nası bi motor alıcam ben şimdi :(

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
mct motorsa ben motosiklete tövbe edip Kıbrısa gidip orada inzivaya çekilicem aga...:p sen cup sahibisin akıllı adamsın vesselam maldan anlıyon...:p





abi zaten bunu yanına bir kaç yıla aprilla scarabeo 200 alıp jübile yaparım yaş 28 ama o aprilla bana ömür boyu yeter diye düşünüyorum nede olsa bu katagoride diva veya süper star oluyor aprilla :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cross da olabilir diyorum ama işe gidip gelirkende kullanacağım için %60 asfalt kullanımıyla pek mantıklı gelmiyor.

Sen de işe giderken Cennet'in oradan Florya ormanına girip, Florya istasyonun oradan çıkarsın. :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi ben 8 ay kullandım neredeyse..satmak zorunda olmasam satmazdım..tamam bir gv kadar kaliteli olmasını beklemesin arkadaşlar ama beni balıkesire götürdü getirdi o traktör :queen:
ve onun söylediği fiyata ancak bu motorlar var cruiser olarak..
biraz titreşim var ama titreşimde insana göre biraz değişkenlik gösterebilir..85-90 km hızı geçmedikten sonra pek sorun yok..
bakımlarını kaçırırsa işte o zaman ne desen haklısın.. :cat:

sonuç oalrak 2 seçeneği var..
-ya bu motorlardan (cruiser istediği için ) mct alacak
- yada para biriktirip hiç bulaşmadan en kötü ihtimal gv alacak..
ama bizim arkadaş sabırsız olduğundan 2.seçeneği eliyorum :queen:

onda gv parası yok onu biliyorum...aç karnını zor doyuruyor adam...:queen:


şu çapır sevdasından vazgeçircem ben onu...:cherry:

sonucta benim mct veya tıgerim olsa bana Abdurrahman Çelebi gelir ama gerçekten kötü makinalar...geçiş diyelim heves alma diyelim...

mct
abi zaten bunu yanına bir kaç yıla aprilla scarabeo 200 alıp jübile yaparım yaş 28 ama o aprilla bana ömür boyu yeter diye düşünüyorum nede olsa bu katagoride diva veya süper star oluyor aprilla :cat:

aga Sakaryada Aprıllayla gezilmez adamı döverler...:queen:

hadi bana müsade iyi geceler...:rendeer:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
iyice kararsız kaldım ya :mrgreen: çinlilere çok kötü diyosunuz ama benim motorumda gayet sorunsuz aslında sukuter olduğundan olabilir titreşimi falan yok, bi sorunda çıkarmadı bana 4000bin km boyunca :)
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
iyice kararsız kaldım ya :mrgreen: çinlilere çok kötü diyosunuz ama benim motorumda gayet sorunsuz aslında sukuter olduğundan olabilir titreşimi falan yok, bi sorunda çıkarmadı bana 4000bin km boyunca :)

gerçekten çok binmişsin 4000 km :mrgreen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
iyice kararsız kaldım ya :mrgreen: çinlilere çok kötü diyosunuz ama benim motorumda gayet sorunsuz aslında sukuter olduğundan olabilir titreşimi falan yok, bi sorunda çıkarmadı bana 4000bin km boyunca :)

güzel kardeşim 4000 km ne ki ya ben o km yi 2 ayda yaptım birşey olmadı ama bana desenki sana beleş mondi vallaha bir daha almam neden mi çünkü artçı için ölüm bende her zaman artçı ile takılıyorum sende iyi düşün biraz bekle en azından çinli alma bence

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:54 ----------






abi izmite taşınmayı düşünüyorum ama onlarda çok kötü durumda bak daha dün beş attık ben öyle bi şehirde oturamam ki sakarya burnumda tüter 50 km ama genede istediğim zaman kaçarım sapancaya sakarya ya dolaşmaya hem kötü mü olur sakarya semalarında bi aprilla geziyor olması ismimiz olmasada alemde şekli miz olur yani zengin fakir belli olsun yani:cherry:
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
bütçeyi biraz daha zorlayıp ybr alma imkanın olamaz mı? takarsın arkaya bir çanta tadından yenmez :p

illa kalıplı bir şey istiyorsanda regal raptorları biraz araştır. bu tür motorlar arasında araştırdığım kadarıyla diğerlerine nazaran daha iyi diye biliyorum
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Madem atis serbest herkes fikrini söylüyor.. bana da söz düser. MCT nin o kadar titresimli makina olduguna bende katilmiyorum. Grubumuzda kullanan var titresimden sikayet ettigini duymadim.
Commuter tarzi düsünmen senin acindan daha iyidir. Bu sinifta lider bana göre YBR'dir.
Yeni nesil Mondialleride kimse yabana atmasin. MC150 kullaniyorum. Bekledigimden cok fazlasini buldum. Yadiklarimi ve yazilanlari forumdaki topikten takip edebilirsiniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst