- Katılım
- 25 Haz 2010
- Mesajlar
- 14,951
mct motorsa ben motosiklete tövbe edip Kıbrısa gidip orada inzivaya çekilicem aga...
sen cup sahibisin akıllı adamsın vesselam maldan anlıyon...
abi zaten bunu yanına bir kaç yıla aprilla scarabeo 200 alıp jübile yaparım yaş 28 ama o aprilla bana ömür boyu yeter diye düşünüyorum nede olsa bu katagoride diva veya süper star oluyor aprilla :cat:
abi zaten bunu yanına bir kaç yıla aprilla scarabeo 200 alıp jübile yaparım yaş 28 ama o aprilla bana ömür boyu yeter diye düşünüyorum nede olsa bu katagoride diva veya süper star oluyor aprilla :cat: