- Katılım
- 9 Ocak 2010
- Mesajlar
- 2,425
yapiressami motorun hayıorlı olsun... koruma demirini nerden ve kaça aldın ?
yapiressami motorun hayıorlı olsun... koruma demirini nerden ve kaça aldın ?
isak a danis..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:55 ----------
@yapiressami, kardesim tebrik ediyorum cok güzel olmus motorun. Allah kazasiz belasiz binmek nasip etsin. Güle güle kullanman dilegiim ile. Ya bu MC ler hertürlü parasini hak etmiyor mu ya? Dizayni yeter...
90 km (30 km si ş.içi) arka çantalı,yaklaşık 95 kg yükte, yoğun rüzgar da, 90 km de 2.7 lt yaktı.
Bugün 4bin bakimini yaptirmak üzere servise gittim. Her zamanki gibi Castrol Power1 Motosiklet yagini koyduk. Genel kontrollerini yaptik. Servis daha degil demesine ragmen dayanamayip bujiyide NGK marka (18tl) bujiyle degistirdim. Ama bu islemi baska yerde yaptirdim. Üzerinden cikan bujiyide zimpara ile temizletip zulaya koydum. Ola ki bi yerde is görür diye.
Ayricetten MC den Enduro yaratma calismalarina bugün LEDli sis fari görünümlü bisiklet LEDleri ile devam ettim. LEdler normalde gri kapli idi. Ben onlari spray boy ile siyah yaptim.
4LEDLI olmalarina ragmen gayet iyi aydinlatiyorlar. Maksat zaten daha fazla görünmek.
![]()
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:42 ----------
![]()
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:53 ----------
Sivernson, benimde bi rekorum daha oldu. virajlar haric hep tam gaz. Ama ciddi anlamda söylüyorum. önüme kamyon vs. cikmadigi sürece gaz kolu sonuna kadar cevrili vaziyette.Yokus yukari yokus asagi fark etmeden.
121km yol. Yogun rüzgar. 4 canta ve ben (90kg üstü) tüketim 5,89lt
100kmde 4,8litre ortalama :queen:
bana topcase lazım ama içine montumu mu ve kaskımı sığdırabileceğim bişey olması lazım arkadaşlar fazla param yok ideal uygun bişey almam lazım avrupa yakasında nerden temin edebilirim var mı tanıdık ya da gözünüze kestirdiğiniz bi topcase ?
bana topcase lazım ama içine montumu mu ve kaskımı sığdırabileceğim bişey olması lazım arkadaşlar fazla param yok ideal uygun bişey almam lazım avrupa yakasında nerden temin edebilirim var mı tanıdık ya da gözünüze kestirdiğiniz bi topcase ?
hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim arkadaşlar .... çanta demiri ni bu topicte isac arkadaş var o kendi yapıyo isteyen onunla iletişime geçsin... ben eğer bulamasaydım ona yaptıracaktım..ama denk geldi "motoru aldığım yerde" buldum ikitelli mondial bayi ist. org. san. içinde dolapdere san. sitesi... ömer aras adlı kişi www.mondimotor.com motor koruma demiri ve çanta demiri ikisine 80 tl verdim...
HAYIRLI OLSUN KARDEŞİM.ÇOK GÜZEL OLMUŞ.KAZASIZ BELASIZ SÜRMEK NASİB ETSİN MEVLAM.ANLADIĞIM KADARIYLA ÖN VE ARKA KORUMA DEMİRLERİ YBR NİN KORUMA DEMİRLERİ.BEN SORDUM BANA 110 LİRA DEDİLER.SEN İYİ ALMIŞSIN.HAYIRLI OLSUN.