kardeşim aynı yalpalama bendede var ve incelediyimde disk aynası ve çantın bariz sağa sola yalpalı döndüğünü gördüm.tekeri çevirip üstten bakarsan bariz belli oluyor.baktığında bana yazarsan sevinirim hepsi aynımı açaba .3 milimetre civarı yalpa var frendeki yalpalamanın yanı sıra 60 70 te giderken direksiyonu biraz gevşek tut direksiyon yalpalıyor
Zincir 500 km demi uzuyor:silent: şaka gibi benim Ybr 6900 küsürde daha hala gevşemedi bu yalpalama olaylarıda aklıma takılıyor Cbf sipariş ettiğime pişman olmam inşallşah
hem disk te yalpalama hemde direksiyonda titreme varsa jantta yamukluk vardır . sert kasise girmiş olabilirsiniz. janttada yalpalama varmı bi kontrol edin.
hem disk te yalpalama hemde direksiyonda titreme varsa jantta yamukluk vardır . sert kasise girmiş olabilirsiniz. janttada yalpalama varmı bi kontrol edin.
hem disk te yalpalama hemde direksiyonda titreme varsa jantta yamukluk vardır . sert kasise girmiş olabilirsiniz. janttada yalpalama varmı bi kontrol edin.
Ok Metocum, inşallah haftaya kavuşucam motörümeDiğer arkadaşından lastiklerini alma imkanın oluşursa haberim olsun. Bende kendi çevremde cbf 150 kullanan ve ihtiyacı olan başka birine verebilirim. Bayide bırakmayacağım kesin.
metehan abi sen fialn gelirsen bende gelciem aksi taktirde orda kimseyi tanımadığımdan bi manası olmaz bi aksilik olmaz ölmesek ordayım
r"]
Aga harbi ilginç birisin haNerden yakalıyorsun , nasıl unutmuyorsun , yazarken nerden aklına geliveriyor helal olsun vallahi. Ben akşam ne yediğimi hatırlamıyorum :mrgreen:
Dincer Tekirdağ'lı ama sanırım İstanbul'da ikamet ediyor. Ben ise Tekirdağ-Çorlu'dayım . Sadece onunla değil yolu bu tarafa düşen tüm arkadaşlarla kaynaşmak isterim. Bu taraflara gelen olursa mesajlaşalım :cat:
arkadaslar bugun itibariyle motorumu satmıs bulunuyorum. bakalım kısmet hangi yeni motora gulecek. hepinize iyi forumlar![]()
arkadaşlar bu fotoğraflardaki cbf150 nin aynaları ybr aynasımı?nasılki arkayı orjinallerine göre dahamı güzel gösteriyor.
yaparım.
bugun 1000km bakımına gittim shell in 4 zamanlı 15-50 yağını koydular
ARMODE mont kullandim 2sene once,okadar memnun kaldm ki,siddetle tavsiye ederm,








kardeşim aynı yalpalama bendede var ve incelediyimde disk aynası ve çantın bariz sağa sola yalpalı döndüğünü gördüm.tekeri çevirip üstten bakarsan bariz belli oluyor.baktığında bana yazarsan sevinirim hepsi aynımı açaba .3 milimetre civarı yalpa var frendeki yalpalamanın yanı sıra 60 70 te giderken direksiyonu biraz gevşek tut direksiyon yalpalıyor
hemşehrisiniz galiba yani en çok sizin kaynaşmanız gerekli doğa kanunları gereği...sen oralımısın...ben sık gelirim oralara...Muratlıya falanda uğrarım...düz ova ama ne bilim işte insanı çekiyor herhalde...
Aslında hemşehride değilizBen Edirne'liyim , Çorlu'da yaşıyorum.
Gelince haber ver çaylayalım en azından , bakarsın KÖFTEleriz de :queen:
inşallah yakın zamanda uğrarım...Kıyıköye gidermiyiz mesela...Trakyalılar arasında da bir rekabet sezerim hep...Rizeliler ve Trabzonluların birbirine uyuz olduğu gibi birşey yanlışmıyım...Tekirdağ da ne zaman köfte yesem hep ağzımın tadı kaçmıştır...aga bu adamlar anlamıyorlar inan köfteden...bana hayatımın köftesini yediremediler bir türlü...
![]()
Arkadaşlar 2011 cbf kaç km hıza ulaşır...bide yakıt tüketimi nasıl...önümüzdeki günlerde motor almayı düşünüyorum ybr 125 ile cbf 15o arasında gidip geliyorum tavsiyelerinizi bekliorum... şimdiden teşekkürler...
Aga ben bu hafta sonu Demirköy'de kamptayım, sonraki hafta da Edirne'de olucam. 22 mayıs haftası şimdilik belirsiz ama o hafta muhtemelen hanımla birlikte olacağımız bir plan yapmak lazım iki hafta arka arkaya kaçılmaz bizimkinden
Ben Tekirdağ köftesini oldum olası sevmedim.
Edirne - Uzunköprü'lüyüm aslında , hiç birşey o köftelerin yerini tutmaz aklında olsun.
Yolun düşerse Uzunköprü'de bu aralar Köfteci Mustafa için iyi diyorlar , bir de Kırcasalih'te İsmail abi var tavsiyemdir.
Bir kardeşim Beşiktaş'ta bir yer açtı köfteler Uzunköprü'den gidiyor. Kardeşime kefilim ama köftelerini henüz tadıp onay vermiş değilim :cat:
Aslında hemşehride değilizBen Edirne'liyim , Çorlu'da yaşıyorum.
Gelince haber ver çaylayalım en azından , bakarsın KÖFTEleriz de :queen:
Motorun lastik havaları kac bar olmalı bunu merak ediyorum kontrol etmekte fayda var aldıgımdan beri aynı havalarla gidiyorum ...
Arka çatalın sol tarafında yazıyor lastik havaları ama hiç bakmadım , yalnızca yazdığını farkettim![]()
Ercan MALERİ. Senin montu gördüm parçacı arkadaşta. O soralar ben de mont bakıyordum. Paraya kıyınca mont da güzelleşiyor haliyle. Dün dizlik soracaktım ben de ama zamanım kalmadı oraya uğramaya. Dizlik eksiği hissediyorum şu sıralar.
inşallah yakın zamanda uğrarım...Kıyıköye gidermiyiz mesela...Trakyalılar arasında da bir rekabet sezerim hep...Rizeliler ve Trabzonluların birbirine uyuz olduğu gibi birşey yanlışmıyım...Tekirdağ da ne zaman köfte yesem hep ağzımın tadı kaçmıştır...aga bu adamlar anlamıyorlar inan köfteden...bana hayatımın köftesini yediremediler bir türlü...
![]()
inşallah yakın zamanda uğrarım...Kıyıköye gidermiyiz mesela...Trakyalılar arasında da bir rekabet sezerim hep...Rizeliler ve Trabzonluların birbirine uyuz olduğu gibi birşey yanlışmıyım...Tekirdağ da ne zaman köfte yesem hep ağzımın tadı kaçmıştır...aga bu adamlar anlamıyorlar inan köfteden...bana hayatımın köftesini yediremediler bir türlü...
![]()
Arkadaşlar 2-3 gündür rahatsızdım forumada giremedim pekbugun biraz motorumla dışarı cıkıyım dedim 30km daha yol yaptım 120km de oldu benim canavar
20 tl lik benzin almıstım motoru teslim aldıktan sonra 92 km de yedege düştüm şuan yedekle gidiyorum...
Motorumuzun frenleri gerçekten güzel bugun giderken aniden otobüs önüme dogru kırdı manevra yaptı arada sıkıştırıcaktı beni 30kmh falandı hızım iki frene birden bi bastım zınk diye durdu motor gerçekten bu hosuma gitti hız fazla degildi ama kayabilirdi vs vs 2 kişiydik motorda .
Ön lastigi çevirince hafif disk sesi yapıyor bu sizdede varmı normalde duyulmuyor ama sessiz ortamda motor dururken ön lastigi çevirdinizmi hafif sürtme yapıyor gibi ama sorun degil hızını falan yavaşlatmıyor pek etkilemiyor...
Motorun lastik havaları kac bar olmalı bunu merak ediyorum kontrol etmekte fayda var aldıgımdan beri aynı havalarla gidiyorum ...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:04 ----------
,
Ooo hemşeri çok yabende Kırklareli / Pehlivanköylüyüm arada sırada gidiyorum memlekete yakındaki arkadaşlarla bulusmak görüşmek isterim gittigimde
![]()
ben de ağayeriliyim aslen ama lüleburgazda yaşıyorumgenelde pehlivanköy üzerinden gidiyoorum yeşilovayada uğruyorum okadar güzel yerler ki tam motor gezisi için çok zewkli yollar yaa..
arkadaşlar bende bi cbf aldım kısmetse yarın veya dier gün gelio inşallah memnun kalırım![]()