Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
Zincir 500 km demi uzuyor:silent: şaka gibi benim Ybr 6900 küsürde daha hala gevşemedi bu yalpalama olaylarıda aklıma takılıyor Cbf sipariş ettiğime pişman olmam inşallşah
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
kardeşim aynı yalpalama bendede var ve incelediyimde disk aynası ve çantın bariz sağa sola yalpalı döndüğünü gördüm.tekeri çevirip üstten bakarsan bariz belli oluyor.baktığında bana yazarsan sevinirim hepsi aynımı açaba .3 milimetre civarı yalpa var frendeki yalpalamanın yanı sıra 60 70 te giderken direksiyonu biraz gevşek tut direksiyon yalpalıyor

hem disk te yalpalama hemde direksiyonda titreme varsa jantta yamukluk vardır . sert kasise girmiş olabilirsiniz. janttada yalpalama varmı bi kontrol edin.
 
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
97
Zincir 500 km demi uzuyor:silent: şaka gibi benim Ybr 6900 küsürde daha hala gevşemedi bu yalpalama olaylarıda aklıma takılıyor Cbf sipariş ettiğime pişman olmam inşallşah

merabalar motortan pişman olucanı sanmıyorum.bu bahsettiyimiz konular aslında normal bi kullanıcının farkedebileceyi şeyler deyil.aşırı titizlikten görüyoruz bunları.her motorda olduğu gibi bu motorunda kronik sorunları var tabi ama hiçbiri pişmanlık verici ve yolda bırakıcak şeyler deyil.devede pire misali.bunların dışında her yönüyle kullanıcısını tatmin eden,keyifli ve yolda bırakmıycakmış hissini vermesi bu tip küçük sorunları örtbas ediyor.çanttaki yalpalama tabiki hoş deyil ama üretim hatası olabilir genelleme yapmamak lazım.bu kadar kullanıcı içinde 1 veya 2 kişi bahsetmiş.servise göstericem neticeyi bildiririm

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:11 ----------

hem disk te yalpalama hemde direksiyonda titreme varsa jantta yamukluk vardır . sert kasise girmiş olabilirsiniz. janttada yalpalama varmı bi kontrol edin.

kasise girmediyime eminim öyle olsa bile jantın belli bi noktasında yukarı aşağı salgı yani eğiklik olması lazım.benimkinde jantın tamamında stabil ve sağa sola gerçekleşen bi yalpa var sizce ne olabilir paylaşalım.göbektede boşluk yok tşk

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:15 ----------

hem disk te yalpalama hemde direksiyonda titreme varsa jantta yamukluk vardır . sert kasise girmiş olabilirsiniz. janttada yalpalama varmı bi kontrol edin.

bu arada disk aynasındaki hatalı dönüş jantın ayıbından kaynaklanıyor. yani sorun jantta.trafiye kapalı yolda güvenli şekilde direksiyon arasından jantı izliyorum ve rahat 3 4 milim sağa sola yalpaladığını görüyorum ve bu tek bi noktada deyil tamamı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:19 ----------

hem disk te yalpalama hemde direksiyonda titreme varsa jantta yamukluk vardır . sert kasise girmiş olabilirsiniz. janttada yalpalama varmı bi kontrol edin.

bu durumu diskin ötme sebebini gözlemlerken farkettim.henüz 750 km deyim ve aldığım andan beri ötüyor.başlarda alışması gerek diye üzerine düşmemiştim.yani bu yalpalama ilk andan beri varmış.direksiyonun titremesinide durolardan kaynaklandığını sanmıştım özellikle 80 km ile giderken gazı kapattığımda ön tekere binen yük arttığı için daha çok belirginleşiyor.bunların hepsi janttaki yalpalamadan sanırım
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
şu jantı kontrol edip yazıcam durumu
bir de yan givi çantalarımı egzozla beraber kullanamıycam sanırım yukarda duruyo çünkü egzoz,eğer isteyen olursa uygun fiyata verebilirim ozaman değiştiririm egzozu artık şimdilik iptal...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ok Metocum, inşallah haftaya kavuşucam motörüme :) Diğer arkadaşından lastiklerini alma imkanın oluşursa haberim olsun. Bende kendi çevremde cbf 150 kullanan ve ihtiyacı olan başka birine verebilirim. Bayide bırakmayacağım kesin.

etoşcum biz lastik işini ACEMİ60 sayesinde hallettik...sen lastikleri başka bir ihtiyac sahibine verirsin artık...:rendeer: yeni motorunuda bekliyoruz heyecanla biraderim...

metehan abi sen fialn gelirsen bende gelciem aksi taktirde orda kimseyi tanımadığımdan bi manası olmaz bi aksilik olmaz ölmesek ordayım :D
r"]


biraderim benimde gelme işi belirsiz...kısmet artık...büyük gezi olacak...tanışmalar falan...bu gezdiğin arkadaşlarınıda çağır ortam yaparsınız...:cat: bu tür büyük gezilerde kaynaşamıyor insan...merhaba merhaba oluyor sonra herkes dağılıyor...ilk defa katılan için yani...

Aga harbi ilginç birisin ha :) Nerden yakalıyorsun , nasıl unutmuyorsun , yazarken nerden aklına geliveriyor helal olsun vallahi. Ben akşam ne yediğimi hatırlamıyorum :mrgreen:

Dincer Tekirdağ'lı ama sanırım İstanbul'da ikamet ediyor. Ben ise Tekirdağ-Çorlu'dayım . Sadece onunla değil yolu bu tarafa düşen tüm arkadaşlarla kaynaşmak isterim. Bu taraflara gelen olursa mesajlaşalım :cat:

hemşehrisiniz galiba yani en çok sizin kaynaşmanız gerekli doğa kanunları gereği...:p sen oralımısın...ben sık gelirim oralara...Muratlıya falanda uğrarım...düz ova ama ne bilim işte insanı çekiyor herhalde...

arkadaslar bugun itibariyle motorumu satmıs bulunuyorum. bakalım kısmet hangi yeni motora gulecek. hepinize iyi forumlar :)

hayırlısı olsun...

arkadaşlar bu fotoğraflardaki cbf150 nin aynaları ybr aynasımı?nasılki arkayı orjinallerine göre dahamı güzel gösteriyor.

yaparım.


CBF 150 nize uzun saplı ybr aynası taktırırsanız çok rahat edersiniz...bir dost tavsiyesi...20-lira çifti...kesinlikle değer...kromlardan kurtulun bir an önce...

bugun 1000km bakımına gittim shell in 4 zamanlı 15-50 yağını koydular

20 binden sonra onları meşhur 20/40 ları var onları koymaya başlarlar...:queen:

ARMODE mont kullandim 2sene once,okadar memnun kaldm ki,siddetle tavsiye ederm,


deminki fotolar güzeldi...

ben mont hususunda HELD kullanıp çok mutlu olanlardanım...6 yıldır aynı montu giyiyorum kilo arttı değiştirmem lazım bu aralar...:pale:

bu arada şu aralar spacy 110 kullanıyorum emaneten...


Benim taka bir süredir serviste yatıyor...bir zırıltı var ve sorun bir türlü çözülemiyor...uzun soluklu kalınca bana cbf 150 ye vekaleten bu düldülü verdiler...

110 cc olmasına mı yanayım...

GS plaka olmasına mı yanayım...

60 km hızdan sonra motorun feleğini şaşırdığına mı yanayım bilemedim...ivmelenmesi berbat...ayağımı yerden kesiyo işte namussuz ne yapalım...buna da şükür...

küçümsediğim bu motor 3810 lira plaka hariç...yani cbf 150 den bile pahalı...:queen:

son olarak Honda hayat onda değil maalesef...:p

gelelim bir kaç fotoya...at üzerinde kelebek misali...:p

Sarı Çizmelerimle dalga geçmeyin...Emekçi Çizmesi O...:cherry:







bu fotoda çok kasmışım yav niyeyse...:p


GS plaka ve GS stadı...motoru kan çekti buraya..manzara seyredip çeğerdek çıtlatmaya gelirim...çeğerdek kabuklarınıda aşağıya yola atarım...:p bu arada aşağıdan bir gsxr 1000 geçiyordu...uzaktan anlarım ben...:p





solda polis lojmanlarında oturduk 90-95 arası...stad mtad yoktu tabi o zamanlar...hatta 90 larda otoban yeni sayılırdı...araba bile nadir geçerdi...:p şimdi lojman karşısındayız...seyrantepe çok değişti...vay bee...




son olarak bendeniz metehandro kulunuz ...:cherry:




dipnot...işten ayrılmadım birkaç gün kafa istirahati aldım...:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
kardeşim aynı yalpalama bendede var ve incelediyimde disk aynası ve çantın bariz sağa sola yalpalı döndüğünü gördüm.tekeri çevirip üstten bakarsan bariz belli oluyor.baktığında bana yazarsan sevinirim hepsi aynımı açaba .3 milimetre civarı yalpa var frendeki yalpalamanın yanı sıra 60 70 te giderken direksiyonu biraz gevşek tut direksiyon yalpalıyor


kontrol ettim aynı şekilde bendede 3 mm kadar bi yalpalama var komple jantta,geçen uzu yolda da hissettim hafif 90la giderken ama şüphelenmedim.. Ya motorlara balans yaptırılmıyomu ?? Ben ön tekeri hiçbiyere vurmadım eğer okadar hasssas değilse benden kaynaklı değil kesinlikle... Halledilir bence bu sorun servis yapmassa kendim hallederim
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
hemşehrisiniz galiba yani en çok sizin kaynaşmanız gerekli doğa kanunları gereği...:p sen oralımısın...ben sık gelirim oralara...Muratlıya falanda uğrarım...düz ova ama ne bilim işte insanı çekiyor herhalde...

Aslında hemşehride değiliz :) Ben Edirne'liyim , Çorlu'da yaşıyorum.

Gelince haber ver çaylayalım en azından , bakarsın KÖFTEleriz de :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Aslında hemşehride değiliz :) Ben Edirne'liyim , Çorlu'da yaşıyorum.

Gelince haber ver çaylayalım en azından , bakarsın KÖFTEleriz de :queen:

inşallah yakın zamanda uğrarım...Kıyıköye gidermiyiz mesela...Trakyalılar arasında da bir rekabet sezerim hep...Rizeliler ve Trabzonluların birbirine uyuz olduğu gibi birşey yanlışmıyım...:p Tekirdağ da ne zaman köfte yesem hep ağzımın tadı kaçmıştır...aga bu adamlar anlamıyorlar inan köfteden...bana hayatımın köftesini yediremediler bir türlü...:p
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
inşallah yakın zamanda uğrarım...Kıyıköye gidermiyiz mesela...Trakyalılar arasında da bir rekabet sezerim hep...Rizeliler ve Trabzonluların birbirine uyuz olduğu gibi birşey yanlışmıyım...:p Tekirdağ da ne zaman köfte yesem hep ağzımın tadı kaçmıştır...aga bu adamlar anlamıyorlar inan köfteden...bana hayatımın köftesini yediremediler bir türlü...:p

Aga ben bu hafta sonu Demirköy'de kamptayım, sonraki hafta da Edirne'de olucam. 22 mayıs haftası şimdilik belirsiz ama o hafta muhtemelen hanımla birlikte olacağımız bir plan yapmak lazım iki hafta arka arkaya kaçılmaz bizimkinden :)

Ben Tekirdağ köftesini oldum olası sevmedim.

Edirne - Uzunköprü'lüyüm aslında , hiç birşey o köftelerin yerini tutmaz aklında olsun.

Yolun düşerse Uzunköprü'de bu aralar Köfteci Mustafa için iyi diyorlar , bir de Kırcasalih'te İsmail abi var tavsiyemdir.

Bir kardeşim Beşiktaş'ta bir yer açtı köfteler Uzunköprü'den gidiyor. Kardeşime kefilim ama köftelerini henüz tadıp onay vermiş değilim :cat:
 
Katılım
3 May 2011
Mesajlar
1
Arkadaşlar 2011 cbf kaç km hıza ulaşır...bide yakıt tüketimi nasıl...önümüzdeki günlerde motor almayı düşünüyorum ybr 125 ile cbf 15o arasında gidip geliyorum tavsiyelerinizi bekliorum... şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
Arkadaşlar 2011 cbf kaç km hıza ulaşır...bide yakıt tüketimi nasıl...önümüzdeki günlerde motor almayı düşünüyorum ybr 125 ile cbf 15o arasında gidip geliyorum tavsiyelerinizi bekliorum... şimdiden teşekkürler...


Benden tecrübeliler vardır sanırım ama gördüğüm kadarıyle kendi tecrübemi yazayım.

70 kiloyum , henüz 500km yol yapmış cbf150'im 100km hıza rahat çıkıyor sonra ivmelenmesi yavaşlıyor. 110km ye kadar problem yok 110 dan sonra iyice kesilmeye başlıyor 115'i görmüşlüğüm var. Belki rodaj sonrası 120km hızı görmüşlüğüm olur , işin o kısmı tamamen şans.

Bu 500km lik kullanım süresi içerisinde hiç 100km hıza çıkma ihtiyacım olmadı ben hala ona şaşıyorum. :queen:
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
Aga ben bu hafta sonu Demirköy'de kamptayım, sonraki hafta da Edirne'de olucam. 22 mayıs haftası şimdilik belirsiz ama o hafta muhtemelen hanımla birlikte olacağımız bir plan yapmak lazım iki hafta arka arkaya kaçılmaz bizimkinden :)

Ben Tekirdağ köftesini oldum olası sevmedim.

Edirne - Uzunköprü'lüyüm aslında , hiç birşey o köftelerin yerini tutmaz aklında olsun.

Yolun düşerse Uzunköprü'de bu aralar Köfteci Mustafa için iyi diyorlar , bir de Kırcasalih'te İsmail abi var tavsiyemdir.

Bir kardeşim Beşiktaş'ta bir yer açtı köfteler Uzunköprü'den gidiyor. Kardeşime kefilim ama köftelerini henüz tadıp onay vermiş değilim :cat:

babaeskideki köfteci yükseli kimseye değişmemmmmmmmm :D:D
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
Arkadaşlar 2-3 gündür rahatsızdım forumada giremedim pek :) bugun biraz motorumla dışarı cıkıyım dedim 30km daha yol yaptım 120km de oldu benim canavar :) 20 tl lik benzin almıstım motoru teslim aldıktan sonra 92 km de yedege düştüm şuan yedekle gidiyorum...

Motorumuzun frenleri gerçekten güzel bugun giderken aniden otobüs önüme dogru kırdı manevra yaptı arada sıkıştırıcaktı beni 30kmh falandı hızım iki frene birden bi bastım zınk diye durdu motor gerçekten bu hosuma gitti hız fazla degildi ama kayabilirdi vs vs 2 kişiydik motorda .

Ön lastigi çevirince hafif disk sesi yapıyor bu sizdede varmı normalde duyulmuyor ama sessiz ortamda motor dururken ön lastigi çevirdinizmi hafif sürtme yapıyor gibi ama sorun degil hızını falan yavaşlatmıyor pek etkilemiyor...

Motorun lastik havaları kac bar olmalı bunu merak ediyorum kontrol etmekte fayda var aldıgımdan beri aynı havalarla gidiyorum ...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:04 ----------

Aslında hemşehride değiliz :) Ben Edirne'liyim , Çorlu'da yaşıyorum.

Gelince haber ver çaylayalım en azından , bakarsın KÖFTEleriz de :queen:

Ooo hemşeri çok ya :) bende Kırklareli / Pehlivanköylüyüm arada sırada gidiyorum memlekete yakındaki arkadaşlarla bulusmak görüşmek isterim gittigimde :)
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
95
Ercan MALERİ. Senin montu gördüm parçacı arkadaşta. O soralar ben de mont bakıyordum. Paraya kıyınca mont da güzelleşiyor haliyle. Dün dizlik soracaktım ben de ama zamanım kalmadı oraya uğramaya. Dizlik eksiği hissediyorum şu sıralar.

deniz feste arkadaşlık gönderde tanışalım yaa,sen helmiceksin ben bari geleyim yeniceye oğlak çevirme yemeye.ben o parçacıya uğramıyorum artık çünki yanlış yaptı,yan tarafındaki Gelen ticaret ten alışveriş yapıyorum çok iyiler,,kappa k35 çantamıda onlardan aldım 175 tl ye,şimdide ayakkabı koruyucu isteyeceğim yarın.
slmlr

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:49 ----------

inşallah yakın zamanda uğrarım...Kıyıköye gidermiyiz mesela...Trakyalılar arasında da bir rekabet sezerim hep...Rizeliler ve Trabzonluların birbirine uyuz olduğu gibi birşey yanlışmıyım...:p Tekirdağ da ne zaman köfte yesem hep ağzımın tadı kaçmıştır...aga bu adamlar anlamıyorlar inan köfteden...bana hayatımın köftesini yediremediler bir türlü...:p

mrb methan arkadaşım
ben dün yedek parçacı arkadaşta ybr uzun kol aynalara baktım ve çok hoşuma gittiler fakat arkadaş bana ybr aynaların sağ aynası ters diş olduğu için senin cbf 150 ye uymaz dedi.
omu yanlış biliyor veya senmi bir işlem yapıp taktın?
kısacası uyuyormu ikiside?bilgilkendirirsen sevinirim.
slmlr
Ercan

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:54 ----------

inşallah yakın zamanda uğrarım...Kıyıköye gidermiyiz mesela...Trakyalılar arasında da bir rekabet sezerim hep...Rizeliler ve Trabzonluların birbirine uyuz olduğu gibi birşey yanlışmıyım...:p Tekirdağ da ne zaman köfte yesem hep ağzımın tadı kaçmıştır...aga bu adamlar anlamıyorlar inan köfteden...bana hayatımın köftesini yediremediler bir türlü...:p

mrb methan arkadaşım
ben dün yedek parçacı arkadaşta ybr uzun kol aynalara baktım ve çok hoşuma gittiler fakat arkadaş bana ybr aynaların sağ aynası ters diş olduğu için senin cbf 150 ye uymaz dedi.
omu yanlış biliyor veya senmi bir işlem yapıp taktın?
kısacası uyuyormu ikiside?bilgilkendirirsen sevinirim.
slmlr
Ercan
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
Arkadaşlar 2-3 gündür rahatsızdım forumada giremedim pek :) bugun biraz motorumla dışarı cıkıyım dedim 30km daha yol yaptım 120km de oldu benim canavar :) 20 tl lik benzin almıstım motoru teslim aldıktan sonra 92 km de yedege düştüm şuan yedekle gidiyorum...

Motorumuzun frenleri gerçekten güzel bugun giderken aniden otobüs önüme dogru kırdı manevra yaptı arada sıkıştırıcaktı beni 30kmh falandı hızım iki frene birden bi bastım zınk diye durdu motor gerçekten bu hosuma gitti hız fazla degildi ama kayabilirdi vs vs 2 kişiydik motorda .

Ön lastigi çevirince hafif disk sesi yapıyor bu sizdede varmı normalde duyulmuyor ama sessiz ortamda motor dururken ön lastigi çevirdinizmi hafif sürtme yapıyor gibi ama sorun degil hızını falan yavaşlatmıyor pek etkilemiyor...

Motorun lastik havaları kac bar olmalı bunu merak ediyorum kontrol etmekte fayda var aldıgımdan beri aynı havalarla gidiyorum ...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:04 ----------

,



Ooo hemşeri çok ya :) bende Kırklareli / Pehlivanköylüyüm arada sırada gidiyorum memlekete yakındaki arkadaşlarla bulusmak görüşmek isterim gittigimde :)

ben de ağayeriliyim aslen ama lüleburgazda yaşıyorum :) genelde pehlivanköy üzerinden gidiyoorum yeşilovayada uğruyorum okadar güzel yerler ki tam motor gezisi için çok zewkli yollar yaa..
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Bugün xenon farı honda bayinde gördüm gerçekten güzel ve çin malı hiçbir şekilde eklemeli falan değil fabrika çıkışlı kutusunda yani sonradan çıkan cbf150 devir saatleri gibi. angel'in içinde bir de kırmızı ışık da var isterseniz onu da angelle yakabiliyorsunuz daha farklı bi havası oluyor foto makinem o an yanımda olmadığından fotoğraflarını çekemedim kesinlikle tavsiye ederim şuan elinde 2 tane var honda servisinin 1 tanesi ben oradayken birine satılacaktı muhtemelen satılmıştır bi tane de ileride kendime alıcam size tavsiyem mutlaka alın görünümünden ve ışık hüzmesinin canlılığından memnun kalacaksınız mesafesi çok iyi :cat:
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
38
arkadaşlar bende bi cbf aldım kısmetse yarın veya dier gün gelio inşallah memnun kalırım :)
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
ben de ağayeriliyim aslen ama lüleburgazda yaşıyorum :) genelde pehlivanköy üzerinden gidiyoorum yeşilovayada uğruyorum okadar güzel yerler ki tam motor gezisi için çok zewkli yollar yaa..

Evet arkadaşım cok güzel yerler :) hele babaeski pehlivanköy - pehlivanköy uzunköprü yolu tam gezmelik arabalarda seyrek geçiyor mis gibi doğa ohh valla şimdi orda olmak vardı :) Ağayerini biliyorum babaannemin annesi eskiden o köylüymüş 1-2 kere gitmişligim var o tarafa gezmeye :)

Lüleburgaza zaten giderken hep ugruyoruz malum e5 istikametinden gidince şehrin içinden geçiyoruz çok güzel yerler :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:45 ----------

arkadaşlar bende bi cbf aldım kısmetse yarın veya dier gün gelio inşallah memnun kalırım :)

Hayırlı olsun memnun kalıcagınıza garanti verebilirim parasına göre en güzel motoru aldınız bence sizde şanslı insanlardansınız artık o titreşimsiz motoru yeter onun yağ gibi kayıyor yolda :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst