ufak diyorsun :mrgreen:
bende mct kullandım kaç kere dicem be mct al diye alla alla :queen:
bakımlarını da beraber yaparık hem daha ne istiyon extra sağlam usta tanıdığımızda var sanada iyilik yaramıyor be :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
taygır ve macit...en uyduruk en hantal en dandik en titreşimli öküz kafalı iki motor...neden bu dandik adayları seçtin anlamış değilim aga biz yarın bi konuşalım...buluruz aga...kedidir kedii...sen rahat ol kasma...:mrgreen:

537 335 22 33...yarın mesaj at ben felonum de...seni ararım...
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
O 125zn yi aldığın gün foruma yazdıklarını hatırlıyorum, bu kadar kolay mıydı can yoldaşını bırakıyorsun?... :salut: (Motosiklet dile gelir) :cherry:
ilişkilerimde pek sadık olmamla tanınmam:p:p :) baştan belliydi bizim aşkımızın fazla sürmeyeceği o küçük bir sukuter ben kocaman bir adamım:cherry::cherry:
servis ve parça avantajıyla mct derim..
mct çift silindir olmasıyla önce gidiyor..
benim abim kullanıyor mct yi ve sen hala ufak diyorsun :mrgreen:
bende mct kullandım kaç kere dicem be mct al diye alla alla :queen:
bakımlarını da beraber yaparık hem daha ne istiyon extra sağlam usta tanıdığımızda var sanada iyilik yaramıyor be :p

tek moral kaynağım abin :mrgreen: motor üstünde büyük dursamda tek ben değilim kardeşim daha kötüsü var diyebilirim :p:p

taygır ve macit...en uyduruk en hantal en dandik en titreşimli öküz kafalı iki motor...neden bu dandik adayları seçtin anlamış değilim aga biz yarın bi konuşalım...buluruz aga...kedidir kedii...sen rahat ol kasma...:mrgreen:

537 335 22 33...yarın mesaj at ben felonum de...seni ararım...

metehan abi deme böyle hevesimi kırma :mrgreen: sen şimdi honda yetkili bayii olarak cbf önerceğin ama ben acun0 ın kankasıyım :p
telefonu kaydettim abi yarın işten izin alırsam rahatsız ederim kesin :) işten izin almamda motoru alacak olanın parayı verip notore gitmek istemesiyle olacak sanırım :=)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
metehan abiye kesinlikle katılıyorum tigerden de mct den de uzak dur
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
taygır ve macit...en uyduruk en hantal en dandik en titreşimli öküz kafalı iki motor...neden bu dandik adayları seçtin anlamış değilim aga biz yarın bi konuşalım...buluruz aga...kedidir kedii...sen rahat ol kasma...:mrgreen:

537 335 22 33...yarın mesaj at ben felonum de...seni ararım...

aga senin için herkez kalıbına bakma yufka yürekli bi abidir diyorlar dı veya sözü oraya getiriyorlar dı gerçekten herkezin senin gibi yufka yürekli yardımcı olmak isteyen abilere ihtiyacı var bizi şevkatinden mahrum bırakma oluyy mu?:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
metehan abi deme böyle hevesimi kırma :mrgreen: sen şimdi honda yetkili bayii olarak cbf önerceğin ama ben acun0 ın kankasıyım :p
telefonu kaydettim abi yarın işten izin alırsam rahatsız ederim kesin :) işten izin almamda motoru alacak olanın parayı verip notore gitmek istemesiyle olacak sanırım :=)

zn'ye müşteri bulduğuna şükret bence..kurtuldun o takadan...seni ducatı sahabısı yapıcam sen rahat ol kuzu...:p bakıcaz aga paramıza pulumuza yorganımıza göre bakıcaz...

metehan abiye kesinlikle katılıyorum tigerden de mct den de uzak dur


6 yıldır forumdayım ama yok aga kafaya vura vura olacak bu işler...:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:06 ----------

aga senin için herkez kalıbına bakma yufka yürekli bi abidir diyorlar dı veya sözü oraya getiriyorlar dı gerçekten herkezin senin gibi yufka yürekli yardımcı olmak isteyen abilere ihtiyacı var bizi şevkatinden mahrum bırakma oluyy mu?:rendeer:

tamam senide çekip kurtarıcam bu hayattan...beni yaşam koçu gibi düşün...bir motoru neden istendiğini veya neden istenmemesi gerektiğini irdeleyerek anında soğutuyorum kişiyi...

mesela mct 250 almak isteyene diyorum ki...,

olm cinsel hayatın biter...:queen:

nası yani...

o kadar titreşim var ki erken boşalma sorunu başlar diyorum mesela...:queen::p

hemen vazgeçiyor...:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mesela mct 250 almak isteyene diyorum ki...,

olm cinsel hayatın biter...:queen:

nası yani...

o kadar titreşim var ki erken boşalma sorunu başlar diyorum mesela...:queen::p

hemen vazgeçiyor...:cherry:

Kadın sürücüler için uygun bir motor yani :queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
abi allah seni inandırsın bir gün balığa gittik bir mct vardı adam sabah en az 2 saat denedi motosiklet çalışmadı sonra biraz bekledi ve çalıştı ulan böyle motora bineceğime hiç binmem dedim daha iyi abi bu arada ben mondi aldıktan sonra erken boşalma problemi başladı acaba motorun etkisi varmıdır sence malum bende de titreşim var hamdolsun
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
zn'ye müşteri bulduğuna şükret bence..kurtuldun o takadan...seni ducatı sahabısı yapıcam sen rahat ol kuzu...:p bakıcaz aga paramıza pulumuza yorganımıza göre bakıcaz...
kırmızımı olcak ama? ducati dediğin kırmızı olur yoksa istemem:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
zn'ye müşteri bulduğuna şükret bence..kurtuldun o takadan...seni ducatı sahabısı yapıcam sen rahat ol kuzu...:p bakıcaz aga paramıza pulumuza yorganımıza göre bakıcaz...




6 yıldır forumdayım ama yok aga kafaya vura vura olacak bu işler...:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:06 ----------



tamam senide çekip kurtarıcam bu hayattan...beni yaşam koçu gibi düşün...bir motoru neden istendiğini veya neden istenmemesi gerektiğini irdeleyerek anında soğutuyorum kişiyi...

mesela mct 250 almak isteyene diyorum ki...,

olm cinsel hayatın biter...:queen:

nası yani...

o kadar titreşim var ki erken boşalma sorunu başlar diyorum mesela...:queen::p

hemen vazgeçiyor...:cherry:

abi arkadaşın hevesini kırma be :mrgreen: o kadarda titreşimli bir motor değil bu mct..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:18 ----------

Kadın sürücüler için uygun bir motor yani :queen:

rıdvaaan sen mct ye binmedin konuşuyon tabi.. benim abinin mct ye binince görürsün titreşim çok mu değilmi.. o zaman dalga geçebilcenmi bakalım :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rıdvaaan sen mct ye binmedin konuşuyon tabi.. benim abinin mct ye binince görürsün titreşim çok mu değilmi.. o zaman dalga geçebilcenmi bakalım :mrgreen:

MCT'ye binmedim ama zaten bahsettiğin motor titremeyi unutmuştur o kadar ağırlıktan :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Kadın sürücüler için uygun bir motor yani :queen:

kalbiniz fesat valla ben hiç o açıdan bakmamıştım...:p

abi allah seni inandırsın bir gün balığa gittik bir mct vardı adam sabah en az 2 saat denedi motosiklet çalışmadı sonra biraz bekledi ve çalıştı ulan böyle motora bineceğime hiç binmem dedim daha iyi abi bu arada ben mondi aldıktan sonra erken boşalma problemi başladı acaba motorun etkisi varmıdır sence malum bende de titreşim var hamdolsun

mct motorsa ben motosiklete tövbe edip Kıbrısa gidip orada inzivaya çekilicem aga...:p sen cup sahibisin akıllı adamsın vesselam maldan anlıyon...:p

kırmızımı olcak ama? ducati dediğin kırmızı olur yoksa istemem:queen:

yok eflatun...:cherry: bakacaz aga sana göre bişeyler...yani utanmasan jınlun falan alıcam diyecen...burda ben varım seni yar etmem yaban çin motörlerine aslanım...:bounce:

abi arkadaşın hevesini kırma be :mrgreen: o kadarda titreşimli bir motor değil bu mct..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:18 ----------



rıdvaaan sen mct ye binmedin konuşuyon tabi.. benim abinin mct ye binince görürsün titreşim çok mu değilmi.. o zaman dalga geçebilcenmi bakalım :mrgreen:


aga yapma işte tam traktör makina...2005 te ilk zamanlarını bilirim...peygamber muamelesi yapılırdı...ama ne kadar takoz olduğu ortaya çıktı...millet hevesini aldı sonra gözden çaptan düştü...:wiinkk:
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
ne güzel bak herkes yardımcı olmaya çalışıyor... :)

keşke her ilde böyle temsilciler olsa 2. el için...

başka şehirlerden motor almak isteyenlere yardımcı olunsa :mrgreen:
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
aga yapma işte tam traktör makina...2005 te ilk zamanlarını bilirim...peygamber muamelesi yapılırdı...ama ne kadar takoz olduğu ortaya çıktı...millet hevesini aldı sonra gözden çaptan düştü...:wiinkk:

abi ben 8 ay kullandım neredeyse..satmak zorunda olmasam satmazdım..tamam bir gv kadar kaliteli olmasını beklemesin arkadaşlar ama beni balıkesire götürdü getirdi o traktör :queen:
ve onun söylediği fiyata ancak bu motorlar var cruiser olarak..
biraz titreşim var ama titreşimde insana göre biraz değişkenlik gösterebilir..85-90 km hızı geçmedikten sonra pek sorun yok..
bakımlarını kaçırırsa işte o zaman ne desen haklısın.. :cat:

sonuç oalrak 2 seçeneği var..
-ya bu motorlardan (cruiser istediği için ) mct alacak
- yada para biriktirip hiç bulaşmadan en kötü ihtimal gv alacak..
ama bizim arkadaş sabırsız olduğundan 2.seçeneği eliyorum :queen:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
çin alamada ne alırsan al... mobilet bile olur, o derece yani :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst